וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: הדיאטה הנמכרת ביותר בישראל

מאמר אורח

24.7.2014 / 13:54

מעל 100,000 ערכות כבר נמכרו. סלבריטאיות כמו דנה רון, רומי וקורל, דלית זריהן וחן טל עושות בה שימוש. נא להכיר – מדבקת הרזייה "סלים פאץ'"

בכל שנה אנו עדים לעלייתו של הכוכב התורן בעולם הדיאטות. הלהיט התורן שכובש את עולם הדיאטה בישראל מגיע מכיוון שונה לגמרי – לא עוד קפסולות, כדורים או תרסיסים אלא דיאטה בצורת מדבקות. נשמע הזוי? מסתבר שלא ואף יש לכך תימוכין מדעיים.

אז על מה המהומה? מדובר במדבקה שנקראת Slim Patch - ריבוע קטן ושטוח שדומה לפלסטר שפועלת על עקרונות השיטה ה"טרנס דרמית".

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקר לקוחות מצביע שזה עובד

סקר טלפוני קצר שנערך ע"י תום אמסל, נטורופתית מוסמכת, קבע כי בקרב 500 נשים שהתנסו במוצר מקבוצות גיל שונות הציג תוצאות מאד מפתיעות. מבין אותן 500 נשים שראיינו, 465 מהן דיווחו כי המדבקה אכן הורידה להן את התיאבון ואת החשק למתוק ורק 35 נשים ציינו כי המדבקה לא עבדה. על מנת לסבר את האוזן, מדובר בשיעור הצלחה של 93%, נתון מרשים שלא נראה כמותו באף מוצר הרזיה אחר פרט לניתוח קיצור קיבה.

לא פתרון קסם

תום אמסל: "למרות שלא מדובר באיזשהו פתרון קסם, אי אפשר להתווכח עם הנתונים שעולים מתוך הסקר. ואם נוסיף על כך את העובדה שהטכנולוגיה העומדת מאחורי מדבקת ההרזיה מבוססת מדעית המיועדת לעזור לנו לשלוט על הרעב והדחף שלנו לפחמימות ומתוקים, נקבל כי עושה רושם שיש לנו מוצר דיאטה שיכול באמת לעזור לנו לרדת במשקל, או לפחות לשמור על המשקל הנוכחי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איפה להניח את המדבקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

"לקוחותינו מדווחים כי את הירידה המשמעותית בתחושת הרעב ובחשק למתוקים ומלוחים מרגישים כבר בימים הראשונים ותהליך הירידה במשקל מתחיל כבר בשבוע הראשון לשימוש במדבקה", מסבירה תום אמסל, נטורופתית מומחית, המלווה המקצועית של מדבקות ה- Slim Patch.

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully