וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתגברים על הקושי בהפחתת משקל?

מאמר אורח

29.5.2014 / 23:53

הפחתת משקל אמורה להיות תהליך פשוט: תאכל פחות ותזוז יותר. בפועל, המתכון מורכב יותר. הרגלי אכילה גרועים וחוסר התמדה בפעילות גופנית, גובים מאתנו מחיר יקר. איך מצליחים להגיע למשקל הנכון מבחינתנו וגם להישאר אתו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש סיבות רבות לקושי שלנו להפחית ממשקלנו. כולנו אוהבים לאכול מאכלים טעימים ועמוסי קלוריות שמוסיפים לנו אחוזי שומן גבוהים. פחמימות, סוכרים, אלכוהול - מפנקים את הבטן והלב רגעית אבל יוצרים פקק שקשה לשחרר בגוף. למרות שפעילות אירובית היא "מלך שריפת הקלוריות", היא לא תעזור לנו להוריד משקל, אם נמשיך לאכול את כמות האוכל הרגילה. גם בעיות גנטיות ונטייה להשמנה, או חילוף חומרים נמוך, מסבכים את המצב. לנשים קשה יותר לרזות בגלל אחוז גבוה של שומן בגופן, לעומת גברים - להם יש מסת שריר עדיפה. מה עושים? על מנת להתמודד עם קושי בהרזיה ולהוריד משקל, אנחנו זקוקים לכלי עזר. משהו שיעזור לנו לרצות לאכול פחות, ללא תופעות לוואי, בלי לגווע ברעב.

בארה"ב חקרו, בדקו ומצאו שאפשר לעשות זאת. אחרי מחקר מפרך של מספר שנים פיתחו האמריקאים את מדבקת ה- Slim Patch, שעובדת בשיטת הספיגה התת-עורית. המדבקה עברה את אישור ה-FDA האמריקאי ועומדת בתנאי התקן של ה-GMP. בחודשים האחרונים עשתה המדבקה עלייה לישראל. מדובר במדבקה פשוטה כמו שיש לנו בארון: לשיכוך כאבים או לתמיכה הורמונאלית.

מאות אלפי אמריקנים מדביקים אחת כזו על אזור חלק בעור ומדווחים על ירידה עזה בחשק שלהם לאכול. האפקט מיידי, ממש תוך ימים ספורים. ההמלצה היא להשתמש במדבקה לתקופה של 90 יום. לא צריך להוסיף פעילות גופנית או לקצץ בצורה דראסטית בארוחות.

מדבקת הרזיה - איך זה עובד?

תום אמסל, נטורופטית מומחית, מסבירה:

"שיטת המדבקה עם הספיגה התת-עורית, נכנסה לשימוש בשני העשורים האחרונים. קיימות מדבקות התומכות בבעיות הורמונאליות בגיל המעבר, מדבקות שעוזרות לגמילה מעישון, מדבקות לשיכוך כאבים ועוד. במדבקת ה- Slim Patch קיימים חומרים צמחיים וטבעיים שנספגים בעור, נכנסים למחזור הדם ומסייעים בתהליך ההרזיה. בניגוד לכדורים או כמוסות, החומרים הללו לא עוברים דרך מערכת העיכול ולכן אינם מכבידים על מערכות הגוף ופעילות הכבד ולפיכך פעולתם מהירה ואפקטיבית יותר. תוצאות המחקר מראות כי המדבקה עוזרת בתהליך חילוף החומרים בגוף, מאיצה את פעילות המעיים, גורמת לתחושת שובע ומדכאת את החשק לסוכרים ופחמימות. כדאי להדביק באזור הבטן התחתונה או הגב התחתון, מקומות בהם העור עדין ונטול שעיר. לאחר 24 שעות יש להסיר אותה ולהחליף בחדשה, שתודבק במקום אחר, כדי לתת לעור באותו מקום לנשום".

החומרים הפעילים במדבקה הם:

גווארנה - המסייעת בשריפת שומנים, מעניקה לגוף אנרגיה זמינה ומהווה אחד ממקורות הקופאין החזקים בטבע.
FUCUS VESICOLOSUS - תמצית אצות, המסייעת בחילוף חומרים דרך פעילות בבלוטת התריס.
L-CARNITINE - חומצת אמינו דמוית ויטמין, שעוזרת בהפיכת השומן לאנרגיה או במילים אחרות שורפת שומנים.
אבץ - מסייע לגוף להשיל קילוגרמים מיותרים, מבלי לפגוע במערכת החיסונית.
תמצית זרעי פשתן - בעזרתה יודע הגוף לפרק שומן רווי ומאיץ את תהליך שריפת השומנים.

מדבקת ה- Slim Patch מתאימה למי שרוצה להיפטר ממשקל מיותר, או שמנסה לשמור על משקל ולהימנע מאכילה רגשית או מהתקפי אכילה מזיקים. היא מתאימה לנשים, לגברים, לילדים מגיל 7 ומעלה ואפילו לנשים מניקות. היא איננה מתאימה לנשים בהריון, לכאלה הסובלים מהפרעות בבלוטת התריס ולמי שרגיש לחומר-יוד. לא ידוע על תופעות לוואי שנגרמו כתוצאה מהשימוש, למעט רגישות לדבק, שאינה קשורה לחומרים הפעילים עצמם, אלא לרגישות בעור. מומלץ להשתמש במדבקה במשך 3 חודשים רצופים ואז לקחת חודש הפסקה, כדי לעזור לגוף לשוב ולהרגיש תחושת רעב.

הנטורופתית, אמסל: "לצד שימוש במדבקה, אין צורך לאכול על פי תפריט מיוחד. יש לאכול שלוש ארוחות ביום, ורצוי שיהיו מורכבות ממזון בריא ככל הניתן. ניתן להוסיף שתי ארוחות ביניים. חשוב לשמור שהארוחות יהיו מסודרות, כדי לא להביא למצב של הרעבת הגוף. אין איסור על אכילת סוכרים או פחמימות. בעזרת המדבקה אפשר להוריד כשישה ק"ג בחודש, מבלי להתחייב לפעילות גופנית או לבצע שינוי מהותי באורח החיים. המדבקה פועלת 24 שעות, גם כשאנחנו ישנים. אפשר להתקלח איתה, ומי שעושה פעילות גופנית יכול להשאיר אותה על הגוף גם בזמן הפעילות, אם כי אין לחשוף אותה לשמש".

לפרטים נוספים, היכנסו: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

היכן מדביקים את המדבקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הרזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully