וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון סמי עופר: דבר הקהל

מאמר אורח

24.9.2014 / 18:10

השקת אצטדיון הכדורגל המפואר "סמי עופר" בחיפה היה אחד הנושאים המדוברים בתקשורת הארצית בשבוע האחרון. עכשיו מגיע תור הקהל לומר את דברו. אוהדים מספרים על חווית הצפייה

תמונה פנורמית מהמשחק הראשון של מכבי חיפה ב- "סמי עופר". צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (מיכה בריקמן, כתום צלמים). מכבי חיפה
מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה/מכבי חיפה

מכבי והפועל חיפה כבר ערכו את משחקי הבכורה שלהן במסגרת ליגת העל. מעל 33 אלף צופים ביקרו באצטדיון "סמי עופר" המפואר במבואותיה הדרומיים של חיפה. אחרי ששמענו מה יש לראש העיר חיפה לומר, קראנו את דבריו של יעקב שחר – נשיא הירוקים וצפינו בראיון עם מנהל האצטדיון, הגיע זמן הקהל.
מה באמת חושבים האוהדים על המגרש המדהים? אספנו 4 אוהדים שהתרגשו לבקר באצטדיון החדש. שניים ירוקים – אוהדי מכבי חיפה, שניים אדומים אוהדי הפועל חיפה. בקשנו מהם להתייחס לנקודות וזוויות שונות באצטדיון. הנה מה שהם חשבו.

דני ברנד, בן 44 אוהד מכבי חיפה: "אני מבקר במשחקי הבית של מכבי חיפה כבר שני עשורים מלאים ברציפות. קוד כל, להיכנס בשערי המתקן החדש – זה היה חלום בפני עצמו. בחרתי להתייחס לשלוש נקודות. אתחיל באיכות הצפייה: מכל זווית שבדקתי, וטיילתי במגרש, רואים פשוט מצויין! ניכר כי הושקע תכנון ומאמץ בהתאמת היציעים לקהל הצופים. מושלם.
שירותים – יש מקום לשיפור. בסיום המחצית כבר היה מטונף, נייר בכל מקום, סיגריות, למרות שאמרו שאסור, ממש ברדק. כנראה שהקהל הישראלי עדיין לא בוגר ותרבותי מספיק להעריך ולשמור על ניקיון המתקן. ציון 3 לקהל.
מזנונים: עם יד על הלב? אחת הבשורות הכי גדולות! נקי, שירות מקצועי, תפריט שכולל מבחר גדול ומעניין ומחירים סבירים. ממש התלהבתי מהמזנונים באצטדיון, בהחלט תרמו לחווייה. מי שבחר את המפעילים – עשה שעורי בית".

חיים שיפר אוהד מכבי חיפה: אני בן 52 ומבקר במגרשים מגיל 18. חוויית הביקור בסמי עופר היתה מיוחדת במינה. נהניתי, שמחתי והתרגשתי. אני מבקש לציין במיוחד את היציעים הנוחים, העיצוב המעניין וגם משחק הפתיחה היה נפלא! מילה טובה למזנונים בהם קניתי אוכל שלוש פעמים במהלך המשחק. תקתקו עבודה במהירות וביעילות. היה טעים, נקי ומהיר. כל הכבוד".

חי בן דוד, בן 27, אוהד הפועל חיפה: "זו העונה הראשונה שבה אני רוכש מנוי, כנראה מרוב התלהבות מהאצטדיון החדש שנבנה בחיפה. אין בכלל מה להשוות את חוויית הצפיה באצטדיון החדש לזו שקבלנו בקרית אליעזר הישן. רואים הרבה יותר טוב, יושבים קרוב יותר לכר הדשא, הכניסה למגרש באמצעים אלקטרוניים מקלה על דרכי הגישה והפיזור היה מהיר ואלגנטי. חשוב לי להגיד שתאי השירותים מרווחים ושמורים היטב ושהמזנונים היו עשירים, נקיים ומלאי רצון טוב. נהניתי מאוד".

שולה דרור, בת 31 אוהדת הפועל חיפה: "אני לא יכולתי להתאפק ונרשמתי כבר לסיורי ההיכרות המוקדמים במתקן החדש, כך שלגביי משחק הבכורה לא היה חידוש גדול, מה עוד שהפועל חיפה בקושי הצליחה למלא עשירית מהמקומות ביציעים. באופן כללי יש לי הערה לגבי ניקיון השירותים במחצית השניה – חייבים לטפל בזה. היו גם עשרות צופים שלא כבדו את ההוראות ועישנו במהלך המשחק וזה חבל. נהניתי מאוד מאיכות הצפייה במשחק ומהשירות והניקיון במזנונים שבאצטדיון".

  • עוד באותו נושא:
  • סמי עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully