וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה החדשה של הסלבס

מאמר אורח

2.7.2014 / 21:42

בחודשים האחרונים אנו נחשפים לתופעה חדשה בקרב הסלבריטאיות: "מדבקת הדיאטה". מדבקה שגורמת להן לאכול הרבה פחות, ומסייעת בחילוף חומרים והגברת האנרגיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מעסיק בימים אלה את הסלבריטאיות הישראליות? כמו תמיד, ענייני גזרה ומשקל – לוק אנד פיל. חלק מסיפורי ההצלחה האישיים של הסלבס כוללים את דנה רון שהמליצה על הדיאטה החדשה שלה: מדבקה שהפחיתה מרצונה לאכול. דלית זריהן וחן טל הודו שהשתמשו במדבקה שבעזרתה הכינו את הגוף לעונת הרחצה. האחיות רומי וקורל, בוגרות "המירוץ למיליון" מעידות שהמדבקה עזרה להן לרדת במשקל.

אז על מה המהומה? מדובר על מדבקה שנקראת SLIM PATCH - ריבוע קטן ושטוח בגודל 4X4 שדומה לפלסטר שפועלת על עקרונות השיטה ה"טרנס דרמית", שיטה שנפוצה מאוד בקרב הרפואה הסינית. פירוש המילה הוא תת-עורי, משמע, המדבקה מחדירה חומרים פעילים אל מתחת ולאחר 24 שעות, החומרים הפעילים נכנסים דרך העור אל מחזור הדם וגורמים לתחושת שובע, להאצה בקצב חילוף החומרים ומכאן לירידה במשקל.

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

מהו מנגנון הפעולה של מדבקת ההרזיה?

"בניגוד לנטילת כדורים וכמוסות, החומרים הטבעיים נספגים ישירות במחזור הדם דרך העור מבלי לעבור דרך מערכת העיכול וכך פועלים בצורה מהירה ויעילה יותר בלי להכביד על מערכות הגוף", מסבירה תום אמסל, נטורופתית מומחית, המלווה המקצועית של מדבקות ה- Slim Patch.

איפה להניח את המדבקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי לא מומלץ להשתמש במדבקה?

"עקרונית, מותר לכל אחד להשתמש במדבקה פרט למי שיש לו בעיות בתת תפקוד של בלוטת התריס ואינה מאוזנת תרופתית. המדבקה מותרת לשימוש מגיל 7 ומעלה, לנשים מניקות, אבל לא לנשים בהריון, שם לא מומלצת אף דיאטה ורצוי שמי שסובל מבעיות רפואיות, יתייעץ עם הרופא שלו".

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

"את הירידה המשמעותית בתחושת הרעב ובחשק למתוקים ומלוחים מרגישים כבר בימים הראשונים ותהליך הירידה במשקל מתחיל כבר בשבוע הראשון לשימוש במדבקה".
לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס:

http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully