וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים כנס לתוצאה עסקית?

מאמר אורח

16.7.2014 / 23:31

מהו המפתח ליצירת ערך מוסף מכנסי לקוחות ו-ועידות עסקיות? לכולנו יש ביומן הזמנה לוועידה מקצועית, לכנס לקוחות או למפגש פורום כלשהו. בעיתון מפרסמים על עמודים שלמים הזמנות לאירועים מסוגים אלה. איך דואגים שלא נבזבז זמן יקר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבי ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוכנית העבודה של חברות וארגונים, מופיע סעיף לביצוע כנס לקוחות, ועידה מקצועית או חברתית, פורום מנהלים וכו'. מה סוד הצלחתו של הכנס? איך הופכים המפגש לחוויה? כיצד ניתן להעביר את המסרים שהיוו את סיבת קיום האירוע?

ד"ר צבי ברק, יו"ר קבוצת "גישות" – חברת ההדרכה ופיתוח המנהלים הגדולה בישראל והמרצה המבוקש בישראל, מסביר ומנתח: "ברוב הכנסים, המקום שנבחר מכובד, האוכלוסייה המוזמנת רלוונטית, התוכנית אטרקטיבית, הכיבוד מוצלח, אז למה האנשים לא יושבים ומקשיבים? למה חלק גדול מהמשתתפים עוזב לפני סיום הכנס? מהו אותו מרכיב אשר נותן את הערך המוסף למשתתפים בכדי שישארו מרותקים למשך כל הפעילות? כאשר מנתחים את הצלחת הכנסים מגלים שהתחומים שבהם האחריות היא על המארגנים כדוגמת הלוקיישן, הכיבוד, העיתוי, המשתתפים ואפילו הנושאים הרלוונטיים שיוצגו בכנס הם מכוסים כראוי... אם כך איפה הבעיה? למה זה לא עובד כמו שמצפים?

את הפתרון ניתן למצוא במיומנות המרצה

המרצים הנושאים באחריות לתחום התוכן, אם בתחום הטכנולוגיה, הכספים, ההשקעות, הביטוח, השיווק, הניהול וכו'... נבחרים בדרך כלל על היותם "שם דבר" בתחום המקצועי, הרי המשתתפים הגיעו "בזכותם", אז מדוע המוזמנים קמים, מסתובבים, עוזבים או מדברים על אכזבתם מהכנס? הסיבה טעונה, לדעתי בעיקר משום חוסר מיומנותם על המרצים המומחים בהצגת הנושא בפני המשתתפים.

לפרטים והרשמה לחצו כאן

על כן, חשוב לכל מומחי התוכן להקדיש מחשבה ולפתח מיומנותם באשר להגשה, החל בלימוד צרכי המשתתפים ורמת הפירוט הנדרש להבנת הנושא, תכנון טוב יותר של זמן, כניסה עם פתיחה מנצחת ליצירת גירוי ראשוני, שימוש נכון במצגות, סרטים והמחשות, תרגום מושכל של הרעיונות למילים ידידותיות לקהל המשתתפים, שימוש נכון בסיפורים אישיים, שיתוף הקהל בהרצאה, שאלות, תשובות, ושימוש בהומור שבסופו של יום הופך את ההרצאה לחוויה וטיבן של חוויות שהן שורדות זמן רב, לאחר שהידע כבר נשכח".

כדי להקנות למרצים מומחי תוכן את המיומנות הנדרשת לקיום הרצאה שהיא חוויה שתרתק את הקהל, פיתח ד"ר\ צבי ברק סמינריון ייחודי בן יומיים שבו יציג, ימחיש ויתרגל את המשתתפים בבניית ההרצאה מנצחת.

דר' צבי ברק יו"ר קבוצת גישות, מרצה בכיר לתחומי הניהול ומדעי ההתנהגות נבחר ע"י עיתון גלובס, לאחד משבעת המרצים המובילים בישראל. הרצאתו "להיות מצוין" הועברה ביותר מ- 5,000 חברות וארגונים ובהשתתפות למעלה ממיליון מאזינים.

לפרטים והרשמה- http://gishot.ravpage.co.il/seminar

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully