וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר להבטיח את תשלום דמי המזונות באופן מוחלט?

מאמר אורח

29.7.2014 / 22:44

מסתבר שכן. פוליסה חדשה מבטיחה תשלום חודשי בגובה דמי המזונות ואף בסכום גבוה יותר, ועד לגיל 70 של המבוטח

ביטוח בריאות. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

פוליסת ביטוח "הכנסה למשפחה" נותנת מענה למצב הבעיתי בישראל, כל זוג שלישי במדינה מתגרש. במצב הקיים, מאות אלפי משפחות בהן הגרושה או הגרוש תלויים בתשלום דמי המזונות החודשיים כאוויר לנשימה. לפי פוליסת הביטוח, מקרה מוות חו"ח, של משלם המזונות, ישאיר בידי הגרוש/ה והילדים פיצוי חודשי בגובה דמי המזונות לעשרות שנים (בכפוף לתנאי הפוליסה שנרכשה).

תנאי הפוליסה מבטיחים כי הגרוש/ה ימשיכו לקבל, באמצעות חברת הביטוח, סכום חודשי בגובה דמי המזונות. ניתן לרכוש פיצוי חודשי של עד עשרות אלפי ¤ לחודש, בהתאם לדמי המזונות המסוכמים בין בני הזוג (ניתן גם לרכוש פיצוי שאינו תלויי בגובה המזונות). הפרמיה החודשית שתשולם על ידי המבוטח תלויה בגובה הפיצוי החודשי שתרצו להבטיח ובאורכה של תקופת הפיצוי הרצויה.

לפרטים וקבלת יעוץ חינם לחצי כאן

אלישע שקד, מנהל אגף ביטוחים בסלע סוכנות לביטוח, אשר יוזם מהלך שיווקי נרחב בתחום הזוגות הגרושים מסביר: "מקרה פטירה של משלם המזונות, עלול לגרום לקריסה כלכלית של הגרוש/ה והילדים. אנו צופים הצטרפות של עשרות אלפי לקוחות לכיסוי הביטוחי, בעלות סבירה מדי חודש לקהל הגרושים והגרושות בישראל.

דוגמא לעלויות הפוליסה והפיצוי:

גרוש בן 40 ישלם כ-50 ש"ח בחודש בלבד בגין פוליסת הביטוח, ובכך יבטיח לגרושתו וילדיו פיצוי של 5,000 ¤ לחודש למשך 15 שנה!!! בני הזוג יכולים לשלם ביחד או כל אחד מהם את הפרמיה החודשית המינימאלית ולדאוג לרווחת בן הזוג שמגדל את הילדים".

עו"ד ענבר שנהב, שמשרדה עוסק בתחום דיני המשפחה: "כאשר זוג מתגרש, תמיד חשוב לשים את טובת הילדים לפני הכל . אנו חייבים לחשוב על בטחון כלכלי גם במקרה שמשלם המזונות ילך לעולמו בטרם עת חו"ח. מקרה מוות, עלול להשאיר את האישה והילדים ללא אמצעים כספיים מספקים. היציבות הכלכלית משמעותית מאוד גם לצורך הבטחת תהליך פרידה מכובד. הפוליסה מתאימה את רמת החיים אליה הורגלה המשפחה הפרודה ומבטיחה את עתידה הכלכלי. בני הזוג יוכלו לתכנן במשותף כמה כסף הם רוצים להבטיח למשפחה לחודש וכמה שנים דרושה להם הכנסה זו, בהתאם לגיל הילד בהווה ובהתייחס לשאלה: עד איזה גיל ירצו להמשיך לתמוך בו?".

לפרטים נוספים וקבלת יעוץ חינם לחצי כאן

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully