וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חווית המונדיאל המושלמת: ממש כאן מעבר לפינה

מאמר אורח

6.6.2014 / 0:33

את ערבי הקיץ הלוהטים נרצה להעביר על החוף, עם בריזה טובה, מוזיקה מתאימה, כדורגל מברזיל על מסכי ענק באיכות HD ובשר טוב. איפה אפשר למצוא את כל זה?

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מה הבן אדם צריך יותר מכדורגל, בשר, אלכוהול וים? מסי/GettyImages

אחרי הפריביו המעלף שקיבלנו השבוע לקראת ימי הקיץ החמים, ולרגל משחקי הגביע העולמי הבאים עלינו עוד רגע לטובה, כדאי להתחיל ולבחור לעצמנו את בילוי הקיץ המועדף לחודש הקרוב. כזה שיהיה בו גם ים, אבל לא בשיא החום, גם כדורגל בשידור חי היישר מברזיל, ולהשלמת האווירה כמובן אוכל טוב, רצוי על האש, כמו שבדרום אמריקה יודעים לעשות, כולל בירה מחבית. המוזיקה על חשבון הבית.

רון רוזן, מהבעלים של "דיילי בורגר מיט-אנד-באר", על החוף בראשון-לציון, מסביר מה צריך לחפש כשרוצים לבלות ערב קיץ על החוף. "לפני האוכל ולפני השתיה, מה שחשוב זו המוזיקה, שמייצרת את כל האווירה", מסביר רוזן, "היא צריכה להיות גם בווליום המדוייק, שלא ישתלט על המקום ויאפשר למבקרים גם לשוחח ביניהם וגם באיכות שתהיה נעימה, כרקע לבילוי וארוחה. אחר כך צריך שיהיה מינון מדוייק של רעש מהגלים, בריזה מרגיעה, שמש במידה הנכונה ורק אז אפשר להתחיל לחשוב על הגריל. מסעדת חוף כיפית חייבת גם לכוון למה שחשוב לתושבי הסביבה וגם לאירועי הקיץ השונים. מכיוון שהחודש מתחיל המונדיאל, אנחנו מכוונים לתושבי ראשל"צ שייהנו מקרנבל ברזילאי, בתוספת לבירות, צ'ייסרים בהנחה, המבורגר ברזילאי, דוגמניות מארחות וצפייה במשחקים במסכי ענק ובאיכות HD".

- ומה ההבדל ביניכם לבין כל מסעדת חוף אחרת?

"נכון שכל מסעדה מקפידה שהאוכל יהיה טעים, אבל גם תהליך הבישול חשוב. אצלנו ההמבורגר מתחיל מהלחמניה, שמקבלת צריבה קלה על הלהבות, כדי שתצא פריכה ותקבל טאץ? קריספי ורק אז דואגים להמבורגר. מדובר ב-250 גרם, מבשר אנגוס איכותי. הסוד שלנו הוא לא במלח או בפלפל, אלא בצריבה מדוייקת, שתשאיר את הבשר עסיסי אבל גם עשוי. אנחנו נותנים ללקוחות להבין לבד את הסוד".

- ומה הקשר שלכם למונדיאל ולברזיל?

"הסבתא של שף הבית שלנו היא מסאו פאולו שבברזיל. הוא חזר משם עכשיו מחופשת מולדת, עם מתכון להמבורגר ברזילאי ענק ויוצא דופן. יחד איתו יבואו גם בירות מחבית, צ'ייסרים, וקוקטיילים מיוחדים לכבוד המונדיאל. כל זה בנוסף לתפריט הישראלי המוכר של חומוס, טחינה ופיתות ומול מסכי HD".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully