וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים בונים בארה"ב ועושים תשואות חלומיות

מאמר אורח

26.11.2014 / 1:03

מפגש אינטרסים בינלאומי: משקיעים ישראלים בונים שכונות מגורים שלמות בבירמינגהם, אלבמה; הם מקבלים עליות ערך של עשרות אחוזים והאמריקאים מקבלים בתים. עו"ד יוסי ברג וגיל טוריאל, בעלי חברת Safe Future, מסבירים איך זה קורה

בוסטון, מסצ'וסטס, ניו אינגלנד, ארצות הברית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

הישראלים נוהרים לשוק הנדל"ן האמריקני ומשיגים תשואות חלומיות. הטרנד הזה מתעצם. כדי להבין איך עושים זאת נכון , התלווינו אל חברת הנדל"ן האמריקאית Safe Future . החברה החלה לאחרונה בניה של פרוייקט מגורים נוסף בעיר Chelsea במטרופולין בירמינגהם אלבמה, של 72 בתים צמודי קרקע, בתשואה שוטפת של כ- 9% למשקיע. מתברר כי המשקיעים צברו עליית ערך בנכסים של כ- 20-25%, בממוצע. מתברר כי השקעה בבניה באזורים בעלי נתוני סביבה מצויינים, התבססות על הזדמנות ברכישת הקרקע ומחירי בניה טובים, עושים את ההבדל. במציאות של ביקוש לבתים חדשים בארה"ב, השקעות ישראליות המתבססות על מקצועיות, מידע ושקיפות מלאות ונוכחות ערנית בשטח, מחליפות את ההשקעות של הישראלים ברכישת בתים יד שניה מכינוסי נכסים, מייצרות בתים בארה"ב ומהוות את ההזדמנות הבאה.

פרוייקט הבניה בשכונת Polo Crossing הוא של 72 מגרשים של בתים צמודי קרקע - קוטג'ים טוריים, כל אחד בבעלות עצמאית על מגרש עצמאי, חלקם בבעלות ישירה ועצמאית, חלקם במיזם משותף. העיר קלרה הכפילה פי ארבעה את האוכלוסיה שלה בעשור האחרון- בעלת קצב הגידול המהיר ביותר באלבמה, עם קצב גידול של למעלה מ- 250% החל משנת אלפיים. השכונה בעלת נתוני סביבה מצויינים, הכנסה שנתית ממוצעת של כ- 90,000 דולר, רמת חינוך של 9/10, שיעור ציות לחוק הגדול פי ארבע מממוצע כלל ארה"ב, שיעור בעלי בתים של 83% , תפוסה של 94% ושיעור תעסוקה של למעלה מ- 95%.

הבניה על ידי ישראלים באה לתת מענה לדרישה ניכרת לבתים חדשים שאינה נענית: בעוד הגידול באוכלוסיה בארה"ב הוא כאחוז לשנה, בשנים 2009-2012 נבנו כחצי מליון יחידות דיור בארה"ב בלבד בשנה, באופן שנוצר ביקוש כבוש גדול, שמצריך בניה של למעלה ממיליון יחידות בשנה. משך מכירת בית ירד ועומד כעת על כחודש וחצי בלבד, כשחברת הנדל"ן האמריקאית בלומברג דיווחה כי 36% מהבתים החדשים בארה"ב נמכרים עוד לפני תחילת בנייתם.

פרוייקט פולו קרוסינג ממשיך שורה של פרוייקטים של בניה שעורכת חברת Safe Future, המביאה למשקיע הישראלי הזדמנות ליהנות מהפוטנציאל של רכישת מגרשי בניה ב"כיסים" איכותיים במחירי הזדמנות ובניה עליהם, תוך יצירת רווח יזמי מיידי ניכר ואפשרות להחזקת בית חדש בשכונת איכות עם תשואה לאחר הוצאות של כ- 9%, כפי שעשתה בפרויקטים קודמים, בערים Trussville, pinson, hoover, Helena, במטרופולין בירמינגהם אלבמה, שזכו להיכלל ברשימות הערים בטוחות ביותר והרצויות ביותר לגידול ילדים. כל הפרוייקטים הם בשכונות בעלות נתוני סביבה איכותיים, של הכנסה 80-120 אלפי דולר, חינוך 7-9 מעשר, ציות לחוק טוב פי שניים מהממוצע כלל ארה"ב או יותר, ורמת תפוסה גבוהה של הבתים.

חברת Safe Future מאפשרת למשקיע לנצל את ההזדמנות בנדל"ן בארה"ב בשקיפות מלאה ותוך מענה שלם לכל שלבי ההשקעה עד למימוש ההשקעה, ולהגיע לתשואה שוטפת של כתשעה אחוז על ההשקעה ואקויטי מיידי של כ- 20%, בצירוף פוטנציאל לעלית ערך. החברה הוקמה על רקע מציאות שבה חלק הארי של המשקיעים הישראלים חיפשו נכס מניב בטוח עם פוטנציאל יפה לעלית ערך, הסתמכו על הבטחות- ומצאו עצמם עם נכס בעייתי, באיזור בעייתי, תחזוקה בעייתית ובעיות אחרות- וזאת בשל פער המידע הענק בינהם לבין החברות המשווקות. חברת Safe Future פועלת לפי עקרון של "אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר", תוך שקיפות מלאה לגבי קריטריונים לאיתור נכס, תהליך העסקה, כל העלויות- כולל הרווחים שלה, תוך פעולה באינטרס אחד עם המשקיע.

עו"ד יוסי ברג וגיל טוריאל, בעלי חברת Safe Future

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully