וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לערוך חתונה שנייה בסטייל

מאמר אורח

21.5.2014 / 19:55

תופעת הנישואים השניים הולכת ומתרחבת, אבל בדרך כלל מדובר בחתונות מסוג אחר, שדורשות שמלת כלה שמרנית יותר ונוצצת פחות. אילנית מזרחי – מעצבת שמלות כלה לפרק ב', מסבירה איך נדאג לבחור שמלה מתאימה

כלה חתן רצים. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

נישואין פרק ב' בדרך כלל מתאפיינים בתהליך שונה. הכלה והחתן כבר לא כל כך צעירים ופחות מתלהבים מחתונה גרנדיוזית. תפיסת הנישואין משתנה ואין לחץ להפציץ חתונה. גם הערב הגדול ייראה שמרני יותר, מנוהל יותר. מי שהרימה את הכפפה היא מעצבת שמלות הכלה והערב, אילנית מזרחי. מזרחי, בת 44, נשואה +2, למדה לימודי עיצוב אופנה ב"בצלאל" וסיימה כמצטיינת.

בעשור האחרון היא אמונה על מספר טרנדים חדשים בתחום. הפעם הבחינה מזרחי בצורך של כלות פרק ב' לבחור שמלות כלה לנשים בנות 35-55, שמחפשות מענה להופעה מלבבת בחתונתן השנייה. מזרחי מסבירה: "יש פלח שוק חדש ומסקרן. נשים שניגשות לחתונה שניה מחפשות שמלת כלה שונה מזו ששירתה אותן בחתונה הראשונה. הגיל, ההסתכלות, האופי, התפיסה – הכל שונה.

השמלה לחתונה פרק ב' אמורה לשקף בדיוק את מי ומה שהכלה רוצה לשדר כיום. החלטתי לטפח זוגות אלו מתוך אמונה שיש כאן שילוב בין הצד המקצועי לאישי. השרות חשוב ממש עד יום החתונה בשל הרצון להקנות לכלה ביטחון ושלווה".

יש לזכור פרק ב' מאופיין בחשיבה אחרת, יותר מדויקת ולכן כך השמלה צריכה להיות, היא פרי האהבה והביטוי המרכזי לאיכות הקשר כי השמלה היא עבורך לא בכדי לעמוד "בסטנדרט המקובל", אלא זו את שמכתיבה הפעם את הסטנדרט.

אני ממליצה לקחת בחשבון את הנתונים האלה, בבואכם לבחור שמלה מתאימה:

. התמקדי בבחירת שמלה סולידית.

. שמלה סולידית עדיין יכולה וצריכה להיות דרמטית או מלכותית.

. השמלה צריכה להדגיש קווי גוף.

. שמלה חייבת להיות: מחטבת רכה, מחבקת.

. בחירת צבעים היא קריטית. הצבע הנכון לעונה: צבעי פסטל שמביאים משב מרענן ופרשי, שמנת, פודרה בהיר, סגול לילה בהיר, לבן " שבור".

. יש לקחת בחשבון את אופי האירוע, הקהל והמקום.

. הכי חשוב להתייחס לאופי והרצון של הכלה. לכן, השמלות מעוצבות על פי אישיותה ורצונה של הכלה ובהתאם למבנה הגוף וגוון העור והטעם שלה.

. זכרי: הכלה היא זו שמייצגת את השמלה ולא הפוך – האישה היא השתקפות השמלה.


אילנית מזרחי – מעצבת שמלות כלה

http://ilanitmizrahi.index.org.il/node/261

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת כלה בעיצובה של אילנית מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully