וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדבקה שתוריד לכם במשקל

10.4.2014 / 1:58

דיאטת רצח? עינוי הגוף? לא עוד. שיטת המדבקה התת עורית הגיעה גם לתחום הורדה במשקל, ומציעה תוצאות כמעט מיידיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראית מדבקת ההרזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות הטריות בתחום ההורדה במשקל הן, לשם שינוי, לא דיאטת רצח חדשה, אלא מדבקה פשוטה להדבקה על העור, SLIM PATCH, העובדת בשיטת הספיגה התת עורית, המוכרת מתחומים אחרים כמו שיכוך כאבים או תמיכה הורמונאלית וקיימת בשוק כמעט שני עשורים. בשימוש במדבקה ניתן לראות תוצאות כבר לאחר כמה ימים, אם כי ההמלצה היא להשתמש במדבקה כשלושה חודשים, וזאת מבלי להתחייב לפעילות גופנית או לקיצוץ דראסטי בארוחות. ניתן להמשיך לאכול שלוש ארוחות ביום, עם עוד שתי ארוחות ביניים ואפילו לא לוותר על פחמימות וסוכרים.

תום אמסל, נטורופטית מומחית המלווה את המוצר, מסבירה על החידוש: "במדבקת SLIM PATCH יש חומרים טבעיים, שנספגים בעור, נכנסים למחזור הדם ובניגוד לכדורים הם לא עוברים דרך מערכת העיכול ולכן מכבידים פחות על מערכות הגוף. החומרים משתחררים בהדרגה ולא בבת אחת ולכן גם המינונים פחות גבוהים. המרכיבים במדבקה עוזרים גם בחילוף החומרים בגוף וגם נותנים לגוף אנרגיה וממריצים אותו. מדובר בשני חומרים פעילים עיקריים - גוארנה, שהוא פרי טבעי מאזור האמזונאס, ומהווה אחד ממקורות הקופאין החזקים בטבע. הוא מאיץ חילוף חומרים וגם נותן אנרגיה ומעודד פעילות מנטאלית וגופנית. עיקר ההשפעה שלו היא על מחזור הדם וכשזרימת הדם בגוף תקינה, הרבה תהליכים בגוף פועלים בצורה בריאה ותקינה וכך גם חילוף החומרים. החומר הפעיל השני הוא אצות חומות, שפועלות בעיקר על בלוטת התריס, שהיא האחראית על הורמון הטירוקסין, שמווסת את חילוף החומרים בגוף ומאזן אותו. האצות תומכות בתהליך הזה".

- יש הגבלות רפואיות, למי מותר ולמי אסור להשתמש במדבקה? הגבלות גיל?

"בעיקרון המדבקה מותרת לכולם, פרט למי שיש לו בעיות בבלוטת התריס ומשתמש בתרופה "אלטרוקסין". בסך הכל מדובר בחומרים טבעיים, ולכן אין הגבלה. רצוי שכל מי שסובל מבעיות רפואיות, יתייעץ עם הרופא שלו. המדבקה מותרת גם לנשים מניקות, אבל לא לנשים בהריון, שם לא מומלצת אף דיאטה. לגבי גילאים, החל מגיל 7 ניתן להשתמש".

- ואיך משתמשים ומדביקים?

"בכל אריזה יש 30 מדבקות ואנחנו משתמשים באחת כל יום. קמים בבוקר, מתרחצים ומדביקים על עור חלק, נקי, עדין ובלי שיער או קמטים, כדי להקל על הספיגה וגם בלי קרם מתחת, כי אחרת לא תהיה הדבקה. כל יום מחליפים מדבקה. היא נראית כמו פלסטר, לא כואבת בהסרה והגודל הוא 4X4 ס"מ".

וכמה זמן יש להשתמש כדי להגיע לתוצאות?

"מומלץ על שימוש של שלושה חודשים. בתקופה כזו הגוף גם ישנה את הרגלי התזונה שלו, כי בהכרח אנחנו נאכל פחות כשהדבקה תשפיע עלינו ואז אפשר להפסיק. יחד עם האריזה אנחנו נותנים גם המלצות לתזונה שתתמוך בתהליך. אין איסור על אכילת פחמימות או סוכרים, וניתן לשמור על שלוש ארוחות ביום, ושתי ארוחות ביניים. הכי חשוב זה לא להיות במצב של הרעבה".


לפרטים נוספים- http://www.slimpatch.co.il/?source=outbrain

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully