וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תהפוך לסלבריטאי בתחום שלך

9.4.2014 / 21:28

אנו מביאים ללקוחות שלנו תוצאות מצוינות, לוקחים ללב, משתדלים. ובכל זאת – משהו במערכת השיווק שלנו לא פועל כהלכה. איך עושים זאת נכון?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

"2014 הביאה איתה בשורה חדשה", אומר רון שמעוני מנכ"ל חברת "ברק רום יחסי ציבור", בעיניים בורקות. "נותני השירותים לא מבינים שהיום, יותר מתמיד, ניתן למתג את עצמם כמותגים מובילים בקלות ובמהירות יחסית. כל מה שאנו יודעים, אנו יודעים מכלי התקשורת. הקהל אוהב לקבל שירות מאנשים שהם מפורסמים ונחשבים למובילים בתחומם. יש חצי מיליון עסקים קטנים בישראל, חצי מהם נותני שירותים המודאגים משאלות קשות: מאיפה ישלמו את שכר הדירה בחודש הבא? איך ישיגו לקוחות חדשים? מה יקרה לפני ואחרי החגים? איך ישלמו את ההלוואה שלקחו מהבנק? ועוד. התשובה היא אחת: תדאגו למתג עצמכם באמצעות כלי התקשורת כמומחים – כל השאר יבוא משם".

אז איפה נותני השירותים טועים?

. "בחשיבה. רוב נותני השירותים מבצעים מהלכים צפויים ובנאליים שאינם מחדשים דבר. הם מפרסמים בפרסום ממומן ב"גוגל", בונים ומקדמים אתר, מדפיסים פלאיירים, מפרסמים מודעת חצי עמוד במקומון. אני לא נגד כל אלה, אבל מכאן לא מתחילים. הקהל לא מכיר אותם, למה שיאמין למודעה נוספת, אחת ממאה ב"גוגל". למה שמישהו יטרח לקרוא מה כתבתם על עצמכם בדף ה"אודות" באתר שלכם או בפלאייר שהוצאתם"?

אז מה אתה מציע?

. "העולם נעשה יותר מקצועי, יותר מתוחכם, מתקדם ומהיר. לעסקים שימשיכו לחשוב דרך משקפי העבר צפויה בעיה קשה. צריך להתקדם. צריך לפעול לפי הנוסחה הבאה:

1. למצוא את הבידול – היתרון התחרותי שלכם.

2. למצוא ערך, מסר, רעיון אחד בלבד שיהווה את נקודת העוגן – המיתוג שלכם.

3. ליצור תכנים שתומכים בנקודת הבידול שלכם ולדאוג שכלי התקשורת יכירו את המסרים ויכתבו עליכם.

טוב. שכנעת אותי. איך מתקדמים?

"לפני כל מהלך שיווקי, אתם חייבים להקדיש כמה שעות ליעוץ עם מומחה שיסייע לכם לחלץ מתוך התחומים והעיסוקים הרבים של בית העסק, את הבידול והיתרון התחרותי. עשו זאת מהר, ככל שתקדימו לבצע זאת – הקופה שלכם תקדים לטפס מעלה ולקוחות יוכלו לאתר אתכם ביתר קלות. המשחק הוא בללכוד את תשומת לב הלקוח. לקוחות יש מספיק עבור כולם, עובדתית: מעט עסקים לוכדים את רוב הלקוחות. סימן שהם חושבים ומתנהגים אחרת. הם פועלים שעות רבות ביום על מנת שיופיעו בכלי התקשורת בצורה אפקטיבית ויקדמו את המסרים הבולטים שלהם".

אתה יכול לעזור?

"ברור. נוכל לייעץ לבניית מותג תקשורתי חזק שיפתור את סוגיית השיווק והקושי שבאיתור לקוחות חדשים. אפשר לפנות אליי בנייד 0544-969323 או במייל ron@barakrom.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון שמעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully