וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 שקל לארוחה זוגית? לא עוד

24.3.2014 / 14:21

בילוי ממוצע במסעדה נחשבת בתל אביב כרוך בהוצאות בלתי נתפסות. הנה הסבר איך להכין את הארוחה המושלמת בבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את כל זה אפשר להכין בבית. מנה ב'"וי ויטרינה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר ביליתם במסעדה החדשה של השף הלוהט שהגיח מתוך הריאליטי הכי חורך במדינה. ניסיתם את מסעדת השוק האותנטית, טעמתם סביצ'ה דג, לעסתם בשר במסעדת הבשר האולטימטיבית. אתם בליינים, בעלי חוש טעם עדין, כאלה שמבינים באוכל טוב, ביין טוב. ואז – הגיע טופס חיוב הכרטיס האשראי שלכם! וסך כל ההוצאה החודשית שלכם על אוכל במסעדות עומד על 2000 ¤ ומעלה.

סכום עצום כשמדובר על הכסף הפנוי שלכם, זה שנשאר בידיכם אחרי ששילמת מס, שכר דירה, חשבונות, הוצאות רכב ועוד. בקיצור – זה כיף לבלות על הבר הסקסי, ללגום שמפניה, ללעוס קרפציו בקר עם פרמזן. באמת יופי של בילוי. אנו רק לא בטוחים שזה ממש שווה את הכסף. מה אם היינו מסבירים לכם איך לחלץ מידיכם ארוחת טאפאס מהסרטים, כזו שאוכלים רק במסעדות יוקרה המתמחות בטאפאס? גייסנו את אחד השפים המובילים בסצינת הטאפאסים בתל אביב. קובי בן לולו היה אמון על המטבח היצירתי של הטאפאס בר "לילה מורד".

משם הוא המשיך להקמת וניהול המטבח של התחנה הנוכחית בחייו – "וי ויטרינה" טאפאס בר בירמיהו, תל אביב. בן לולו מסביר לנו איך יוצרים ארוחת טאפאס מגוונת לבני המשפחה. זולה, בריאה וטעימה.

"ליצירת ארוחה בייתית ומגוונת של טאפאסים אני ממליץ להשתמש ברכיבים קלים להשגה", הוא מסביר. "כדאי להשיג לפני ההכנה: סלט עגבניות, פטה כבד עוף, ארטישוק, סביצ'ה, פילה מוסר ים וסנייה. חומרי הגלם חייבים להיות טריים ואיכותיים ובעיקר מבוסס על ואספקה יומיומית של דגים, ירקות ובשר. הבשלנים שבינינו יודעים שיצירת דואט בין הסלט לבשר, זה שילוב טוב. מהות הטאפאס זה מנות קטנות, איכותיות ומהירות, שיהיה אפשר לאכול ולטעום מהכל. העיקרון הוא שהופכים מנות גדולות לקטנות. זה משחק בקטן ויש מבחר של דברים. אוכלים מעט מכל דבר לא שבעים מהר, כך אפשר לטעום מהכל. בעניין תוספת יין, כבר ברור שהחוקיות ששררה בעבר אינה קיימת יותר. לסביצ'ה הייתי מוסיף יין לבן מתוק או אפילו קאווה ולסלט עגבניות יין אדום בגלל שהסלט מאוד בשרני וגם הגבינה בו מאוד בשרנית".

לעמוד הפייסבוק של "וי ויטרינה":

https://www.facebook.com/pages/ViVi-Trina/650172538379580

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה ב"וי ויטרינה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טאפאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully