וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נבחר נעליים מתאימות ובריאות לילד?

2.5.2014 / 0:56

בחירה של נעלי ילדים מהווה סעיף לא קטן בסל ההוצאות המשפחתי. בחירה נכונה תתרום להתפתחות נכונה של כף הרגל ותחסוך כסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי ילדים של "פבלוסקי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחות הסלון עולה תכופות השאלה: קנית נעליים חדשות לילד? הילד משחק בארגז החול, גורר את הנעל כשהוא נוסע על כלי הרכב הקטנים שלו והנעליים מתלכלכות, נשחקות מהר. לעיתים אנו נאלצים לרכוש 6-8 זוגות נעליים בשנה עבור הילדים. ההוצאה השנתית עבור נעלי הליכה לילדים מסתכמת ב-1500 עד 2000 ¤ בשנה!!! איך אפשר לצמצם קצת בהוצאה? ביקשנו ממומחי חברת נעלי הילדים הספרדית-בינלאומית "פבלוסקי" לתת לנו טיפים שיחסכו לנו מעט כסף.

ציון סאו, מנהל חברת "פבלוסקי ישראל":

חלק העקב: העקב הוא חוליה חלשה וחשובה כי משקל הילד יוצר שם לחץ, רצוי שבעקב תהיה כרית אויר המתאימה למשקל הילד. לעיתים רבות מדי גובה העקב נקבע משיקול אופנתי ולא לפי צורכי כפות רגלינו. העקב הרצוי - בסיס רחב וגובה של לא יותר מ -2 ס"מ, נעלי עקב אינן מתאימות לילדים ויכולות לפגוע בהתפתחות כף הרגל.

גוף הגפה: היא מאזנת ועוטפת את הקרסול מצדיה ומאחוריה ומונעת תזוזות מיותרות של העקב בנעל. הגפה מייצבת, מסייעת לייצב את העקב בעת הדריכה. זכרו: ככל שהגפה רכה יותר היא תומכת פחות, חשוב שבאזור העקב הגפה תהיה קשיחה יותר.

הסוליה: כאן מדובר בחלקה התחתון והחיצוני של הנעל. הקפידו לבחור סוליה ישרה העשויה מחומרים מונעי החלקה (גומי) ולא חומרים פלסטיים (PU) חשוב שבעקב הסוליה תהיה כרית אויר לבלימת זעזועים.

חלק עליון: חומר טבעי הוא קריטי לחלק העליון בנעל. בחרו נעליים העשויות עור, עור הוא חומר נושם המאפשר אוורור של כף הרגל ,חומרים סינטטיים למעט בד הם חומרים אטומים הלא מאפשרים אוורור.

הביטנה: חלקה ללא גבשושיות ,העשויה חומרים נושמים וסופגי זיעה.

לחזק: רצוי להשתמש בשרוך או בסקוץ', או אבזם. חשוב להחזיק את כף הרגל בנעל. נעליים ללא חיזוקים – שיהיו צרות ומהודקות לרגל.

לחסוך בעלויות: לאו דווקא נעליים זולות יחסכו בהוצאה השנתית הכוללת על נעליים לילדים, נעליים זולות העשויות מוצרים סינטטיים זולים הן בעלות נטייה לבלאי גבוה ולכן תיאלצו כנראה לקנות מספר גבוהה יותר של נעליים, על מנת שהילד יוכל ליהנות עונה שלמה מהנעל\סנדל חשוב למדוד את האורך באמצעות מוכר מוסמך. רצוי שהאורך יהיה לפחות 0.5 ס"מ יותר מהבוהן הארוכה ביותר, מרווח זה יאפשר להשתמש בנעל יותר זמן וע"י כך יחסוך בהוצאות. תמיד רצוי למדוד את שתי הנעליים. אל תגעו בנעלי: שפיצים, עקבים גבוהים, נעליים חסרות אוורור וסגירה, הן לא מתאימות לפעילות ילדים.

ריח לא נעים: עליים העשויות מחומרים סינטטיים עלולות לפתח ריח רע, המון הורים נאלצים לזרוק נעליים טובות לאחר זמן קצר בגלל ריח רע בנעל, נעליים העשויות עור בעלות רפידות עור אנטי בקטריאליות ימנעו תופעה זו, יחסכו חוסר נעימות יתרמו לבריאות עור כף הרגל וכתוצא מכך גם יחסכו לכם כסף.

שימוש למטרה הנכונה: נעלו לילדים את הנעליים המתאימות לסוג הפעילות, נעלי ספורט לפעילות גופנית גבוהה, וכו' נעלי אופנה אינן מתאימות להשתעשעות בגן המשחקים. כך הנעליים ישמרו לאורך זמן.

רשת הנעלת הילדים הבינ"ל "פבלוסקי" תוקעת יתד בישראל בתקופה האחרונה ומרחיבה פעילות. לפרטים נוספים:

https://he-il.facebook.com/pablosky.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעלייים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully