וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לדיאטות: לרזות בשיטה חדשה

מאמר אורח

11.6.2014 / 19:17

היכונו לבשורה חדשה: במקום דיאטניות, אימוני כושר ומאכלים רזים וחסרי טעם, נחתה בארץ המילה האחרונה בתחום - מדבקה שתגרום לכם לאכול הרבה פחות, תסייע לכם בחילוף חומרים ותגביר אנרגיה.איך זה עובד?

תתרכזו רגע. אנא תשכחו מכל מה שידעתם עד היום בנושא דיאטות. שימו בצד את כל האמונות, השמועות, ההנחיות וההוראות שקיבלתם כשרציתם לרזות. יש חדשות טריות בתחום ההורדה במשקל. לא עוד דיאטנית או אימון כושר מפרך בחום הישראלי. מהבוקר, כל מה שעליכם לעשות הוא להדביק ולרדת במשקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר במדבקה פשוטה להדבקה על העור, Slim Patch , בשיטת "הספיגה התת עורית". השיטה מוכרת לנו היטב מתחום שיכוך כאבים או התמיכה ההורמונאלית. בארה"ב מדווחים על מאות אלפי אמריקנים שהתחטבו לאחר השימוש במדבקה. האפקט מיידי, תוך ימים ספורים. ההמלצה היא להשתמש במדבקה 90 יום. לא צריך להוסיף פעילות גופנית או לקצץ בארוחות.

לפרטים נוספים - http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

תום אמסל נטורופתית מומחית: "לאחר ההדבקה הפשוטה, נמשיך לאכול שלוש ארוחות מלאות ביום, ונוכל להוסיף שתי ארוחות ביניים. לא נוותר על פחמימות וסוכרים. אני ממליצה ללקוחותיי להשתמש במדבקת ה- Slim Patch כיוון שבה מצויים חומרים טבעיים הנספגים בעור ובניגוד לכדורים, לא עוברים דרך מערכת העיכול ולכן מכבידים פחות על מערכות הגוף".

היכן מדביקים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיצד המדבקה פועלת?

"החומר המצוי במדבקה משתחרר בהדרגה ולכן המרכיבים במדבקה נמצאים במינון נמוך. לקוחות מדווחים על שיפור בחילוף החומרים, וברמת האנרגיה. מרכיב הגוארנה, פרי טבעי מאזור האמזונאס, מהווה מקור קופאין חזק. הוא מאיץ חילוף חומרים ונותן אנרגיה. החומר מסדיר את זרימת הדם בגוף בצורה תקינה, ואז הרבה תהליכים בגוף פועלים מדויק וכך גם חילוף החומרים. החומר הפעיל השני הוא אצות חומות, שפועלות בעיקר על בלוטת התריס, שהיא האחראית על הורמון הטירוקסין, שמווסת את חילוף החומרים בגוף ומאזן אותו. האצות תומכות בתהליך הזה. בכל אריזה יש 30 מדבקות, נשתמש באחת כל יום. מדביקים על עור חלק, כדי להקל על הספיגה. כל יום מחליפים מדבקה שנראית כמו פלסטר, ולא כואבת בהסרה. המדבקה בגודל 4X 4 ס"מ".

למי לא מומלץ להשתמש במדבקה?

"כעיקרון, השימוש במדבקה מותר לכולם, פרט למי שיש לו בעיות בבלוטת התריס ומשתמש בתרופה "אלטרוקסין" בגלל שמדובר בחומרים טבעיים ולכן אין הגבלה. המדבקה מותרת לנשים מניקות, אבל לא לנשים בהריון, שם לא מומלצת אף דיאטה ורצוי שמי שסובל מבעיות רפואיות, יתייעץ עם הרופא שלו. מגיל 7 ניתן להשתמש".

מה עוד צריך לדעת?

"בתקופת השימוש - 90 יום, הגוף ישנה הרגלי תזונה מאחר והגוף יצטרך פחות אוכל. זה יכין אותנו טוב להמשך החיים. יש באריזה המלצות לתזונה שתתמוך בתהליך. הכי חשוב זה לא להיות במצב של הרעבה".

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • הרזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully