וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי קלות: לנקות את הרצפה באמצעות מכשיר

מאמר אורח

8.6.2014 / 17:33

תכירו: רובוט שיודע להבחין בין פרקט לבין שטיח, שלא נופל במדרגות, שמתחיל לעבוד כשאנחנו לא בבית ומפסיק לפני שנחזור, ובעיקר: קטן וקומפקטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

למדנו כבר להפקיד את מלאכת כיבוס הבגדים שלנו בידי מכונת הכביסה, גם את הטרחה שבשטיפת הכלים אנחנו מעבירים לאחריות המכשירים להדחת כלים, הגיע הזמן שגם את המשימה של ניקוי הרצפה נתרגל להפקיד בידי שואבי האבק הרובוטיים, שהולכים וכובשים גם את השוק בישראל. דייוויד מסה, היבואן של שואב האבק "בראבו-רובוט", נותן לנו כמה עצות שיקלו עלינו את המעבר מניקוי ידני לבחירה בשואב הרובוטי נכון.

"נתחיל מזה שמדובר במכשיר שמוריד מאיתנו את העול של ניקוי הרצפה והשטיחים", אומר דיוויד, "בטח בזמנים בהם מרביתנו אנשים עובדים, שמחפשים לתת לעצמנו כמה שעות מנוחה במהלך היום, כדי שלא נמצא את עצמנו מבריקים את הרצפה אחרי כל יום עבודה. בטח שלא בבית בו יש קטנטנים שזוחלים עליה כל היום".

- השוק מציע הרבה רובוטים כאלה, איך נבחר לנו את המכשיר המתאים?

"האינדיקציה הראשונה היא מספר המברשות שמותקנות בו. במרבית הרובוטים יש רק שתי מברשות אנכיות. אנחנו נרצה שתהיה לרובוט לפחות שלוש מברשות, שתהיה גם אחת מרכזית. המקסימום שיש הן ארבע - שתיים בצדדים ושתיים במרכז. זה אומר שיהיו לנו גם מברשות שמצחצחות וגם כאלה שמקפיצות את הלכלוך מהרצפה או מהשטיח פנימה לתוך השואב. כולל שאריות מזון גדולות, כמו פופקורן, וגם שיער של בעלי חיים מהשטיחים. גם ברובוטים הגודל קובע, אבל העדיפות במקרה הזה תהיה למכשיר קטן, כזה שיידע להיכנס מתחת לספות ולהגיע לכל מיני פינות. נרצה גם רובוט עם צריכת חשמל חסכונית והגיונית ולא כזה שינפח לנו את חשבון החשמל".

- הרובוטים האלה בדרך כלל מיובאים. חשוב לנו שהוא יידע להבין עברית?

"הרובוט שאנחנו מייבאים אמנם יודע עברית וגם רוסית, אבל אנחנו לא מנהלים שיחות עם הרובוט. הרבה יותר חשוב לנו שתהיה לו, למשל, פונקציה של טיימר, עם אפשרות לקבוע לו התחלת עבודה בשעה מסויימת וסיום העבודה בשעה שנבחר. שיעבוד כשאנחנו לא בבית. נרצה רובוט שיהיה קל ונוח להפעלה וידידותי למשתמשים. כזה שגם האחזקה שלו תהיה נוחה. רובוט טוב יודע להבחין בסוגי המשטחים שהוא עובד עליהם, אם זה שיש, פרקט, או שטיח ולהתאים את עצמו לכל משטח. חשוב שיידע לזהות מדרגות מבלי ליפול בהן. אנחנו גם לא רוצים חלקי חילוף יקרים אם יש חלילה תקלה, ונעדיף שהסוללות יהיו גם זולות וגם זמינות. ובשורה התחתונה - שתהיה עליו תקופת אחריות סבירה ומרכזי שירות זמינים".

- האם ישנם מאפיינים מיוחדים נוספים למכשיר?

"בוודאי – חשוב מאוד להדגיש שהרובוט שקט מאוד בזמן העבודה יחסית לרובוטים אחרים בשוק ולקוחות שיש להם בעלי חיים נהנים מניקוי יעיל ומהיר של שיער ופרווה."

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו: bravo-robot.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully