וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זקוק לשירותי פינוי דירות?

מאמר אורח

6.2.2015 / 23:18

יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות שמציעות חברות פינוי דירות. באילו מצבים תצטרכו חברה כזו? ומתי תוכלו ליהנות משירותיה בחינם? במאמר הבא תמצאו את כל התשובות

זוג במעבר דירה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אם אתם נכנסים הביתה, מתבוננים סביב ומרגישים מדוכדכים מעודף הפריטים המיותרים שגודשים את ביתכם, סימן שהגיע הזמן להתחיל לפנות. אלו יכולים להיות רהיטים שבורים, מכשירי חשמל מקולקלים, צעצועים ישנים ועוד חפצים שבכלל שכחתם מקיומם.

פינוי דירה – למה לא לבצע לבד, באופן עצמאי?

בהנחה שיש לכם שפע של זמן, כמה חברים טובים שתוכלו לרתום למשימה ומוטיבציה רבה – תוכלו לבצע את הפינוי בעצמכם, אולי אפילו ליהנות מכל התהליך ולראות בו ריפוי בעיסוק. למרבה הצער, ברוב המקרים תהיו בוודאי עסוקים עד מעל הראש ולא תוכלו (או לא תרצו) להתמסר למשימת הפינוי.

חשוב לזכור שפינוי הדירה יצריך מכם זמן רב (ואנחנו לא מדברים על שעות – אלא על ימים שלמים) ומאמץ פיזי קשה – לעיתים תיאלצו להרים פריטים כבדים וגדולים ולסחוב אותם אל מחוץ לבית. את הפריטים האלו לא תוכלו להשליך לפחי האשפה הסטנדרטים, שכן אתם עלולים להיקנס ביוקר ע"י העירייה.

חברת פינוי דירות תדאג לפנות את הדירה תוך מספר שעות ולהעביר את התכולה במשאית. חלק מהחפצים ייתרמו לנזקקים (במידה ותבקשו), אחרים יימכרו בשווקי יד שנייה והיתר – יושלכו לאתרי אשפה מורשים. חברות פינוי רבות גם מציעות שירותים משלימים כמו ניקיון יסודי וצביעה, כך שתוכלו ליהנות מדירה מושלמת וראויה למגורים, ללא שום מאמץ מצדכם.

איך תוכלו ליהנות מפינוי דירה בחינם?

במידה ויש בביתכם חפצים רבים במצב תקין, חברת הפינוי עשויה לבצע את פינוי הדירה חינם בתמורה לקבלתם.

באילו מצבים נדרש פינוי?

רוב האנשים מעדיפים להדחיק את המטלה המעיקה של פינוי חפצים, עד שהם מגיעים לנקודה שכבר אין ברירה, הגיעו מים עד נפש. המצבים השכיחים לפינוי הם אלו:

מעבר דירה – מעבר דירה הוא הזדמנות מצוינת לעשות סדר בבלגן ולהיפטר מכל החפצים שלא צריך בבית החדש. חשוב לזכור שמעבר דירה הוא תהליך קשה ומייגע, גם מבלי שנגררים עם אינסוף פריטים מיותרים. לכן כדאי להיפטר מכמה שיותר חפצים וכך ליהנות ממעבר דירה פשוט, קל ומשתלם יותר (פחות קרטונים = הובלה זולה יותר).

יתכן גם מקרה הפוך, שבו תיאלצו לפנות דירה שאליה אתם עומדים לעבור.

רילוקיישן – אם אתם עומדים לעבור לחו"ל – תרצו בוודאי להיפטר מרוב החפצים שצברתם ולאחסן רק את המינימום.

שינוי צרכים – יתכן שהצרכים של משפחתכם השתנו ואתם זקוקים לחדר ילדים נוסף בבית, או לחדר שישמש כמשרד וכו'. תיאלצו לפנות את אחד החדרים, שמשמש כמחסן עמוס בג'אנק.

קבלת דירה בירושה – כדי שתוכלו למכור או להשכיר את הדירה שקיבלתם, תיאלצו לפנות אותה מחפציה. יהיו חפצים שתרצו לשמור, אחרים לתרום/למכור ואת היתר להשליך.

פינוי דירה של אגרן כפייתי – אגרן כפייתי הוא אדם שלא מסוגל להיפטר מחפצים ואוגר עוד ועוד. האגרן יכול להיות בן/בת זוג, קרוב משפחה וכו'. כשהדירה כבר אינה ראויה למגורים ואי אפשר כבר לזוז בה – קוראים לחברת פינוי.

פינוי מקלט – בין אם מדובר במקלט ביתי או בבניין דירות, המקלט בדרך כלל עמוס באינספור חפצים מלאי אבק וזוהמה. פינוי המקלט והחזרתו למצב תקין זו מטלה מסובכת וקשה פיזית, שלעיתים מצריכה הרמת רהיטים כבדים, טלוויזיות ישנות, ניקוי יסודי וחיטוי נגד מזיקים.

פינוי מחסן או מרתף - כדי להפוך מחסן או מרתף לשמישים, יש לפנות אותם מכל הפריטים המיותרים.

חצר מוזנחת ועמוסה עד אפס מקום – מבלי ששמתם לב, הגינה שכל כך התגאיתם לארח בה, הפכה בחורף (עונה שבה פחות מנצלים את הגינה) למגרש גרוטאות. כשהבית כבר צפוף מידי ואי אפשר לארח אורחים – הגיע הזמן לפנות את החצר.

רכישות חדשות - אם מתחשק לכם לרכוש רהיטים חדשים, תיאלצו להיפטר מהריהוט הישן.

פינוי לפני שיפוץ – פריטים מיותרים בבית יכולים להפריע למשפצים.

לסיכום, כדי לפנות דירה באופן היעיל והמהיר ביותר – כדאי לקרוא לחברת פינוי דירות ולחסוך הרבה כאבי ראש.

  • עוד באותו נושא:
  • דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully