וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בטוחים שלא איבדתם אף ליד לעסק שלכם?

מאמר אורח

12.12.2014 / 0:01

בעלי עסקים רבים משקיעים כסף גדול ברכישת לידים (פניות מלקוחות חדשים), אבל חלק מהפניות הללו אובדות ולא מייצרות הכנסה ראויה. איך ניתן למנוע זאת? באיזו מערכת חכמה משתמשים העסקים המצליחים בישראל?

פגישה של אנשי עסקים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

עסקים עושים פעולות רבות ויקרות כדי להשיג לקוחות חדשים על בסיס קבוע. אנחנו מפרסמים, משווקים, כותבים תכנים, יוצרים קמפיינים ברשתות חברתיות וב"גוגל", בונים ומקדמים אתרי אינטרנט ועוד ועוד. כל זאת, במטרה לצוד את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים למוצר או לשירות שיש בידינו. סקרים שנערכו לאחרונה מגלים, שהעסקים לא מתקרבים למימוש הפוטנציאל העסקי שבמאגר הלידים הנכנסים.

חלקנו לא מטפלים נכון בלידים אלה: מאבדים חלק, לא חוזרים בזמן, לא חוזרים עם התשובה הראויה, לא מזהים או מסוגלים לעקוב אחרי התהליך מול הלקוח ועוד. "עסקים רבים משקיעים כסף גדול ביצירת הלידים, אבל לא משלימים את התהליך בניהול תקין של מערכת הלידים", מסביר מרק זאבי, מנכ"ל חברת "במבי מערכות תוכנה", חברת תוכנה שייצרה את תוכנת המעקב והניהול החדשנית והמובילה בישראל לטיפול בלידים נכנסים.

"בעסקים קיימות לעיתים מרכזיות רבות ומגוונות: מרכזיות ip, מרכזיות וירטואליות, טלפוני ip, מרכזיות לעסקים, מרכזיות טלפון, נתבי שיחות, call center. אבל מה שחסר להם כדי לתפעל את המערכת נכון ולהשיג לבסוף שליטה וניהול תקין במערכת הלידים הוא ה- salephone".

אז איך עושים זאת העסקים המצליחים?

"מה שחשוב שיהיה בעסק זו מרכזייה טלפונית לעסקים, שמבטיחה שאף ליד, שהשקענו כסף וזמן בכדי להשיגו, לא הולך לאיבוד! מרכזיה טלפונית שיתרונה נמצא בטיפול נכון בשיחות טלפון והעברה נכונה של הלקוח למחלקת המכירות או לשירות לקוחות. כתוצאה מזה יותר עסקאות נסגרות במחלקת המכירות. שביעות הרצון של הלקוחות עולה כאשר התהליך מנוהל נכון ויש תשובה מושכלת במחלקת שירות הלקוחות. כיום, שירות זה עבר התאמה גם לתחום העסקים הקטנים. כרגע, כל עו"ד, יועץ, אדריכל, רופא פרטי – יכול לקבל מרכזייה מתקדמת בעלות נמוכה".

מה זה בדיוק מרכזיית salephone?

"מרכזיית טלפונים ip ארגונית במודל ענן עם call center מובנה,ללא צורך בהתקנת חומרה או השקעה בתשתיות בארגון. באמצעות SALEPHONE מנהל איש המכירות את כל הלידים הטלפוניים שלו. המרכזייה רושמת את הלידים הנכנסים, מקליטה את השיחות, מזהה לקוחות קיימים ופותחת באופן אוטומטי תיק לקוח חדש. מרכזית טלפון המכירות SALEPHONE מהווה כלי רב עוצמה למנהלים במעקב הקפדני אחרי הטיפול של אנשי המכירות והמוקדנים בלקוחות הנכנסים".

למי הטלפוניה מיועדת?

"בראש ובראשונה לעסקים, מוקדי מכירות, מוקדי שירות לקוחות".

למה ה- salephone פורץ דרך בשוק הטלפוניה בארץ?

"זו המרכזייה הראשונה שמשלבת בתוכה ניהול לידים ופניות לשירות לקוחות עם אפשרויות למענה אוטומטי במייל ו sms. בצורה כזו היא שומרת על חום הליד. כתוצאה מזה, יותר עסקאות נסגרות ושביעות הרצון מבחינת שירות הלקוחות, עולה. ניתן לנהל את המרכזייה בסמארטפון ובטאבלט בממשק מדהים שכולו חוויה. יש בה יומן שיחות מלא ,כמו שאנחנו מורגלים בסמארטפונים. כל השיחות מוקלטות ומתועדות אוטומטית בתיק הלקוח".

מה היקף השימוש בתכנה כזו כרגע בארץ?

" 1,000 עסקים מנהלים את הטלפוניה שלהם במערכת החדשה. חברות תוכנה, חברות נדל"ן, משרדי תיווך, חנויות, נותני שירותים ועוד. ניהלנו באמצעות הכלי את קמפיין הבחירות של יונה יהב לראשות עירית חיפה, מוקדי מכירות ושירות לקוחות של טלכלל, מוקד המנויים של ידיעות אחרונות, מוקד מכירת הכרטיסים של החברה לאומנות תרבות וספורט של עיריית חיפה, חברת אזורים, הומלנד בית ממכר לנכסים, מוקד התקנות של האינטרנט המהיר של חברת חשמל, מוקד מכירות ישראכרט – מבחינת לקוחות גדולים. מצד שני, גם נותני שירותים קטנים וחברות בסדר גודל קטן יותר נהנות מהיכולת הטכנולוגית שחוסכת כסף ומגדילה הכנסות".

לפרטים נוספים כנסו: http://www.bmby.co.il/salephonebmby

  • עוד באותו נושא:
  • לידים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully