וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושבי בתי הקפה התל אביבים – אתם לא לבד

מאמר אורח

6.11.2014 / 21:56

LE BISTRO BAR , מסעדת הביסטרו הראשונה בחולון, נפתחה לאחרונה ומתיימרת לספק לתושבי העיר אלטרנטיבה לקולינריה התל אביבית. שירן שרים, מבעלי המסעדה: "הגיע הזמן שגם כאן תהיה מסעדה ברמה גבוהה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יושבי בתי הקפה התל אביבים, ושוכני הביסטרו של העיר הגדולה - אתם לא לבד. לא רחוק, אצל השכנה הדרומית חולון, נפתח לאחרונה ביסטרו חדש. הביסטרו, השוכן במתחם "עזריאלי בחולון" שבעיר, מכניס גם את חולון לשורת הערים המציעות לתושביהן את מיטב המאכלים של העיר הגדולה, מבלי לעמוד בפקקים, או לחפש חניה ועדיין לשלם מחירים שווים לכל נפש.

"חשבנו איפה כדאי לפתוח מקום כזה מחוץ לתל אביב", מספר שירן שרים, מבעלי מסעדת הביסטרו, "ולאחר סקר שוק שעשינו הגענו למסקנה שחולון היא יעד מתאים. הגיע הזמן שגם העיר הזו תוכל להציע לתושביה מסעדה ברמה גבוהה מבלי שיהיה עליהם לצאת לעיר אחרת. החולונים מקבלים כאן ביסטרו בהגדרתו המקורית, עם ניחוח פריזאי-ניו-יורקי, ומנות שף ברמה הגבוהה ביותר, ובמחירים שפויים. בינתיים החולונים מאוד אוהבים אותנו. בסופי שבוע המקום מלא ובאמצע השבוע אנחנו מארחים מדי יום את אלפי העובדים בארבעת המגדלים של מתחם עזריאלי החולוני. הקהל הוא סולידי וכייפי, גילאים של 30 פלוס, ולאחרונה גם זכינו בגליון 'חדשות השבוע' בתואר מסעדה מצטיינת".

מנות הדגל שלנו מספר שרים הן מחבת פירות ים, סטייק אנטריקוט כמו בניו-יורק, עוף על מצע פירה בטטה, דג סלמון ביין לבן ולימון וקהל המבקרים החולוני שלנו מתלהב גם מההמבורגר והשניצל", מספר שרים."בכלל, החולונים כבר התרגלו לכך שהמסעדה מציעה מנות שף טריות".

על מבחר המנות שיוצאות מהמטבח אחראי מי שהיה שמונה שנים סו-שף במלון שרתון, עימאד שורבגי. הוא גאה מאוד במיקס הנגיעות הים תיכוני שהוא מעניק למנות שלו. "בסופו של דבר כולנו ים תיכוניים", הוא אומר, "מצד אחד אנחנו מציעים מנות עם ניחוח חוצלארצי כמו קרפצ'יו סינטה, ומצד שני מנה שהיא הכי ים תיכונית ישראלית בעיני, הכרובית בטחינה, שהיא מאוד פופולרית אצלנו".

באגף השתיה מציע הביסטרו החולוני מבחר של יינות ישראלים משובחים, לצד יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק וכמובן מבחר של משקאות חמים מבית הקפה.

http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=17598

  • עוד באותו נושא:
  • ביסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully