וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תבדקו למי אתם משכירים דירה?

7.4.2014 / 17:15

בדיקה פשוטה של השוכר הבא שלכם תחסוך לילות ללא שינה, סיכונים מיותרים, ריצות לבתי משפט והפסד כספי. איך תעשו זאת?

חרדה ודיכאון. ShutterStock
אפשר לחסוך כאבי ראש מיותרים/ShutterStock

צ'ק חוזר זה הסיוט של כל מי שמשכיר דירה או נכס. למעלה מ-20 אלף תיקים של בעלי נכסים מול שוכרים מתנהלים מדי שנה בבתי משפט והפסדים של למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה נרשמים למשכירי נכסים. מובן שאף אחד לא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה אך המציאות העגומה אינה פוסחת בעיקר על מי שאינו נוקט בזהירות הנדרשת. חלק מהמקרים נחשבים לתרגילי עוקץ של שוכרים המתחמקים מתשלום בעזרת טריקים ושטיקים וניצול הידע שלהם לרעה, במקרה כזה לא יעזרו ערבויות, בטחונות, צ'קים פתוחים ושאר השיטות המוכרות בשוק, אבל בחלק מהמקרים אכן מדובר בשוכרים ישרים ותמימים, שנקלעו לבעיות כלכליות, והפכו להיות חדלי פירעון. אז איך נדע למי אנחנו משכירים את הנכס ונימנע ככל האפשר מסיכונים מיותרים?

במדינות המערב, ובעיקר בארצות הברית, נהוג להוציא דוח קרדיטצ'ק על כל אדם המבקש להשכיר נכס, לקנות באשראי, לשלם בצ'ק או להיכנס לעסקת אשראי מתמשכת, ואפילו למי שמגיש מועמדות למשרה. ובכן, האפשרות הזו הגיעה סוף סוף לישראל. שירות קרדיטצ'ק יאפשר לכם לקבל דוח המציג את הסיכונים האפשריים בהתקשרות עם אדם פרטי או עצמאי, המבקש להיכנס אתכם לעסקה. הדוח מתאים בעיקר למי שמשכיר את הנכס שלו, מוכר את הרכב שלו, נותן אשראי, או אפילו מעוניין לגייס עובד לארגון שלו וחשוב לו לדעת על עברו ומידת האיתנות הפיננסית שלו, ולהיות יותר רגוע שהוא מבצע התקשרות בטוחה, במינימום סיכונים, המבוססת על מקורות מידע מגוונים ומהימנים.

ניתן לקבל מחברת DataCheck אינדיקציה על אנשים פרטיים או עצמאיים (עוסקים מורשים) הנוגעים לחשבונות בנקים מוגבלים, תיקים פתוחים בהוצאה לפועל, פשיטות רגל בשבע השנים האחרונות וכן מידע פלילי ומשפטי.

ישנן שלוש גרסאות שונות של דוחות - דוח שעבודים ומשכונים, המפרט אילו הלוואות נטל האדם כנגד שעבודים, כמו למשל משכנתא או הלוואה לקניית רכב, או דוח קרדיטצ'ק, הבודק מידע על חשבנות בנקים מוגבלים, מידע משפטי או פלילי, תיקי הוצאה לפועל וכיו"ב. ניתן גם לבקש דוח המאחד נתונים משני הדוחות גם יחד.

למידע נוסף: www.CreditCheck.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully