וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורמון שמסייע להורדה במשקל

מאמר אורח

18.8.2014 / 22:35

על התגלית הזו עלו כבר לפני עשרות שנים - הורמון המופרש בעת הריון מסייע לאמא להפוך שומנים לאנרגיה זמינה. סינתוז של ההורמון הזה מאצות, הפך לתרסיס שעושה את אותה פעולה גם לאנשים בעלי עודף משקל

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

בצמרת רשימת רבי המכר בארצות הברית נמצאים בדרך כלל ספרי הבישול. מיד אחריהם ברשימה מדורגים ספרי הדיאטה. הגיוני. מי שאוכל יותר מדי מחפש מיד אחר כך גם איך להיפטר מהמשקל העודף. אז איך אפשר לדעת כיצד לבחור בדיאטה המתאימה, כזו שגם תוריד לנו משקל, גם תהיה קלה לביצוע, וגם לא תאלץ אותנו להתמודד עם כל מיני חומרים לא טבעיים שאותם נתבקש לצרוך על מנת להגיע למשקל הרצוי?

לפרטים נוספים - http://www.slimax.co.il/

קצת היסטוריה על הפיזיולוגיה והאנטומיה של הגוף האנושי. בשנות החמישים של המאה הקודמת חקר ד"ר סימונס את ההורמונים הדומיננטיים בגופה של האישה במהלך הריון וגילה שאחד ההורמונים הללו - HCG - המשתחרר בעיקר בזמן ההיריון, מסייע לאישה לפרק את מאגרי השומן שבגופה ולהפוך אותם לאנרגיה זמינה. בכך מסייע ההורמון הזה לאישה, שתפריט המזון שלה בעת ההיריון הוא דל, והוא עוזר לאם ולעובר לעבור את ההיריון ללא תחושת מחסור. הפרשת הורמון היא פעולה טבעית של הגוף והחומר אינו זר למערכות שלו. לאחר התגלית של ד"ר סימונס באו שורה של מחקרים שהצביעו על כך שאותו הורמון - HCG - פועל באותה דרך גם על אנשים עם עודף משקל, ללא כל קשר להריון. מחקרים נוספים הובילו לכך שכיום ניתן לסנתז את ההורמון מאצות ולהפוך אותו לבטוח לשימוש לכל בני האדם. כך נולדה, למשל, דיאטת סלימקס.

היתרון של סלימקס הוא בעיקר בזכות העובדה שהוא מסייע להיפטר ממאגרי שומן מיותרים. בגוף האדם יש קרוב לעשרים אחוזי שומן. הם נחוצים לתפקוד של הגוף ואותם אנחנו לא רוצים לאבד. סלימקס עוזר להיפטר משומנים שיושבים במקומות בעייתיים ומצטברים שם באופן כזה שגם ניסיונות חוזרים ונשנים בכל מיני סוגי דיאטות, מקשים להיפטר מהם. ולפעמים הם נשארים שם גם אחרי פעילות גופנית ואימונים.
החומר עצמו מגיע בצורת תרסיס והוא מיוצר על בסיס של אצות ולא על בסיס הומאופתי, מה שהופך את השימוש בו לבטוח לכולם (למעט מי שרגיש לאצות). השימוש בתרסיס יכול לבוא כתמיכה למי שעושה פעילות גופנית ועדיין מתקשה לרדת במשקל, או למי שכבר משתמש בתפריט בריא ומעוניין להמשיך ולשמור על משקל תקין.

לפרטים נוספים - http://www.slimax.co.il/

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully