וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מכורה לשוקולד": איך ירדה שירה 25 ק"ג?

מאמר אורח

18.10.2014 / 20:04

שירה לא הבינה איך בגיל כל כך צעיר היא הגיעה למצב שהיא שוקלת 85 ק"ג. אחרי שינוי תודעתי וכלי עזר שהגיע מכיוון לא צפוי, הצליחה להוריד 25 ק"ג תוך 3 חודשים והיום היא מרגישה מצוין. איך היא עשתה זאת?

נדמה שכולנו כבר מכירים את הסיפור הזה. עד הצבא הכל היה בסדר ומרגע הגיוס הקילוגרמים מתחילים להצטבר עד השחרור ומשם, הם לא מוכנים לרדת. שירה כ', בת 26 מפתח תקווה מספרת סיפור דומה. היא התגייסה לצבא במשקל תקין של 52 ק"ג והשתחררה במשקל 85 ק"ג – עליה של 33 ק"ג במשך שנתיים, עלייה של כמעט קילוגרם אחד לחודש.

"הכל התחיל עם הבורקסים מהמזנון בצבא", מספרת שירה. "נהייתי מכורה לכל האוכל המהיר והמטוגן שהיה זמין בבסיס ולא הפסקתי לאכול. בדיוק נפרדתי מהחבר שלי והייתי קצת בדיכאון ולצערי מצאתי נחמה באוכל ובעיקר בשוקולד. אחרי השחרור מהצבא מהבורקסים נגמלתי אבל מהשוקולד לא. הייתי אוכלת שוקולד מכל המינים והסוגים בסדר גודל של 6,000 קלוריות ביום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירה לפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הכל השתנה אחרי שביקרתי אצל הרופא"

לפני כחצי שנה ביקרה שירה אצל רופא המשפחה שלי שלא ראה אותה מאז שהתגייסה במשקל תקין לצבא. "הוא היה בהלם. הרופא התחיל להסביר לי שאם לא אקח את עצמי בידיים סביר להניח שאתחיל לסבול מכל מיני מחלות הקשורות לעודף משקל מהר מאד". החלטתי לקחת את עצמי בידיים, התחלתי לעשות הליכות עם אמא שלי וניסיתי כל מיני דיאטות - כדורים, תרסיסים ואפילו הלכתי לקבוצת תמיכה אבל מהר מאד מצאתי את עצמי פותחת את ארון השוקולד בלילה ואוכלת בטירוף. בסופו של דבר הצלחתי לשמור על המשקל ותו לא".

העזרה הגיעה מכיוון לא צפוי

"הייתי מיואשת וידעתי שאני רק צריכה דחיפה בכיוון הנכון", מספרת שירה. פתאום נתקלה שירה בפרסומת למדבקות הרזיה בשם "סלים פאץ'" והחליטה לנסות. "כל כך הרבה כסף זרקתי על דיאטות שלא עזרו לי בכלל אז מקסימום. קראתי ביקורות טובות ולאחר שיחה עם הנציגה של חברת דיאט פארם הבנתי שהמדבקות אמורות להפחית לי את תחושת הרעב ואת החשק למתוקים ופחמימות. זוכרים את הבעיה שהייתה לי עם שוקולד?", שירה צוחקת.

למידע אודות מדבקת ההרזיה: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בלי שינוי אמיתי בראש, שום דבר לא יעזור

"שלושה ימים אחרי שהתחלתי להשתמש במדבקות שמתי לב שהחשק לשוקולד ירד ואני כבר לא מותקפת בחשק עז לזלול שוקולד בלילה. זה היה הרגע שהחיים שלי השתנו", שירה מחייכת חיוך רחב. מאותו רגע מכונן שירה מספרת לנו שהיא החלה לצאת לריצות ועקבה אחר התפריטים שקיבלה מדיאטנית החברה בקפידה והקילוגרמים החלו לרדת.

"התחלתי להיות מודעת לעניין ספירת הקלוריות, החשיבות של כושר גופני בחיי והיצמדות לארוחות קטנות. לא האמנתי שאני יורדת כל כך מהר המשקל. שלא תבינו אותי לא נכון, הירידה במשקל באה מהשינוי שעשיתי בראש ולא מהמדבקות הרזיה. המדבקות רק גרמו לי לרצות לאכול פחות שטויות ואני זו שהצלחתי למנף את הירידה בחשק למתוקים לשינוי אמיתי באורח החיים שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירה אחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירה הצליחה לרדת 25 ק"ג תוך 3 חודשים ולטענתה, "יש לי עוד מה לרדת".

5 טיפים קטנים משירה

1.אכלו 5 ארוחות קטנות במקום 3 ארוחות גדולות.
2.יש להימנע מאכילה במסעדות ולאכול כמה שיותר אוכל ביתי.
3.שתו הרבה מים, לפחות 2 ליטר ביום.
4. מעדתם בדיאטה? לא נורא! תמשיכו הלאה ואל תגידו לעצמכם "זהו, הרסתי הכל!". מעידה חד פעמית לא תהרוס לכם את הדיאטה.
5. הימנעו מאלכוהול. "רוב האנשים בכלל לא מודעים לכמות הקלוריות שיש באלכוהול".

למידע אודות מדבקת ההרזיה: www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully