וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים מזרן אידיאלי?

מאמר אורח

16.6.2014 / 14:17

לבחור מזרן זה כמו לבחור משקפי ראיה או נעל מתאימה. פנים המזרן, תכולתו, וסידור החומרים הפנימיים שבו חייבים להיות מותאמים אלינו. הצרכים והאילוצים חייבים להילקח בחשבון וגם המחיר כמובן

מזרן שינה עם כרית ושמיכה ללא בסיס מיטה. karam Miri, ShutterStock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock)/ShutterStock, karam Miri

לפני שאתם בוחרים מזרן בריא, נוח ועמיד – תהיו ערים לאילוצים שיכולים להתעורר: בעיות גב, כאבי שרירים והעדפות כלליות לגבי קשיחות המזרן. חשוב מאוד לא לבחור מזרן באופן אקראי או על פי המחיר שלו בלבד. המזרן היקר ביותר הוא לא בהכרח המזרן המתאים ביותר לצרכים שלנו. על כן, ההתאמה חייבת להיות מקצועית, על פי מידותיו ודרישותיו הייחודיות של הלקוח. ומתברר גם שמחיר גבוה אינו מעיד על מזרן שונה או עדיף. אגב, לבדיקתנו, כמעט כל חברות המזרנים בארץ ובעולם, משתמשות באותם חומרי הגלם ובאותן הטכנולוגיות. אף אחד לא ממציא את הגלגל מחדש. אז למה אנחנו משלמים ביוקר? איך ניתן לישון מצוין מבלי לקרוע את הכיס?

מזרנים נכללים בקטגוריה של מוצרים שחשוב לקנות ובדרך כלל עולים הרבה מאוד כסף. כולנו רוצים לישון על מזרן חדש, מפנק, בריא לגוף ועמיד. אז למה זה עולה לנו הרבה כסף? איך ניתן לצרוך מזרן בשכל, לשלם מחיר הוגן ולקבל מוצר משובח? עם מי צריך להתייעץ פה כדי לקבל פתרון שנוכל לעמוד בו?

שוקי רחמני, מנכ"ל חברת מזרני "קינג דיויד" מסביר ומדריך.

"רוב מוחלט של המזרנים בישראל ובעולם מכילים חומרי גלם זהים וטכנולוגיות אחידות. כיום, הבידול העיקרי שצריך לחפש הוא פשוט מאוד. תבדקו טוב את המחיר שאתם משלמים. יש הזדמנות כרגע בשוק לקבל מוצר כמעט זהה בכל החברות, רק שאתם משלמים עבור המותג והאריזה. הבדלי המחיר לפיכך, הם עצומים וחבל. אפשר וצריך לדרוש מקסימום מוצר במינימום מחיר. צריך לישון על מוצר יוקרתי ולא יקר. יש הבדלים של 100 עד 300 אחוזים במחיר לגבי סוגי מזרנים שכולם כמעט זהים, רק נמכרים תחת שמות ומותגים שונים".

רחמני מסביר: "לוקח לנו שבועיים להתרגל באופן מושלם לשינה על מזרן חדש. חשוב שתבקשו לקבל חודש ניסיון עם מזרן שמגיע באריזתו המקורית. כך תחליטו אם המזרן מתאים. אחרי שניתנו שבועיים להתרגל, השבועיים הבאים יקבעו את מידת ההתאמה. צרכים פיזיים וסיבות שונות יכולים לפגום בהנאה וביעילות השימוש. אם חודש ניסיון לא עולה יפה, תבקשו לבחור מזרן אחר. התאמת המזרן ללקוח מתבצעת על פי מספר פרמטרים:

. רמת הקושי של המזרן
. המידה בה הוא מעניק תמיכה לגב התחתון ו/או לגב העליון
. גיל הלקוח (כולל מזרנים מיוחדים עבור ילדים)
. תנוחות השינה המועדפות

תבקשו להסתייע בצוות מקצועי שיתאים את המזרן לצרכים האישיים שלכם. על מזרן ישנים במשך 5-10 שנים. תדרשו 10 שנות אחריות. לעיתים, על דגמים נבחרים, ניתן לקבל 20 שנות אחריות. תתייחסו לנוחות, אל תוטרדו מהמפרט. מזרן יקר , אינו בהכרח הטוב ביותר. לא תמיד מזרן שנוח בתצוגה, נוח גם בבית. לא תמיד מה שממליצים לכם, יתאים. צריך לבחור נכון, לשלם מחיר שפוי ולתת לגוף להתרגל".


שוקי רחמני, מנכ"ל חברת מזרני "קינג דיויד"

www.kingdavid4u.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • מזרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully