וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם באמת ניתן לעצור התקרחות גברית?

10.5.2014 / 0:52

הטיפול להזרקת שיער טבעי הגיע לישראל, ופונה לכל גבר שרוצה לעצור את תופעת ההתקרחות. האם הוא אפקטיבי? לפרטים: ויין רוני

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. Alex Livesey, GettyImages
ויין רוני אחרי הטיפול/GettyImages, Alex Livesey

"המצח שלך הולך ונעשה גבוה", צוחקים איתך החבר'ה, ואתה מגחך איתם. אבל בתוך ליבך – אתה מוכן לתת הרבה כדי שלא יבחינו בקרחת שלך. אתה מסתכל על תמונות מהעבר ונזכר בגעגוע בבלורית השיער השופע שהייתה לך. חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ויין רוני, השתמש בטכנולוגיה חדשה שתוך כמה שבועות הפכה אותו מקירח כמעט לחלוטין, לאחד החלוצים שופעי השיער בליגה!

אם פתחת כרטיס באתר היכרויות ואתה מתלבט שעות מה לתאר בסעיף "שיער", אתה לא לבד. ד"ר שרון דוברובסקי, מנהלת פורום השתלת שיער באתר "דוקטורס" ואחראית טיפולי השתלת השיער ברשת מרפאות האסתטיקה- לייזר קומפני , מסבירה: "הקרחת משווה לגבר מראה עייף ומבוגר. אם זה מפריע לך כדאי שתדע שאתה יכול לחזור למראה הצעיר שלך ביום אחד. הכל נעשה דרך הזרקת שיער טבעית. מדובר על טיפול בשיטת NHI (Natural Hair implant), ונעשה ע"י רופא- ללא כאב, ללא חתכים או הסרת חלקי עור מחלק הראש האחורי. טיפול אסתטי - רפואי נוח וקל, עם תוצאות חד משמעיות ולתמיד".

מהי משמעות הטיפול החדשני?

"מרבית הגברים מעל גיל 30 מתמודדים עם תופעת ההתקרחות, המתקדמת עם הגיל ועלולה לגרום לירידה בדימוי העצמי ואף לדיכאון. גבר קירח ייראה בדרך כלל מבוגר יותר. גם הקירח הנאה ביותר, ייראה טוב יותר בהדמיה עם שיער על ראשו. קשה להאמין שקיים הגבר שלא יעדיף שיער על פני קרחת, ולו רק בשביל לשמור על הסקס-אפיל. מחקרים שפורסמו השנה קובעים במפורש שנשים מעדיפות גברים בעלי שיער מלא".

איך פותרים את בעיית ההתקרחות?

"אין צורך לחכות עד שרוב הפדחת תתגלה במערומיה. ניתן להקדים תרופה למכה. אם אתה מעל גיל 20 ומבין שלא ניתן לעצור את הנשירה שתלך ותחמיר, בוודאי התעניינת באפשרויות השונות בתחום. אפשר להחזיר את השיער, ואיתו את הביטחון העצמי ושמחת החיים. בניגוד לכל מיני תרופות סבתא, משחות או כמוסות אשר יעילותן מוטלת בספק ולוקח זמן לראות איתן תוצאות כלשהן, אם בכלל, השתלת שיער בטכניקת NHI מהירה, בטוחה, אפקטיבית ומיידית".

איך השיער ממשיך לצמוח?

"השתלת שיער היא פרוצדורה רפואית הנמצאת בשימוש בארה"ב מאז המאה הקודמת. בעבר נערך ניתוח, שבו הסירו פיסת עור עם שיער מהחלק האחורי של הראש. פיסות אלו מילאו שטחים דלילי או חסרי שיער בקדמת הראש. רבים מהמתעניינים בהשתלה נרתעו מחשש לצלקת באזור התורם (העורף). כיום יש שיטה מתקדמת יותר- NHI - הזרקת שיער טבעית המאפשרת להגיע לתוצאות מדהימות וטבעיות ללא כל פגיעה בעור וללא יצירת חתכים וצלקות. בשיטת NHI מעבירים זקיקי שיער בריאים מצדו האחורי של הראש, אשר אינו מושפע מהורמונים ואינו סובל מתופעת התקרחות, לאזורים בקדמת הראש. כך – אזורים בהם השיער הפך דליל או נסוג לגמרי, מתמלאים. "

איך מבצעים את הטיפול?

"השערות מושתלות אחת-אחת בעבודת יד מאומצת וממשיכות לצמוח באופן טבעי ואחיד. הצמיחה תהיה בכיוון הנכון ומבלי שניתן יהיה לזהות בעתיד כי מדובר בהשתלת שיער. התוצאות מדהימות- מטופלים מדווחים שהם מאושרים, מקבלים מחמאות ונראים צעירים בכמה שנים טובות. מעל 1000 גברים ישראלים בשנה עוברים תהליך השתלת שיער, והמספרים רק עולים. הטיפול הבטוח יחד עם תוצאות מהירות ומדהימות באיכותן גורמים לגברים רבים לחשוב בהגיון ולהחזיר לעצמם את הביטחון וחיות הנעורים, כאילו לא קרה דבר".

לפרטים נוספים אודות הטיפול: http://www.doctors.co.il/forum-5484/message-676#message-676

  • עוד באותו נושא:
  • התקרחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully