וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדלת חזה והרמת חזה בפעם אחת

מאמר אורח

30.9.2014 / 23:11

בעבר נהגו נשים שרצו לעבור ניתוחי הגדלת החזה והרמת חזה, לבצע זאת בשני ניתוחים נפרדים. ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ממליץ לאחד את התהליכים ומונה את היתרונות הרבים של ניתוח אחד, שחוסך זמן וכסף

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

סוף הקיץ ותחילת החורף זה זמן טוב לניתוחים פלסטיים , שבגדי הקיץ לא תמיד מצליחים להסתיר, כמו הגדלת חזה או הרמתו. ניתוחים כאלה מבטיחים שתקופת ההחלמה וההתאוששות, למרות שהם קצרים יחסית, יביאו את הגוף לקיץ הבא כשהוא כבר במיטבו ואפשר יהיה אפילו ללכת לים ולחשוף גוף חדש עם ביקיני. שני הניתוחים הפופולאריים כיום הינם הגדלת חזה והרמת חזה. ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית בעל ותק של למעלה מ- 30 שנות ניסיון, ממליץ למי שזקוקה גם להרמה וגם להגדלה חזה. לאחד את הפרוצדורות ולעבור אותן בהליך אחד, שיתרונותיו מרובים ועל כך ניתן למצוא מידע נוסף באתר של ד"ר ברודובסקי.

"ישנם הרבה יתרונות לאיחוד שני ההליכים הללו", אומר ד"ר ברודובסקי, "שיכול לחסוך לנו הרבה בכל מיני תחומים. בראש ובראשונה בזמן. עד לא מכבר, מי שהתכוונה לעבור הליך של הגדלת החזה וגם הרמת חזה , הייתה נוהגת לעבור את שני הניתוחים הללו בשני מועדים שונים. היום מקובל לאחד את שתי הפרוצדורות. בצורה כזו מקבלים תוצאה טובה לאחר ניתוח אחד ומקצרים את תקופות ההחלמה בחצי. אם החלמה מניתוח כזה יכולה לארוך בין שבועיים לשלושה, תלוי בכל מקרה לגופו, גם ההחלמה מהניתוח הכפול תארך זמן דומה ותמנע הליך נוסף שמשמעותו תקופת החלמה נוספת ועוד היעדרות מהעבודה, ובהכרח גם הפסד של כסף. חיסכון כספי נוסף צפוי מאיחוד ההליכים והוא יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, וגם כאן כמובן כל מקרה לגופו. ולבסוף גם מההיבט הרפואי - הרדמה אחת, ניתוח אחד והחלמה אחת עדיפים על שתיים".

- והגוף יכול לעמוד בניתוח כפול כזה?

מי שיכולה לעמוד בניתוח אחד, והתכוונה לבצע את שניהם, תעמוד גם בניתוח הכפול".

- והתהליך עצמו יימשך יותר זמן, או יצריך אשפוז?

"ממש לא. הניתוח עצמו אמנם יתארך, אבל אורכו יהיה הרבה פחות מהזמן שצריך לשני ניתוחים נפרדים. וכמו בניתוח יחיד, גם כאן אחרי כמה שעות אפשר לחזור הביתה ואין צורך באשפוז ממושך.

- יש מגבלות, מי יכולה לעבור את הניתוח הכפול ומי לא?
"מי שיכולה לעבור את הניתוח היחיד יכולה לעבור גם את הכפול. צריך רק לבדוק את שנתונים הפיזיים אכן מצדיקים את שתי הפרוצדורות. יש כאלה שמתאימות רק להגדלת חזה ויש כאלה שניתן להסתפק רק בהרמה שלו. מיותר לבצע ניתוח כפול אם אין בו צורך, רק כי רוצים. הגדלת חזה נעשית כאשר "מעטפת "העור של החזה לא מספיק מלאה ואין די רקמת שד. החלטה על הרמת חזה נעשית בהתאם ליחס בין גובה הפטמה לבין הקפל התת-שדי. ככל שהשד צעיר יותר, הפטמה נמצאת גבוה יותר מעל לקפל. אז כמובן שאין צורך בהרמה. במקרה כזה רק הגדלה חזה תספיק. ככל שהפטמה נמוכה יותר ונמצאת מתחת לקפל התת שדי, כך יש צורך יותר בהרמה. לפעמים החזה מספיק מלא והוא רק צנח ואין צורך בהגדלה, אלא רק בהרמה. כל הנתונים האלה נבדקים לפני הניתוח וההליך הכפול מתבצע רק אם יש בו צורך".

- יש הדמיה לפני ניתוח כזה?

"אין תכנת מחשב להדמיה לפני ניתוח חזה כי כל מקרה הוא ייחודי ולא ניתן לדעת בדיוק מה תהיה התוצאה ברמת דיוק של מחשב. בפגישת הייעוץ אפשר לראות דוגמאות מתמונות "לפני" ו- "אחרי" מניתוחים. אך אין אפשרות להדגים במדויק את התוצאה המצופה. כי גם מבנה הגוף ומבנה החזה משתנה מאישה לאישה.

ויש אחריות לסוג הניתוחים האלה?

"יש אחריות לשתלים עצמם, ואת זה נותנת היצרנית שלהם. אבל לאיכות רקמת השד והעור, לגמישות שלו ולהתנהגות שלו אחרי לא ניתן לצפות מראש ולכן אי אפשר לתת לניתוח אחריות. אחריות על הגוף גם אלוהים לא נותן. כל אחת ומבנה גופה".

הסבר נוסף על ניתוחי הגדלת חזה באתר הבית של ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית

  • עוד באותו נושא:
  • הגדלת חזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully