וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להיות רזה?

מאמר אורח

19.9.2014 / 23:55

מהו סודם של האנשים שסבלו מרבית חייהם ממשקל עודף והפכו לרזים מבלי לעשות ניתוח? במה הם משתמשים? איך הם הגיעו להישג כזה? כל התשובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי מאיתנו לא מכיר את התחושה בחגים, כאשר בן משפחה שתמיד היה השמן של המשפחה, נראה פתאום רזה מתמיד? אחרי שברכנו אותו בפרגון אמיתי מהלב, מתעוררים גם כמה רגעי קנאה. לא תמיד נעים לגשת ולברר איתו - איך הוא עשה זאת? יש לנו תחושה שהתשובה נמצאת בכתבה זו.

ניסינו המון דיאטות חדשות אך המשקל העודף תמיד חזר. ספרנו קלוריות, עינינו את גופינו והתאכזבנו שוב ושוב. ובכן – הושגה פריצת דרך מדעית בתחום. משרד הבריאות בארצות הברית, שלח 80 רופאים שונים מרחבי העולם לחקור. איגוד רופאי המשפחה בארץ תומך במסקנות המחקר! דיאטת דש (Dash) נמצאה כדיאטה הטובה בעולם.

דיאטת דש החלה את מסלולה כתפריט שנבנה למטופלים שסבלו מלחץ דם גבוה. בנוסף היא גרמה לירידה מהירה וחדה במשקל המטופלים. הדיאטה נמצאה כיעילה במניעת סוכרת, התמודדות עם מחלות לב ומניעתן וכן הקטינה משמעותית את הסיכוי לחלות במחלות סרטן וכליות.

לפרטים נוספים: http://www.dash.org.il/

המחקרים מצאו שהמטופלים בדיאטת דש הורידו ממשקלם העודף כמעט כפליים לעומת מי שהשתמש בדרכים אחרות. הנבדקים דיווחו שקיזזו מההיקף באיזורי גזע: בטן, ישבן, ירכיים ומותניים. התברר שהשלת הקילוגרמים מהירה יותר ושריפת השומנים מוגברת.

ייחודה של דיאטת דש היא שאין צורך בהגבלה למזונות מסוימים. היא תומכת במזון זמין ורגיל הניתן לרכישה בכל סופרמרקט במחירים סבירים ומתאימה אפילו לצמחוניים ולאלה הנמנעים מגלוטן. חברות מזון רבות בעולם כבר אימצו את המלצות דיאטת דש והטמיעו את ההמלצות התזונתיות במאכלים שהן מייצרות. משרד הבריאות הישראלי הציב לאחרונה את הורדת צריכת הנתרן בקרב אוכלוסיית ישראל לרמות המומלצות על יד דיאטת דש כיעד לאומי.

הבשורה הגדולה בערכות דיאטת דש, הנמכרות בישראל, היא מערך תמיכה מקיף הכולל תומכות, נטורופטיות מוסמכות, ודיאטניות קליניות בכירות שהוסמכו ע"י משרד הבריאות. קיימת תמיכה שבועית אישית בטלפון. נכון לזמן כתיבת שורות אלה הדיאטה עדיין נמכרת במחירי השקה.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס: http://www.dash.org.il/

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully