וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה לכם סעיף המזון המשפחתי?

24.4.2014 / 15:13

משפחה ממוצעת משקיעה אלפי שקלים בחודש לצורך רכישת מוצרי מזון בסיסיים הביתה. איך נצרוך אוכל בצורה שתשמור לנו על הכיס?

סופרמרקט. ShutterStock, ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

כולנו חולמים להיות רזים, במיוחד בחודשי הקיץ כאשר בגדי הים יוצאים מהארון. כמה קילוגרמים מיותרים הצטברו בגופנו במהלך החורף? תוך כמה זמן נשיל משקל עודף? הכול חשוב, אבל כדאי לשים לב גם לסעיף הכלכלי שטמון באכילת יתר. מחקר שפורסם ב- 2013 מצביע על כך שאדם ממוצע רוכש מזון ב- 1,300 שקל לחודש בממוצע. אנשים שאוכלים יותר מהממוצע מגיעים ל- 2,400 ¤ בחודש. איך נוכל לצרוך מזון בצורה יותר מאוזנת וחסכונית? מומחי חברת "ביומארט" – משווקי מדבקת הדיאטה מארה"ב - Slim Patch - קיימו מחקר ונותנים עצות והנחיות שיסייעו לנו לעמוד במשימה בכבוד:

1. אכלו רק כשאתם רעבים – שימו לב למנהגים שלכם. מתי אתם צועדים אל עבר המקרר? זה קורה משעמום? ממתח? או מסיבה אחרת? צריך לחשוב ולעקוב מקרוב אחרי ההרגלים שלכם. אם תזהו את דפוס ההתנהגות תוכלו למצוא תחליף שייצור מספיק עניין ולא תצטרכו לאכול במצבים דומים.

2. רכשו בכמויות – חפשו חטיף, פרי, ירק שאתם אוכלים בהנאה, שלא משמין ושיעזור לכם לנשנש בכיף. בחרו במוצר זול שאתם מחבבים ורכשו אותו בכמות גדולה מראש כדי שלא תהיו מושפעים מהתייקרויות או מעונתיות בתחום.

3. תעברו לגומי לעיסה – כאשר מתחשק לכם משהו מתוק, נסו לסגל הרגל של מעבר לגומי לעיסה. יש בו סוכר, הוא מתוק ודל קלוריות. אם תתרגלו ללעוס גומי לעיסה, תוכלו להוזיל ולצמצם את תקציב רכישת המתוקים.

4. הצטרפו לקבוצת רכישה – כיום פועלות בשוק מספר קבוצות רכישה. שוטטו באינטרנט והתחברו לקבוצות שרוכשות יחד מוצרי מזון ("רוכשי ישראל") בהנחות והטבות משמעותיות.

5. נסו לרכוש על בסיס יומי את רוב המוצרים רק על פי חלוקה של 3 ארוחות עיקריות ליום. מבדיקות שקיימנו עולה כי אנו נוטים להיות די עצלנים ולוותר על מזון כשהוא אינו במקרר או במזווה. אם תקנו רק מה שאתם באמת צריכים, תעדיפו להיכנס למיטה ולא לצאת באמצע הלילה לסופר מרקט.

החדשות הטריות בתחום צרכנות המזון החדשה, הירידה במשקל וצמצום ההוצאות היא מדבקה פשוטה להדבקה על העור, Slim Patch, העובדת בשיטה המדבקה התת עורית, המוכרת מתחומים אחרים כמו שיכוך כאבים או תמיכה הורמונאלית. המדבקה קיימת בשוק כמעט שני עשורים וכבר בימים הראשונים לשימוש במדבקה מורגשת ירידה משמעותית בחשק לאכול. ההשפעה אינה תלויה בפעילות גופנית ומבחינה קלורית ניתן להמשיך לאכול 3 ארוחות ביום, כולל 2 ארוחות ביניים מבלי לוותר על פחמימות וסוכרים.

הנטורופטית תום אמסל מדגישה: "טרנד מדבקת ההרזיה מכה גלים במיוחד כי יש בה חומרים טבעיים שנספגים בעור. שיטת המדבקה התת עורית הגיעה לתחום צריכת המזון בכל העולם והיאמסייעת לנו לצרוך מזון בצורה חסכונית ומשפיעה על הורדת משקל. מדובר בחומרים טבעיים הממריצים את מחזור הדם ותומכים בתהליך חילוף החומרים. כשזרימת הדם בגוף תקינה, תהליכים בגוף פועלים בצורה בריאה ותקינה וכך גם חילוף החומרים. המדבקה מותרת לכולם, פרט למי שיש לו בעיות בבלוטת התריס ומשתמש בתרופה "אלטרוקסין". רצוי שכל מי שסובל מבעיות רפואיות יתייעץ עם הרופא שלו. המדבקה מותרת לנשים מניקות, אבל לא לנשים בהריון. השימוש במדבקה שגודלה 4 על 4 ס"מ, מותר מגיל 7. בכל אריזה יש 30 מדבקות ומשתמשים במדבקה אחת כל יום. אופן ההדבקה פשוט מאוד: מדביקים על עור חלק, נקי, עדין ובלי שיער או קמטים, על מנת להקל על הספיגה".

לפרטים נוספים - http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבקת ההרזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חיסכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully