וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אחראית ליופי של כוכבות הוליווד ואיך אפשר להיעזר בה?

מאמר אורח

23.2.2015 / 0:34

מי הם אנשי המקצוע שדואגים למראה המושלם של הכוכבים העשירים והמפורסמים? עינבר תומר הראל חושפת את האמת ומייעצת מה אנו יכולות לעשות בנדון

ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
Hollywood Reporter/צילום מסך, Hollywood Reporter

עינבר תומר הראל חיברה את הספר "סוד היופי הגדול בעולם" המגלה את האמת מעבר למסך הזוהר. העובדות מוכיחות כי רוב הנשים בעולם היו רוצות שיפור במראה אך חוששות. החשש הגדול הוא לא להראות טבעיות . בחירה לא נכונה של רופא או טיפול לא נכון, יכול לגרום להן לשלם מחירים כואבים ואף לדרדר את המראה שלהן. הפרסומות שמקיפות אותנו מכל עבר מנסות לשכנע אותנו להתמכר לקרם, גלולות, מזרקים, ניתוחים. מבטיחים לנו הרים וגבעות, אך בפועל – המציאות היא אחרת.

עינבר תומר הראל מבינה את הדילמה: "רוב הנשים מנסות בשלב כלשהוא לשפר את מראן, להיראות צעירות יותר, רעננות יותר, יפות יותר. כשהן פונות לסיוע מקצועי, על פי רוב, הכל מסתכם בטיפול או תכשיר. בעולם הרחב, בקרב נשים יפות שמתפרנסות ממראה זוהר, ידוע כי כדי להיות יפה יותר, נדרשת עבודה מדויקת מאוד המותאמת ספציפית לנתונים ההתחלתיים של כל אישה. כשעובדים עם כוכבי קולנוע, כל פרט בנראות שלהם נבחן בקפידה. אנשי המקצוע יוצרים הרמוניה בין כל הפרטים עד שהתוצאה תעורר התפעלות.

שם המשחק בעולם היופי המקצועני הוא דיוק ומקצועיות". עינבר שעבדה בצמוד לכוכבות בינ"ל חזרה לישראל והשיקה את תוכנית המנטורינג הראשונה בישראל לתחום היופי. זו תוכנית המכשירה אנשי מקצוע בתחום היופי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

עינבר הגיעה אלינו מהוליווד , מקום בו נשים רגילות הופכות לכוכבות קולנוע, באמצעות מגע קסם וראיה לעומק. עשרות אנשי מקצוע, עינבר ביניהן, פועלים לצד כוכבי הקולנוע, נשות העסקים המצליחות, נשות פיינסים ועוד. עינבר: "אני ממשיכה לשרת נשים מצליחות באירופה ובארה"ב בתפקידי כיועצת מקצועית לחברות קוסמטיקה בינלאומיות. הבשורה העכשווית שחייבת להגיע להכרה בישראל משמחת: להיות יפה יותר, זה הרבה יותר נגיש ופשוט ממה שהיה עד עכשיו. איש מקצוע מיומן שמבין יופי לעומק ומכיר את כל סודות המקצוע, יבצע תהליך מדהים. התופעות שמתרחשות לאחר מסלול שכזה מרגשות: עלייה בביטחון העצמי, מציאת זוגיות בדרך קלה יותר, שיפור בחיי הנישואין, קידום בעבודה ועוד. רוב הלקוחות שלי עושים דברים שפעם רק חלמו עליהם".

מחקרים מוכיחים שאנשים יפים יותר זוכים ליחס אוהד מהסביבה. הם גם מקבלים הזדמנויות טובות יותר מאנשים שנראים פחות מושכים. "יש הבדל עצום בין יופי אמיתי, בו אישה מביאה לידי ביטוי את ייחודיותה באותנטיות וטבעיות, לבין יופי מסחרי בו משתמשים כדי למכור מוצרים וחפצים", היא אומרת. "אני בטוחה שכל אחת מרגישה שהגיע הזמן לטפל בעצמה, לתת פוש לשנים הבאות, לחיות עם עצמה טוב יותר, בשמחה, בקבלה עצמית מושלמת, בהתרגשות, להרגיש יפה ומושכת".

בשנים האחרונות טופלו בידי עינבר, נשות העסקים מהאלפיון העליון בישראל. עשרות כוכבות ריאליטי, מגישות טלוויזיה, נשות עסקים, שחקניות תיאטרון וקולנוע ומנחות עברו תחת ידיה. כאשר יצאה השבוע לדרך תכנית "מנטורינג היופי" , המציאות השתנתה. עינבר: "צוות רפואי-מדעי בנה איתי תכנית טכנולוגית מתקדמת שרצה בקרב עשירי העולם. הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת שיפור מיידי וזמין עם מינימום התערבות פולשנית. התכנית משלבת היבטים קוסמטיים המניבים תוצאות של ממש. הבשורה היא שלא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים כדי להרגיש טוב ולהיות יפה. בזכות המבנה המולקולרי הקטן של החומרים החדשים, אין סיבה להשקיע כסף גדול וזמן ממשוך בתהליך".

לפרטים נוספים לחץ

  • עוד באותו נושא:
  • הוליווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully