וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופאים ממליצים: איזו דיאטה הכי יעילה?

מאמר אורח

12.8.2014 / 0:44

בענף ההרזיה קיימות מעל 500 תוכניות דיאטה שונות שמכניסות מעל 61 מיליארד דולר בשנה. כל תכנית דיאטתית מבטיחה הרזיה מהירה ובטוחה, אך איזו תוכנית באמת תעבוד בשבילנו?

דיאטת דש. דש,
צילום: יח"צ/דש

משרד הבריאות בארצות הברית, אלפי רופאים מרחבי העולם וגם איגוד רופאי המשפחה בארץ המליצו פה אחד על דיאטת דש (Dash) שנחשבת כבר 4 שנים לדיאטה הטובה בעולם. היא פותחה בהתחלה כתפריט תזונתי לטיפול בלחץ דם אך הביאה גם לירידת דרמטית במשקל וכך הפכה לדיאטה המומלצת לכלל האוכלוסיה, גם לאנשים בריאים לחלוטין הרוצים לרזות.

במחקרים שנעשו על דיאטת דש באנשים שסבלו מעודף משקל גדול. היא גרמה לירידה משמעוית במשקל המטופלים, כמעט פי 2.5 מדיאטות אחרות. בנוסף למעלותיה האלה היא התגלתה כיעילה גם במניעת סוכרת, התמודדות עם מחלות לב ומניעתן וכן הקטינה משמעותית את הסיכוי לחלות במחלות סרטן וכליות.

כל אלה גרמו לכך שכבר 4 שנים נחשבת דיאטת דש לדיאטה המומלצת על ידי רופאים, משרד הבריאות האמריקאי ואיגוד רופאי המשפחה בישראל, ומומלצת לכל מי שמעוניין בהורדת משקל.

לפרטים נוספים: http://www.dash.org.il/

מחקרים שונים מצאו שהמטופלים בדיאטת דש הורידו כ-70 אחוז שומן בטני מאשר מי שהשתתפו בדיאטות אחרות והמקומות בגוף שאיבדו משקל הם מקומות הנקראים איזורי גזע, כמו בטן, ישבן, ירכיים ומתניים. בנוסף התברר שהשלת הקילוגרמים היתה מהירה יותר מאשר בדיאטות אחרות, שריפת השומנים היתה מוגברת יותר מאשר בדיאטות אחרות.

הבשורה הגדולה בערכות דיאטת דש הנמכרות בישראל היא מערך תמיכה מקיף הכולל תומכות, נטורופטיות מוסמכות, ודיאטניות קליניות בכירות שהוסמכו ע"י משרד הבריאות, הנותן תמיכה שבועית אישית בטלפון, ותוספי תזונה ייחודיים לחיזוק ולתמיכה בהרזיה. נכון לזמן כתיבת שורות אלה הדיאטה עדיין נמכרת במחירי השקה.

לפרטים נוספים: http://www.dash.org.il/

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully