וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול פחות – איך עושים את זה?

מאמר אורח

3.9.2014 / 0:44

ההגיון אומר שככל שנאכל יותר, כך גם נעלה במשקל. אבל מה קורה כשתחושת הרעב מופיעה בתכיפות נמוכה משמעותית? הנטורופתית תום אמסל מביאה את החידוש בתחום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשוואה הזו מוכרת לכל מי שעשה אי פעם דיאטה - ככל שאוכלים יותר, עולים במשקל. ומה שגורם לנו לאכול מלכתחילה זו תחושת הרעב. אז אולי במקום לחפש תפריטים ומתכונים דלי קלוריות, נטפל בתחושת הרעב, על ידי כך שנפחית אותה וכך נצרוך פחות אוכל, ואז בהתאם לצידה השני של המשוואה - ככל שנאכל פחות נרד יותר במשקל, או לפחות נשמור עליו. נשמע פנטסטי. עכשיו, איך עושים את זה?

את השאלה הזו כבר חקרו רופאים ואנשי מקצוע לפני כעשרים שנה והמסקנה הייתה שאכן תחושת הרעב היא השלב הראשון בדרך לעליה במשקל. מכיוון שאצל אנשים הנוטים להשמנה, תחושת הרעב מופיעה לעיתים קרובות יותר, ללא קשר למידת השובע, ופעמים רבות היא מגיעה כהד למצב נפשי, הרי שניתן לטפל בה ולהרגיע אותה ובכך לגרום לצריכה מופחתת של מזון. כך בדיוק עובדת המדבקה הטבעית של Slim Patch, המתפקדת כמסייע טבעי התומך בהרזיה. מדובר במדבקה העובדת בשיטת הספיגה התת עורית, מפחיתה את תחושת הרעב, ואת התוצאות אפשר לראות על המשקל כבר בשבוע הראשון לשימוש.

על מה מדובר בעצם?

מדובר בפריצת דרך מהפכנית בעולם הדיאטות, מכיוון שלא מדובר במעבר לתפריט דיאטה, אין צורך בשימוש בתרסיסים שונים, לא בבליעת כדורים ומבלי ללגום כל מיני שייקים. את מדבקת הסלים פאץ' מדביקים על העור, מאפשרים לחומרים שבמדבקה להיספג למחזור הדם בקצב שלהם ותחושת הרעב הולכת ופוחתת. ההליך אינו פולשני, לא כרוך במאמץ מיוחד או בשינוי הרגלים, הוא בטוח במאה אחוזים וגם התוצאות מוכחות ובדוקות.

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

סקר טלפוני מציג – זה עובד!

סקר טלפוני שערכה הנטרופותית תום אמסל בקרב מי שהתנסו בפעולתה של המדבקה, העלה שמתוך 500 נשים בקבוצות גיל שונות, דיווחו 465 כי המדבקה עזרה להן להפחית את תחושת התיאבון ואת החשק לצרוך מתוק. רק 35 דיווחו שהמדבקה לא הביאה לשום שינוי בתחושת הרעב שלהן. אחוז הצלחה כזה, העומד על כ-93%, הוא כה גבוה בתחום של ירדה במשקל, שהוא מתחרה רק באחוזי ההצלחה של הניתוחים הבריאטריים, וקיצורי הקיבה.

"הנתונים מהסקר הם מאוד חד משמעיים", מציינת אמסל, "אם נביא בחשבון שהטכנולוגיה שמאחורי המדבקה היא מדעית ומוכחת, והיא בהחלט עוזרת לנו לשלוט בדחף לצריכה של מתוקים ופחמימות, נגיע למסקנה שיש לנו כאן מוצר חדשני, שיכול לסייע לנו לרדת במשקל ואף לשמור עליו, מבלי להיכנס לצריכה של כל מיני תוספי מזון, כמוסות ותרסיסים".

לפרטים נוספים: http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully