וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיקים חדשים בשוק בר המים

מאמר אורח

20.8.2014 / 21:21

הישראלים עסוקים במי השתייה שלהם. הם רוצים אותם מסוננים, נקיים, בלי אבנית, בטמפרטורה המתאימה ומבלי לסחוב בקבוקים מינרליים. איך מספקים את הדרישות האלה? אפרים שמואל, מנכ"ל חברת "אפיקים", מסביר

ברז מים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

שוק מתקני בר המים הביתי ממשיך לגעוש. כולנו מבקשים לשתות מים מסוננים ונקיים ללא אבנית, ללא כלור או חלודה. לאף אחד מאתנו אין חשק להיסחב מהמכולת עם שישיית מים מינראליים כבדים. עוד ועוד חברות נאבקות על הזכות להשקות את הישראלי הממוצע במים חמים או קרים, מסוננים היטב ונקיים. במדינה בה האובססיה למים היא תסמונת מוכרת ומצב הרוח הלאומי נקבע לא אחת על פי המדחום הקרוי מפלס הכינרת, לא מפתיע לגלות עוד ועוד מתקני בר מים ביתיים. איך בוחרים בר מים מתאים? אפרים שמואל, מנכ"ל חברת "אפיקים", אחת החברות בתחום שמתכננת להרחיב את פעילותה באופן משמעותי בקרוב, עונה.

למה בכלל אנחנו צריכים בר מים בבית? מה הקטע הזה של ישראלים סביב מים?

"המצב הוא שהישראלים רגישים למי השתייה שלהם. אנשים מעוניינים לדאוג לאיכות המים שלהם. מעבר לזה שיש את כל הסיבות הידועות: לא לסחוב ערימות בקבוקי מים מינראליים, לחסוך בחשמל לחימום וקירור המים, לחסוך בזמן בבוקר לקפה ובמהלך היום להכנת השתייה של התינוק למשל".

מה בקשר לקהל הדתי?

"קיימת אפשרות לקבוע את טמפרטורות המים מראש בבר המים, אנחנו מספקים גם התקן לשבת לשימוש במים הקרים, מה שהופך את המתקן שלנו לאטרקטיבי גם אצל שומרי שבת".

ואיך מתמודדים עם הדרישה של הצרכן לקבל אחריות ושירות?

"חובה לדרוש אחריות על המתקן לשנה וכן שירות לכל נקודה בארץ. הבר הוא עם אישור של מכון התקנים והיתרון שלנו הוא שהדיל שאנחנו נותנים כולל את המכשיר, המשלוח, ההתקנה וגם המסננים לתקופה של שלוש שנים. המסננים עם תו תקן ישראלי, FDA ו- NSF אמריקאי, משפרים את טעם המים ומנקים מהם חול, חלודה, מרככים מאוד את השפעת האבנית על המערכת ומגנים על גוף החימום".

אילו מכשירים שלכם נמצאים כרגע בשוק?

"שני המכשירים העיקריים של "אפיקים" הם ה-"פלטינום, עם ארבעה מצבי מזיגה - קר, פושר, חם ורותח, ומכשיר ה"-קליר-בר-טאצ', מכשיר ברמה גבוהה, בעל צג דיגיטלי ועיצוב חדשני ומרשים"

לאתר החברה – www.afikim-water.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • בר מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully