וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה מתחילה כבר בהזמנה

מאמר אורח

8.7.2014 / 23:54

הזמנה מושקעת ויוקרתית מעידה לא רק על איכות האירוע ועל תשומת לב לאורחים, היא גם משפיעה עם גובה הצ'ק. שחר קלמקה, הבעלים של "פרי פרינט", עם סידרת טיפים לפני שמפעילים את מכונת הדפוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחתנים? מזל טוב. אם אתם גם מתכוונים לחגוג את האירוע עם החברים והמשפחה, אז הפקת ערב החתונה הוא כאב ראש לא קטן. אבל יש לפחות תיק אחד חשוב שאפשר להוריד מסדר היום הרבה לפני החופה, הוא קשור לחתונה אבל לא לערב עצמו - הזמנות. איזה הזמנות לעשות? כמה? לשים במעטפות? ללכת על משהו נוצץ? ואולי צנוע? ואיך להיות מקורי, ואיך להיות מיוחד, ומעניין, וגם משעשע, עם תמונה, בלי תמונה, עם מפה. ואולי בלי הזמנות? אנחנו בעידן התקשורת האלקטרונית.

אולי נרחם על כמה עצים ביערות הגשם ונשלח משהו באי.מייל, בוואצאפ, בפייסבוק. כאב-ראש, כאב-ראש, כאב-ראש. שחר קלמקה, הבעלים של דפוס פרי-פרינט, עם כמה עצות לפני שאתם רצים לבית הדפוס הקרוב.

"נתחיל מזה שאף אחד לא רוצה לקבל הזמנה באסמס או בוואצאפ", אומר שחר, "הזמנה כתובה משדרת רצינות, יחס, תשומת לב, יש עליה שם וכתובת. מישהו רוצה שאבוא לאירוע שלו והוא מקדיש לי תשומת לב ולא לחיצה על כפתור. לפעמים אנחנו מזמינים לחתונה מישהו שלא ראינו או לא דיברנו איתו כמה חודשים. אי אפשר לעשות את זה בפוסט בפייסבוק או באי.מייל עם סמיילי".

- אז איזה הזמנה אני רוצה לאירוע שלי, איך בכלל מתחילים לבחור דבר כזה?

"קודם כל לדעת איזה סוג של אירוע אני רוצה. אם זה אירוע יוקרתי, אני רוצה הזמנה שתשקף את הערב הזה. הזמנה מרשימה ומושקעת היא במקרים רבים מה שגורם לאנשים להגיע. היא משדרת רצינות, היא מאותת למוזמן שהשקיעו בו, חשבו עליו ולא סתם רוצים שהוא יבוא כדי לדפוק כרטיס. הזמנה מושקעת גם משפיעה במקרים רבים על גובה הצ'ק שנקבל. אבל שלא יהיה יותר מדי מפוצץ, שאנשים לא יקבלו את זה ויגידו לעצמם - אין לי מספיק כסף כדי להגיע לאירוע כזה. שיהיה הולם לגודל האירוע. צריך לזכור להדפיס רק 75 אחוז הזמנות מכמות האנשים שמוזמנים. חלקם זוגות, לא צריך שם שתי הזמנות".

- ואיך בוחרים בפועל?

"בשום מקרה לא בטלפון או דרך איזה אתר אינטרנט, בשיחה עם בעל בית דפוס שאי אפשר להבין רק משמיעה על מה הוא מדבר. יש עובי לגליונות נייר, יש איכות, יש כל כך הרבה צבעים וגווני צבעים שלעולם לא ניתן להמחיש באי.מייל או בתמונה לאייפון. הזמנות צריך לראות מקרוב וגם למשש. השוק הזה של הזמנות מאוד פרוץ ומי שלא יקפיד להיפגש אישית ולבדוק מקרוב, יכול להתאכזב. כבר ראיתי איך מבטיחים גליון בעובי מסוים ובסוף זה נגמר כמו פלאייר לפיצה".

- וזו בטח צריכה להיות החלטה משותפת של החתן והכלה.

"מנסיוני, לחתן כמעט אין מה להגיד. כאן הכלה קובעת כמעט הכל. באים אלי זוגות, יושבים מול המבחר והגברים בדרך כלל לא מוציאים מילה מהפה. חלקם כמעט נרדמים. זה לא כזה חשוב עבורם אם זה צבע קרם או אפרסק. זו גם העצה שלי - תן לאישה לבחור ולעצב, היא יודעת והיא גם קובעת והיא רוצה את זה מוש-לם".

- אז איזה צבעים באמת?

"יש טרנד כזה, בארצות-הברית, שאני בספק אם יגיע ארצה, שהצבעים בהזמנה רומזים לאורחים גם באיזה צבעים להגיע. חתונה עם איזה קונספט עיצובי וצבעוני. שם האורחים משתפים פעולה עם זה. אצלנו אני לא רואה את הישראלים מקבלים הוראות איך להתלבש לחתונה. אבל יש מספיק אפשרויות בחירה. יש לנו במפעל שתי קומות של תצוגה, עם אלפי הזמנות בכל הוריאציות האפשריות. בהתחלה הקמנו את העסק כתוכנה לבקרת צבעים לדפוס. אין גוון או תת גוון שאנחנו לא יכולים להגיע אליו. את זה כבר נסגור עם הכלה. ושיהיה בשעה טובה".

http://www.free-print.co.il/wedding_print.html

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully