וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר: על קשרים והצלחות

24.3.2014 / 12:55

אם תכירו את האנשים הנכונים, תוכלו לקצר את הדרך להצלחה בעסקים ובכלל. הנה כמה טיפים שמסבירים איך עושים זאת נכון

אילוסטרציה. ShutterStock
קשרים רק יכולים לסייע/ShutterStock

כולנו היום חיים בעולם שמתבסס על תקשורת. כל החלטה וכל צעד מושפע מאלפי אנשים ודעות. אדם מצליח היום נחשב אדם מקושר, משמע אדם שיש לו אנשי קשר בנוגע כמעט לכל נושא ובעיה, ויש לו מספיק אנשים שיגבו אותו או יתנו לו עזרה. חשיבות הקשרים בעולם שלנו היא עצומה, אך עם זאת לא כל אדם יודע כיצד ליצור את הקשרים הנכונים שיעזרו לו. עופר ברייר, יזם וגורם מקשר בין אנשי הצמרת העסקית, עם כל הפרטים על קשרים ומה שביניהם.

1. מידע מקדים: מידע מקדים יכול לעזור לקדם תהליך מהר יותר, בקלות ואולי אף בזול יותר. למשל, כל נכס נדל"ן שמגיע למתווך הופך להיות נחלת הכלל, כי עוד אנשים קופצים על המציאה. אם יש לך חברים נכונים שיכולים לספק לך את האינפורמציה הדרושה והנכונה על נכס, למשל, שיש לו ערך גבוה מאוד במחיר הזדמנות, העסקה יכולה להיות שלך לפני שהיא מגיעה לאנשי הנדל"ן.

2. כל אחד יכול: כל דבר הוא נלמד. כשאתה רואה אנשי מכירות טובים אתה רואה שיש להם משהו מעבר, שמדובר באנשים שיודעים לייצר קשרים פרקטיים. כל אחד יכול ללמוד ליצור את הקשרים הנכונים ולהשתמש בהם לטובתו. כמו כן, יצירת קשרים היא רלוונטית לכל היבט בחיים, בכל מקצוע, בכל גיל ובכל מקום.

3. מערכת קשרים: איך אתה יודע על מישהו שהוא מקושר? הוא עומד ומקשיב לאדם מולו, שומע את הבעיה שלו וישר מציע את אנשי הקשר שלו שיכולים לעזור לך בפתרון הבעיה, שולף טלפון, כתובת או כרטיס ביקור ומפנה אותך לפתרון הישיר לבעיה. אין ספק שקיצור דרך כזה יכול להביא הרבה תועלת בחיים ולחסוך הרבה כאבי ראש.
יצירת קשר נכונה היא דבר שאפשר ללמוד אותו, וברגע שיש לך את הכלים העולם פרוש לפניך ויש הזדמנויות בכל פינה שאפשר לנצל ולקחת.

עופר ברייר הוא יזם וגורם מקשר בין אנשי הצמרת העסקית

http://www.kingofnetworking.co.il/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופר ברייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully