וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור שולחן כתיבה אידיאלי לילדינו?

מאמר אורח

7.8.2014 / 23:35

מתכננים לקנות שולחן כתיבה לילד? אל תחכו לרגע האחרון. החופש הגדול בקרוב יסתיים והילדים חוזרים לבית הספר. שוב יהיו להם שיעורי בית, זה בדיוק הזמן לקנות להם שולחן כתיבה לחדר. אבל איך בוחרים שולחן נוח, יעיל ומושלם עבורם? מומחי "רהיטי ברזילי" נרתמו למשימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרהיטי ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שהילדים יסיימו את חופשתם הגדולה וישובו למסלול הלימודים, צריך לצייד אותם בציוד מתאים בריאותית ורצוי גם שיהיה יעיל. בקרוב מאוד יחזרו התלמידים לעשות את שיעורי הבית שלהם. קצת לפני כן, כדאי שאתם תעשו את שיעורי הבית שלכם. איך תבחרו את שולחן הכתיבה המושלם עבור הילד שלכם? גייסנו את צוות המומחים של http://www.barzilaynet.co.il' target='_blank'>"רהיטי ברזילי" כדי שיאירו עבורנו את הסוגייה.

"לפני שאתם עושים שופינג ובודקים דגמים שונים של שולחנות כתיבה, חשוב מאוד להחליט היכן יעמוד השולחן בחדרו של ילדכם. יש למצוא מקום בו תהיה לו פינה פרטית משלו שתאפשר לו להתרכז בשיעורי הבית מבלי להפריע לתנועה החופשית שלו בחדר. לאחר שבחרתם מקום קחו מידות משוערות של המקום שאתם מייעדים לשולחן כדי שתדעו איזה שולחן לחפש בשיטוט בין החנויות. שולחן כתיבה הוא קנייה משמעותית, והוא עתיד ללוות את ילדכם לכמה שנים טובות. מומלץ מאוד לשתף את הילד בבחירת העיצוב לשולחן, אחרי הכל זהו השולחן שלו. לאחר שצמצמתם את האפשרויות מבחינת איכות החומרים ומידות השולחן בחרו יחד איתו את העיצוב המתאים, תוך התאמה לצבעי ועיצוב שאר הרהיטים בחדר. ילד שמשתתף בתהליך הבחירה שלם יותר עם השולחן שלו ומתרגל אליו ביתר קלות.

חשוב לזכור: סיום החופש הגדול והחזרה ללימודים הוא שינוי משמעותי עבור ילדכם. חשוב להקל עליו ככל הניתן בתקופת המעבר ולכן כדאי לתת לו זמן להתרגל לשולחן החדש שלו ולעיצוב החדש של חדרו. ברשתות מובילות, כמו גם אצלנו, ב"רהיטי ברזילי" תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות כתיבה לבנים ולבנות העומדים בכל התקנים המחמירים ביותר ובמבצעים מיוחדים לקראת החזרה לבית הספר".

מה עוד חשוב שנדע לפני בחירת שולחן כתיבה?

"כל ילד הוא עולם ומלואו . יש לו אופי אינדיבידואלי, סגנון חיים המתאים לו ועולם פנאי ייחודי, של רצונות וחלומות. לכל ילד הזכות לגדול בסביבה שתסייע לאושרו. רהיטי הילדים וחדרי הילדים שהם הסביבה הקרובה ביותר לילדים בשלבי התפתחותם החשובים , צריכים להיבנות סביב תפיסת עולם הילד . תכנון ועיצוב חדר ילדים נוח ומרגיע , סביבה צבעונית שמסייעת בהתפתחות הילד , איכות חומרים וגימור עמידים לאורך זמן הם יסודות בחשיבה בה אנחנו מפתחים את סדרות הרהיטים שלנו. החברה משתפת פעולה עם המעצבים המובילים בארץ, בפיתוח קווי עיצוב עדכניים על פי רוח התקופה . אנו מאמינים כי כדי שהילד שלכם יגדל בסביבה אוהבת ובטוחה, החדר שלו צריך לשקף את עולמו האישי . לתכנון ועיצוב כל פריט מוקדשת תשומת לב קפדנית, בהתאם לתפישת העולם שלנו, כדי שהילד שלכם יהיה מאושר".

יש חידושים בתחום?

"אנו פיתחנו עבור ילדים ובני נוער שלוש סדרות רהיטים. 1. הסדרה הלבנה המיועדת בעיקר לבנות מגילאים 8 ואילך , לנשים צעירות שהסביבה האישית והרושם שהיא משרה חשובה להן 2.הסדרה הצבעונית, בהתאמה אישית ללקוח, מאפשרת שילוב של 800 צבעים שונים על פי טעמו ונגיעה האישית של כל ילד המגדירה את הייחודיות שלו . 3. סדרת העץ המלא לילדים בגילאי 2-5 או 6-10 המעדיפים סביבת ריהוט בעלת מראה טבעי ורך המאפשר שילוב צבעי פסטל המעניקים רוגע . בגילאים הללו יש צורך במקומות אחסון רבים לצעצועים ספרים ומשחקים ולקחנו זאת בחשבון בעת תכנון ועיצוב הריהוט . אנו מזמינים גם אתכם להגיע לאולם התצוגה הקרוב לביתכם של רשת רהיטי ברזילי, להתרשם מהקולקציה האיכותית והמגוונת שלנו ולהצטרף להצלחה. באולמות התצוגה שלנו תוכלו להתרשם במגוון עצום של רהיטים מעוצבים לילדים מעצבי הבית שלנו שיעזרו לכם להתאים את החדר המושלם שיגרום אושר לילדכם, בשיטת Quality &Design, שמשמעות -איכות ועיצוב בהתאמה אישית, הייחודית לרשת ברזילי.

רהיטי ברזילי- http://www.barzilaynet.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • שולחן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully