וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת עם, להרגיש בלי: שמלת כלה לערב קיץ ספוג לחות

מאמר אורח

22.6.2014 / 23:50

כלות מסתבכות בקיץ. לא פשוט למצוא שמלה מעולה, יפה, נוחה וכזו שהחום הבלתי נסבל לא יהפוך את הבילוי בתוכה לכבשן לוהט. אם את מתחתנת, תרצי ששמלת הכלה שלך תחמיא לך, תהיה ייחודית, ענוגה, מדהימה ובלתי נשכחת. אבל מה עם הלחות? כיצד תמנעי מתחושת כבדות וסרבול?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של שימקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבת שמלות הכלה, שמרית ביטון, מסטודיו "שימקה" דואגת להסביר לנו איך מתחתנים נכון בקיץ הישראלי הלוהט. "הכלל הוא שזו תהיה שמלת כלה קלילה. כשאת בוחרת שמלת כלה לקיץ, חשוב שהבדים יהיו קלילים ונשפכים. ממליצה להשתמש בבדים מסוג שיפון ותחרות צרפתיות, כדי שתרגישי נינוחה ורעננה ותנועי בחופשיות. בדים קשיחים כגון אורגנזה, בדי סאטן וטפטה לא מומלצים מאחר והם יקשו על התנועה שלך והם מחממים יותר מבדים אחרים. בחרי שמלה קלה. הכבדות מעידה על כך שיש הרבה בד בשמלה, שכבות רבות או שהבדים קשיחים ועבים. כל אלו יקשו על התנועה שלך ויחממו אותך".

מה בקשר לביטנה?

"הביטנה היא אחד המרכיבים החשובים בשמלת הכלה. הביטנה אחראית על הנוחות שלך, התחושה הנעימה של השמלה על גופך ועל מניעת הזעה. לכן חשוב מאוד שהביטנה תהיה מבד כגון בד אופרה או ויסקוזה מעורב עם כותנה, אלו בדים שסופגים זיעה ונעימים למגע. בטנות מבדים סינתטיים, מבריקים ונוקשים יגרמו להזעה מוגברת ושמלה ?להידבק? לגופך. שימוש במחוך פחות מומלץ, מפני שהוא מחמם מאוד, עבה, נוקשה ויכול אפילו ליצור שיפשופים על העור בזמן הזעה. כלות רבות בוחרות במחוך כדי להחמיא יותר לגזרתן אבל זה לא תמיד נכון. כאשר הגיזרה של השמלה נכונה ומותאמת בדיוק לגופך היא יכולה להחמיא אפילו יותר ממחוך, שיוצר לעיתים מראה נוקשה, ?ארוז? ולא טבעי".

אז איך צריכה השמלה להיראות באופן כללי?

"שמלה קצרה ושובבה. שמלת קצרה היא הפיתרון המושלם לימי הקיץ החמים. באורך קרסול, מתחת לברך ולכלות הנועזות אפילו באורך מיני. תוכלי להרגיש נינוחה קלילה ושיקית ובוודאי שיהיה לך פחות חם מאשר עם חצאית ארוכה. שמלה קצרה מושלמת לחתונות בים או בטבע, שולייה לא יתלכלכו מהחול או האדמה והיא תאפשר לך מרחב תנועה.ניתן להיות כלה זוהרת, קלילה ויפיפייה כמו שתמיד חלמת, גם בקיץ. בחרי בשמלת כלה מבדים קלילים ורכים, פחות מחוכים, פחות שכבות. בקיצור כמה שפחות. מבלי לזלזל בחשיבות ה?קנקן?, מה שבתוכו חשוב לא פחות, לכן בחרי בביטנה נעימה וסופגת זיעה ובנוסף תוכלי תמיד לקצר את השמלה ולבחור במראה השיקי והמאוורר, ולקרוע את הרחבה בריקודים אל תוך הלילה".

שימקה- בוטיק שמלות כלה פרש וינטג'
www.shimka.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת כלה של שימקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שמלת כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully