וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוויח פי שניים על הכסף

מאמר אורח

5.7.2014 / 22:22

יש לכם הזדמנות של פעם בחיים לרכוש קרקע בשכונת היי טק חדשה בראשון לציון. למה זה אפשרי ומה באמת יקרה שם?

מפתח לבית. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

עיריית ראשון לציון חוגגת. אושרה תכנית לבניית 5,000 דירות במתחם היי טק חדש ונוצץ. מה אתם יכולים להרוויח מזה? בימים הקרובים מתחילים לשווק שם קרקעות.
.
גיל מולכו, מנכ"ל חברת "אם אס אן נדל"ן" חושף: "התחזית היא שמי שימהר וירכוש קרקע בימים הקרובים יוכל להרוויח על ההשקעה שלו כמאתיים אחוזים. זו אפשרות להכנסה שתכפיל את הכסף בשנים הקרובות. בשונה מכל פרויקט העוסק בקרקעות, כאן האינטרס לפתח ולבנות הוא של העירייה (מצ"ב סרטון).

הבוקר, וועדות התכנון אישרו את תכנית "מתחם האלף" בראשל"צ שתכלול 4,900 יחידות למגורים, לדיור מוגן ולסטודנטים, ומיליון מ"ר שטחי תעסוקה. בעירייה שואפים להתחיל את הבנייה תוך שנתיים. מעיריית ראשל"צ נמסר כי : "מתחם התוכנית תואם את תכנית המתאר העירונית".
בוועדה המחוזית ציינו כי השטח שעליו חלה התוכנית נגיש תחבורתית לכלי רכב פרטיים ולתחבורה ציבורית, וסמוך לרכבת. האזור נושק למתחם ה"סופר לנד".

התוכנית קובעת זכויות בנייה והוראות בנייה ל-4,900 יחידות דיור בתמהיל מגוון: 2,500 דירות גדולות בשטח עיקרי של 125 מ"ר; 1,000 דירות קטנות בשטח עיקרי של 80 מ"ר; 600 יחידות דיור מוגן; ועוד 800 יחידות דיור למגורי סטודנטים.
עוד כוללת התוכנית מתחם תעסוקה משולב בשטח של כ-1,000 דונם, שיכלול תעשייה עתירת ידע (היי-טק), משרדים, עסקים, מסעדות, מוסדות מחקר ומוסדות חינוך ייעודי, מתחמי פנאי ומגורים. זאת ועוד, התוכנית תכלול חיבור למערך הדרכים החיצוני למתחם והתחברות לכבישים בינעירוניים ולרחובות העירוניים.

מחצית מהמתחם הוא בבעלות פרטית של עיריית ראשון לציון ומחציתו השנייה בבעלות בעלים פרטיים. בעירייה ציינו כי בעת התכנון הקפידו המתכננים שהאזור המיועד למגורים ימוקם על הקרקע בבעלות הבעלים הפרטיים, והאזור המיועד לעסקים ימוקם על קרקע בבעלות העירייה.

msn" נדל"ן" המשווקת קרקעות במתחם, מוכרת כחברה שמאתרת הזדמנויות נדל"ניות בשטחים בהם העיריות מעוניינות לקדם פרוייקטים. כאן לא מדובר בקרקע חקלאית. לחברה יש ברזומה קרקעות משווקות שהפכו לפרוייקטים של בנייה כמו בנתניה, חדרה, ראשל"צ.

גיל מולכו מנכ"ל msn" נדל"ן: "זהו פרויקט נוסף בסדרת הפרוייקטים שמביאים את הקרקעות הכי נחשקות בישראל. זו קרקע להשקעה נפלאה בשנים הקרובות".

לפרטים הקישו על הקישור: http://www.msn-nadlan.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully