וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תגנו על עצמכם הקיץ מפני השמש?

מאמר אורח

19.6.2014 / 16:41

פגעי ונזקי השמש לעור כבר ידועים. בקיץ הישראלי רובנו מחפשים פתרונות הצללה. הנה משהו חדש בתחום

משתזפות על החוף. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

מה אתם מתכוננים לעשות הקיץ הזה כדי להגן על עצמכם ועל העור של בני משפחותיכם? בעת בילוי בים, בבריכה או אפילו בחצר ובמרפסת חשוב להיעזר בפתרונות הצללה מתאימים. יונית פלוטניק, מנהלת שיווק של 'אותנטיק' פתרונות הצללה לקיץ, פיתוח ישראלי, מסבירה.

"הפתרון הכי מתקדם כרגע בעולם הוא פתרון הצילייה. הפתרון מבוסס על ציליות המיועדות למקום פתוח. זהו פתרון איכותי לחוף הים, לשפת הבריכה ולמרפסות וגינות בדירות או בתים פרטיים. לאחרונה גילו הישראלים את עולם הציליות והם מאמצים את הפתרון בחום. איכות הבדים בקרב הציליות משפיעה והיא שתספק פתרון הולם. יש ציליות המגנות בפני השמש ומיועדות לחצרות של בתים, גגות של בתים ושל מרפסות. מבנה ואיכות הבד תקבע את סוג השימוש וטיב ההגנה שהיא תספק. הבד הפופולארי ביותר מיוצר באיטליה ורשום שם כפטנט. מדובר בפיתוח חדש של בד דק יחסית שקל לסחוב, להרכיב ולתפעל אותו. זה בד גמיש וחזק כמו בד לייקרה רגיל, הוא בעצם חוסם קרינה ברמה גבוהה מאוד של 50 EDF".

על הפטנט החדש היא מרחיבה: "הפטנט מבוסס על זה שאין צורך ביתדות אין צורך בבזנטים. לא צריך להיסחב לשפת הים או לבילוי בבריכה עם ציוד להרכבה או לתפעול. כדי להקים מתחם מוצל ומוגן, קיימים חלקי בד שהופכים לשקי חול. כל מה שצריך זה את הבדים, את החול ואת המוטות המתקפלים. הכל נכנס לתיק נסיעה קטן ובהתאמה פשוטה, אפשר לבנות את האוהל או את סוג ההצללה לכל המשפחה ולזמן ארוך. זהו פתרון איכותי, לטווח ארוך, חזק ויציב. ניתן לחבר את הבדים למעקה עם השקים עצמם. ניתן לחבר את הבדים ולעגן אותם ע"י חיבור למשקולת או לשקי חול. בתקופה זו מקימים שיטות חדשניות נוספות לשדרוג פתרונות הצללה גם למקומות בילוי מעבר לחיק הטבע, שפת הים ופיסת הדשא".

חברת אותנטיק מתמחה במוצרי חוף ופנאי

  • עוד באותו נושא:
  • שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully