וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אגרום לכל אדם להכיר את המוצר או השירות שלי?

מאמר אורח

20.9.2014 / 0:08

רבים מאיתנו נותנים שירות נפלא או מוכרים מוצר מצוין. הבעיה היא שמעט מדי אנשים מכירים אותנו. איך הופכים את עצמנו לסלב במקצוע שלנו? איך נגיע לחשיפה מקסימאלית ונהפוך את המוצר או השירות שלנו להכי מפורסמים במדינה תוך חודש? ברק רום מסביר

טלמרקטינג. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

רובנו משוכנעים שהמוצר או השירות שלנו משובחים, שהם יכולים ממש לעזור לקהל הצרכנים להשיג את מטרותיו. הקושי העיקרי שלנו הוא בהחדרת שם המוצר/שירות שלנו לידיעת הכלל. זה לא פשוט להפוך את הדבר לנגיש עבור ההמונים, לשם ממותג, כזה שיהפוך אותנו מרודפים אחרי הלקוחות למקבלים הזמנות בשפע. ברק רום, מאסטר יחסי ציבור, מציע לנו דרך לעשות תוך חודש את המהפך ולהפוך לאוטוריטות, סלבריטאים בתחום שלנו.

רום: "הקריירה שלי ביחסי ציבור נמשכת כבר 24 שנים. סייעתי למאות מותגים לבנות שם שמוכר לציבור. בדרך כלל כאשר לקוח נכנס למשרדי הוא מתלונן שהקולגה שלו תמיד מלא, שיש בידיו מוצר או שירות מנצח - אבל קשה לו למכור. הכל נובע מכישלון שיווקי ומיתוגי. כישלון בהבאת הבשורה לידי כלל הצרכנים".

קמפיין יח"צ הוא יקר וארוך טווח. יש לך פתרון קצר ויעיל יותר?

"אני ממש לא בעד לרכוש את שירותיו של משרד יח"צ בכל מחיר, קמפיין יח"צ הוא תהליך יקר וארוך שלא תמיד מתאים. יש כיום בשוק פתרונות קצרים, יעילים, מדוייקים".

לפרטים לחצו כאן

למשל?

"אני יכול להמליץ על ערכת "חליפה עסקית". בכמה מאות שקלים יכול כל בעל עסק קטן, במיוחד בתחום נתינת השירותים, לרכוש לעצמו מוצר די.וי.די מתקדם וחדשני שינחה אותו בקלות ובמהירות כיצד להשיג לעצמו חשיפה בכל כלי התקשורת בישראל בזמן קצר".

מה כולל המוצר?

"תדרוך פשוט שאותו יכולה לבצע המזכירה בקלות. איך יוצרים קשר עם עיתונאי בכל כלי תקשורת, איך מוצאים את הכתב המתאים לשירות שלי, מה אומרים לו, איך מנהלים איתו את התהליך עד לסגירת כתבה בעיתון יומי, כלכלי או בתכנית טלוויזיה. זה ממש לא מדע מסובך, לא צריך בשביל זה לשלם למשרד יח"צ והכל בחינם. לעיתונאי ולנותן השירותים יש אינטרס משותף – הכתב צריך לקבל חומר חדש לכתבות מדי יום ונותן השירות רוצה להתפרסם".

זה עד כדי כך פשוט?

"יותר ממה שאתה חושב. חבל שלא מלמדים כל בעל עסק את הסוד הזה לפני שהוא פותח את העסק. זה מוצר שיחסוך מאות אלפי שקלים כי לא תצטרך יותר להשקיע בבניית אתר אינטרנט, קידום אתר, רכישת מודעות ממומנות ב"גוגל" ורכישת באנרים, פרסומות ופליירים".

איך אדע שזה עובד?

"יש במוצר הנחיות מפורשות, תהליך מלא לדוגמה, הסבר מפורט של עיתונאים בכירים ממדורים ועיתונים שונים – איך הם רוצים שנעבוד מולם. כל הסודות מונחים לפניכם".

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully