וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול מחוץ לעיר הגדולה

מאמר אורח

7.7.2014 / 0:55

חרשתם את המסעדות התל אביביות? חשקה נפשכם למצוא הפתעה מרעננת מחוץ לעיר? לא רק התל אביבים נהנים מביסטרו פריזאי. ביסטרו מפנק ומעודן צץ במתחם "עזריאלי" החדש בחולון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכברי המסעדות שבינינו כבר חרשו בתל אביב את כל הרשימה החשובה: מול ים, רפאל, טאיזו, טוטו, שילה, אדורה, שיין אנד שארפ, סושיאל קלאב, דיקסי, מיט בר, יפו-ת"א, טפאו, אונמי וכו'...לפעמים בא לנו לגלות משהו חדש ומרענן מחוץ לעיר. במקרים כאלה, קשה לדעת לאן בדיוק לצאת. גייסנו את מומחה התחום, שמואל מרקוס, מנכ"ל חברת "רסטוטל"- שמקימה ומייעצת לעשרות מסעדות ומתחמי מזון בשנה, לעזרתנו. מרקוס מציע שנתחיל לא רחוק, אצל שכנתנו מעבר לפינה, חולון.

מרקוס: "מסעדות "ביסטרו" כבשו את תל אביב ומציעות מאכלי שף טריים, טעימים ומתאימים לכל כיס. חולון מצטרפת הבוקר למעגל הערים שייהנו מהבשורה הרותחת. מסעדת ביסטרו-בר חדשה ומוקפדת תגיש לחולונים מאכלי שף עם מעדנים ממאפייה-בית קפה צרפתי צמוד. מסעדת ביסטרו-בר שכזו היא הבשורה האחרונה בתחום המסעדנות העולמית".

- מה זה בדיוק ביסטרו?

"ביסטרו היא מסעדה המגישה מאכלים ברמת שיף במחירים שווים לכל נפש. מסעדות מסוג זה הופיעו לראשונה בפריז, צרפת עוד מתחילת המאה. השבוע הסתובבתי במספר אזורים שמציעים קולינריה בארץ והופתעתי לגלות את הביסטרו במתחם "עזריאלי בחולון", שמשלב מתחם בילוי ומרכז עסקים שוקק שנחנך לאחרונה באזור התעשייה המתפתח. המתחם כולל ארבעה מגדלי משרדים המאכלסים חברות הייטק ובעלי מקצועות חופשיים, לצד פארק אורבאני במרכז המוקף במותגים קולינריים תל אביביים מובהקים".

בדקנו ומצאנו כי סניף "אספרסו בר - ביסטרו" במתחם מתפרס על שטח של 350 מ"ר, עם דיק רחב ידיים הצמוד לו וצופה על הפארק האורבאני של המרכז המודרני. בהקמת הסניף ומיתוגו הושקעו כ-3.5 מיליון ¤. המקום יפעל 7 ימים בשבוע מהשעה 7:00 בבוקר ועד אחרון הסועדים. "אספרסו בר ביסטרו" מחולק לבית קפה ומאפייה פרונטאליים הפונה לפארק עם חלון הצופה על ה"בייקרי", שם נאפים הלחמים והמאפים הטריים על המקום. בבית הקפה יוגשו מאפים, כריכים וסלטים בהגשה עצמית כמענה לעובדי ה"היי-טק" הממהרים המאכלסים את בנייני המשרדים במתחם, ובו יימכרו הלחמים הטריים, העוגות ודברי המאפה הטריים הביתה.

החלק הפנימי של "אספרסו בר ביסטרו" מתוכנן כמסעדת ביסטרו אותנטית, עם בר ישיבה מסיבי, ספת ישיבה ארוכה מעור ושולחנות כבדים, המסעדה מציעה תפריט ביסטרו מדויק ומגוון, המותאם לשעות היום והלילה והגשה לשולחן. התפריט מחולק לתפריט בוקר כולל עסקיות, ארוחות בוקר, תפריט צהריים וערב הבנוי כתפריט ביסטרו קלאסי. על התפריט המשובח והחדשני ממונה שף עם רזומה מרשים: עידו לב, שף רשת אספרסו בר. לב ניהל בעבר את המטבחים במסעדות מובילות בישראל: ביג מאמא, סו שף במסעדת מול ים, קופי בר, מרתה, הרברט סמואל.

מרקוס ממליץ על מנות מיוחדות: "בין המנות הראשונות שהייתי דוגם: קרם חצילים שרופים בטחינה (26 ¤), ברוסקטות סלמון (32 ¤), קרפצ'יו סלק וקרפצ'יו בקר קלאסי (42 ¤), כריכי "דלי" בשריים: "ניו- יורק הוט פסטרמי" (45¤). לעיקריות: סטייק סלמון (84¤), מחבת פירות ים לוהט (89 ¤). סטייק אנטריקוט, שניצל פריזאי פריך עם ציפס (54 ש"ח), המבורגר בשר טחון במקום (54 ש"ח)".

את מנות הביסטרו ילווה תפריט רחב של יינות עולם, יינות ישראליים, בירות בוטיק וקוקטיילים מרעננים. אספרסו בר ביסטרו: מציע לחולונים מסעדת ביסטרו עם אוכל ברמה, יחד עם בר ואווירה רומנטית . מרכז עזריאלי 1 פינת רחוב הרוקמים חולון.

לאתר הקבוצה

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully