וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להיראות רעננים גם בקיץ

מאמר אורח

22.6.2014 / 23:41

הפנים שלנו סובלות בקייץ מעייפות, פצעי בגרות, עיגולים כהים סביב העיניים, קמטים, כתמי שמש ועוד פגעים. איך לטפל בזה ולהיראות רעננים במשך כל שעות היום?

צעירות חובשות משקפי שמש. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

"טיפולי פנים פותרים בעיה אסתטית או רפואית בעור הפנים והגוף. מי שסובל ממראה לא נעים, יוכל לשקם את בטחונו העצמי. הפנים הן חלון הראווה של התקשורת הבינאישית. בחירה נכונה של הקליניקה שתטפל בנו חשובה ותמנע נזקים. מי מאתנו צריך טיפול פנים? כמעט כל אחד, החל ממתבגרות שמבקשות להיפטר מפצעי אקנה ועד למבוגרים המוטרדים מקמטוטים, או כתמי שמש. חשוב להתחיל מטיפול פנים בסיסי, להוצאת "שחורים" וניקוי עמוק. זה מומלץ נגד אקנה- מדובר בטיפול הניקוי הבסיסי ביותר, המשלב ניקוי עמוק, או בשמו הנפוץ "הוצאת שחורים". הטיפול משחרר רעלים מעור הפנים, מחדש תאים בשכבת העור העליונה, מזין אותו בחומרי הזנה ולחות ומזרז את התחדשות התאים. הוא משלב עיסוי לעור הפנים, מעניק להם אלסטיות ומקנה לעור הפנים צבע אחיד. הוא מומלץ לסובלים מאקנה, גם צעירים וגם מבוגרים", מספרת ענת גונן, קוסמטיקאית רפואית.

אילו עוד טיפולים נפוצים?

"טיפול נגד הזדקנות העור. הצערה, חידוש והבהרה- הטיפול הזה, המכונה גם אנטי אייג'ינג, משלב פילינג אלפא הידרוקסי להתחדשות העור ומהווה הכנה לקליטה של חומרים פעילים התורמים להתחדשות ושיקום התאים. הטיפול אפקטיבי למניעת סימני גיל מוקדמים, כיווץ נקבוביות מורחבות והענקת גוון עור אחיד לפנים. מומלץ להעלמת קמטוטים, טשטוש קמטים עמוקים, וטשטוש צלקות. הטיפול מומלץ גם לגברים מעל גיל 30."

לקוחות מתעניינים בטיפול אחד במיוחד?

"הטרנד העכשווי הוא טיפול למיצוק ומתיחת קמטים- טיפול המשלב מכשור רפואי, לצורך העלמת קמטים, מתיחה ומיצוק של עור הפנים. ניתן לטפל גם במתיחה ומיצוק של סנטר כפול ומראה עור מקומט וחסר ברק. הטיפול תורם להתחדשות תאים והגנה נגד רדיקלים חופשיים. הוא נעשה בעזרת מכשיר הנעזר בטכנולוגיית גלי רדיו, לשיקום העור, מילוי וליפטינג. בטיפול כזה ניתן לראות תוצאות כבר אחרי מפגש אחד. טיפול נוסף שמאוד מבוקש הוא זה שפותר את הבהרת כתמי הפיגמנטציה. מדובר בטיפול ייחודי, בו נעשה שימוש בפילינג בינוני עד עמוק, לקילוף ולחידוש השכבה העליונה של העור. הטיפול משלב שימוש בחומצות בעלות ריכוז גבוה ליצירת התקרנות מהירה של עור הפנים, לטיפול בפיגמנטציה והיפופיגמנטציה ולדיכוי הופעת מלנין בשכבות העליונות של העור. הטיפול עוזר לחיזוק אלסטיות העור, וחידוש פעילות סיבי הקולגן והאלסטין. הטיפול נבחר בהתאם למצב העור".

איך אפשר לסייע לסובלים מבעיות עור?

"קיים טיפול משקם לבעיות עור, סבוריאה, רוזיאציה ואסטמה של העור- טיפול להרגעת עור הפנים מאדמומיות ורגישות יתר, הנוצרים כתוצאה ממצבי ריאקציה, המתבטאים באדמומיות, ורידים בולטים וקשקשת. איבחון עור כזה הוא קריטי לבחירת הטיפול, ותהליך ההחלמה וההבראה הוא איטי ודורש סבלנות. רצוי לבצע גם המשך טיפול בבית, על פי הוראות וחומרים של הקוסמטיקאית המטפלת.

-שיקום לאיזור העיניים, כהויות ונפיחות - מדובר בטיפול עיניים משקם, למניעת הזדקנות מוקדמת של העור סביב העיניים. הטיפול משלב החדרת חומרים פעילים על ידי מכשור הפועל בלחץ אוויר, ללא כאב ומבלי להשאיר סימנים, ומחליף את טיפולי ההזרקות. הטיפול אפקטיבי במיוחד לכהויות סביב העיניים ונזקי שמש וסביבה. הוא מעניק מראה מוצק ומפחית את מה שקרוי "עיגולים שחורים".

אם אתם מוצאים את עצמכם מתאימים לאחת הקטגוריות ברשימה, כדאי להתחיל ולהתעניין מה הטיפול המתאים לכם, וחשוב יותר - מי אתם רוצים שיעשה אותו".

http://www.anat-gonen.co.il/89005/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D' target='_blank'>ענת גונן, קוסמטיקאית רפואית

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully