וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להפחית את תחושת הרעב?

מאמר אורח

31.7.2014 / 8:50

מרביתנו סובלים ממשקל עודף. זה קורה כי אנו חשים רעבים או בגלל שהעיניים שלנו אוכלות יותר ממה שהגוף צריך. אבל אם נוכל לצמצם את תחושת הרעב, הכל היה מסתדר, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

האפשרות לצמצום תחושת הרעב עלתה על סדר היום של רופאים וחוקרים כבר לפני שני עשורים. לדעת אנשי המקצוע, כאן טמון זרע הפורענות לעלייה במשקל. בשל סיבה זו הומצאו המדבקות ההומאופטיות- שמתפקדות כ"הילר" הטבעי להרזיה. לטרנד המתפתח הצטרפה חברת " SLIM PATCH" שהביאה לישראל את הבשורה פורצת הדרך. מדבקה תת-עורית, להפחתת תחושת הרעב. פיסית ונפשית- זהו פתרון למי שרוצה להפחית משקל ולשמור עליו באופן קבוע. הפתרון החדש שבא להקל על המצוקה אינו פולשני, אינו דורש מאמץ מיוחד ונספג ב-100% בגוף.

לפרטים נוספים - http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

תום אמסל, הומאופטית מומחית: "חברת SLIM PATCH מציגה פתרון שעדיף לאוכלוסייה הסובלת ממשקל עודף. דיאטה נוספת, כדור או תרופה לא עוזרים. צריך להפסיק הרגלים ישנים, אבל זה קשה. מדבקות SLIM PATCH יוצרות תחושת שובע, מאזנות את תהליך חילוף החומרים ולכן מהוות פתרון מהיר, נכון, ובטוח לשימוש להפחתת משקל".

למה זה פתרון עדיף בעינייך?

"תחושת הרעב וחוסר השובע התמידיים של קהיליית "המלאים", איננה באשמתם ! רוב החומרים שאמורים לגרום לשובע, בכמוסות או במשקאות "נחטפים" ע"י מערכת העיכול, ומכאן מתחיל מעגל קסמים של רעב- עוד שובע- עוד רעב-עוד שובע ! במשך שנים רבות, קישרו שיטות הדיאטה השונות בין הפחתת מזון, להפחתה במשקל. במהלך השנים שונו מתכונים ושיטות דיאטות עפ"י גילויים והמצאות חדשים שדיברו על סוגי מזון, צירופי מזון, זמני אכילה ועוד. כרגע מדברים על שובע ! שובע פיסי שגורם גם לשובע נפשי, תחושת הרעב של האדם המלא, מובילה אותו לתחושות חוסר אחרות- גם נפשיות. זה גורר אותו לאוכל. זהו מעגל קסמים אומלל ומשמין של אוכלוסייה עצומה שלא מצליחה לספק את תחושת הרעב הבלתי פוסקת שלה. כל סיבוב נוסף במעגל הזה פירושו- עלייה במשקל ! תחושת שובע ע"י שיטות המבוססות על שתייה, או כמוסות, לוקות בחסר. שובע באמצעות תחליפי שתייה- מושג על חשבון הטעם, ודורש צריכה יום-יומית תכופה. מדובר בחוסן נפשי והתמדה שלא תמיד מתאימים לאופי של כל "זללן". כמוסות- כטבען של כמוסות, עוברות דרך מערכת העיכול, ומשום כך, רק חלק מהחומרים שבהם נספג בגוף, ואז כדי להשיג תחושת שובע, צריך להעלות את המינון".

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully