וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנקות את הבית בצורה מושלמת

8.5.2014 / 21:25

איך כדאי לנקות שמשות? מה עושים עם הציפות? כיצד מסירים כתמי שומן? כמה טיפים שיעזרו לכולנו לבצע ניקיון נכון ויסודי

אישה מבריקה את הרצפה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

מנקים את הבית לבד ותוהים איך עושים את זה כמו שצריך? אין ספק שמדובר במשימה מורכבת, אולי אפילו קצת מעיקה. על מנת שתוכלו לבצע אותה בצורה היסודית והנכונה ביותר, קבלו כמה טיפים מליאוניד דיכטר, מנכ"ל חברת "עוזרות" – חברה המעסיקה מאות עוזרות בית.

טיפול והסרת שומנים: אתם מבשלים ממש נקי? בכל זאת השמן ניתז מהסיר או מהמחבת. כלי חשמל, שקעים, חלונות ועוד, שנמצאים באזור הגז, נוטים להתלכלך ולצבור כתמי שומן. קחו סמרטוט הספוג במעט אלכוהול 70% (משמש כחומר חיטוי רפואי), שפשפו קלות את האזורים המלוכלכים והורידו את כתמי השומן בקלות.

ניקוי במגב: להשגת תוצאות שיא במינימום עבודה - מומלץ לפני טאטוא הרצפה או שאיבת השטיח לגרוף בעזרת מגב את הלכלוך. שערות ואבק ייתפסו ביתר קלות ויצמצמו שימוש במטאטא ושואב אבק. בנוסף, כדאי לרכוש מגב קטן, שישמש אתכם בגריפת הלכלוך מהבדים. מומלץ מאוד לבית שבו גרים גם בעלי חיים המשירים פרווה.

תהליך ניקוי המראות בחדר האמבטיה: כתמים עקשנים יופיעו על המראה. תרסיס ניקוי חלונות אינו מצליח להורידם בקלות. בעזרת חומרים שנמצאים בכל בית ניתן ליצור חומר ניקוי אפקטיבי מאוד. ערבבו מעט סודה לשתייה בכלי עם מים, מרחו על גבי המראה, שפשפו קלות עם מטלית לחה, תנו לסודה לתסוס על המראה במשך כעשרים דקות עד חצי שעה. אז-מעבירים סמרטוט לח ומנגבים. לסיום והברקה סופית ניתן לרסס חומר לניקוי חלונות ולנגב עם מטלית נייר או נייר עיתון.

ארגון ארונות הבגדים: החולצות והמכנסיים מקופלים, החגורות מגולגלות, הצעיפים מקופלים בשורה. מה עם המצעים? ציפיות כרית, ציפה לשמיכה וסדין של אותו סט המצעים נוטים להסתובב באזורים שונים של הארון ולגרום לבלגן. כדי לשמור על סדר ולהקל על מציאתו של הסט המלא, כדאי לקפל את הסדין ואת הציפה לתוך ציפית הכרית.

בונוס: כדאי לנצל את הרווח בין הארון לתקרה ולאחסן בו דברים שאינן בשימוש בתדירות גבוה.

חברת "עוזרות" מעסיקה מאות עוזרות בית בכל רחבי המדינה בתנאים סוציאלים מלאים

http://www.ozrot.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully