וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, אתם קוראים נכון: קבוצת רכישה לזכיה בלוטו

מאמר אורח

30.9.2014 / 23:18

נשמע משוגע? תארו לכם 500 שותפים, שמתארגנים לשליחת לוטו משותפת. כל אחד מביא את המספרים שלו, עם הסכמה לחלוקת כל הזכיות לפי מפתח הוגן: טופס זוכה מקנה לבעליו חצי מהזכיה ושאר הקבוצה מתחלקת ב-40 אחוז, עם 10 אחוז למארגנים. שמוליק לוי עלה על רעיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ShutterStock/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מזל הוא כינוי למאורעות המתרחשים באופן אקראי, מבלי שלאדם תהיה שליטה על התרחשותם". ככה נפתחת ההגדרה של "מזל" בויקיפדיה. ועדיין, כמו בכדורגל, נהוג להגיד שהמזל הולך עם הטובים, או שלפעמים גם אפשר לעזור למזל. השאלה היא עד כמה אפשר לעזור לו ואיך. נניח, בהגרלת לוטו. לכולם ברור שאין סיכוי בעולם שמישהו יגלה מראש את המספרים שיעלו בהגרלה. זה מזל נטו. אז איך אפשר בכל זאת להגדיל את הסיכוי לזכות? נכון, לשלוח יותר טפסים. כלומר להשקיע יותר כסף וככה לעזור למזל בעזרת סטטיסטיקה - יותר טפסים, יותר סיכויים.

יש כאלה שנוהגים לשלוח טופס עם שותף. זה מכפיל את הסיכוי פי שניים, באותה הוצאה, ובמקרה של זכיה מחלק אותה בשתיים. אבל אם נשלח עם 100 שותפים? פי 100 סיכוי. ואם נשלח עם 500 שותפים? זה פי 500 סיכוי. כן, אבל איפה נמצא 500 שותפים? ואיך נחלק את הכסף? או - על זה בדיוק חשב שמוליק לוי, מי שהיה בעבר קפטן קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, והוא עדיין בנו של מנהל הקבוצה המיתולוגי אברהם לוי. שמוליק הוא היום איש עסקים מצליח, והרעיון המקורי עליו הוא עלה ידליק כל מי שאי פעם שלח טופס לוטו.

- שמוליק, שתף אותנו איך הבריק לך הרעיון?

"עוד בתור שחקן כדורגל ארגנתי את החבר'ה בקבוצה להשתתף יחד בהגרלות לוטו. אבל זה היה סיוט. ניהול הגרלה קבוצתית הוא תפקיד כפוי טובה וכרוך בהרבה יותר עבודה ממה שאתם מדמיינים. רכישת כרטיסים, סימון, שליחה, בדיקת ואיסוף הזכייה, והכל תוך מעקב שוטף וניהול האנשים. עונש. חוץ מזה, עוד עניין שהפריע לי - אם אשלח עם מאה שותפים, הסיכוי אמנם יגדל פי מאה, אבל החלק שלי יהיה קטן. נניח, מפרס של עשרה מיליון שקל, ישארו לי רק מאה אלף. לא שאני מזלזל , אבל לא לזה התכוונתי. זאת הסיבה שפתחתי חברה שמארגנת משלוחי לוטו משותפים, בשיטה שהיא ייחודית בעולם. החברה נקראת "שווה שווה" והיא בבעלות אבא שלי. זה עובד ככה: אנחנו בונים קבוצות של עד 500 משתתפים, כל אחד בוחר את מספרי המזל שלו ושולחים את הטפסים עבור כולם בקביעות ובכל הגרלה. מי שהמספרים האישיים שלו זכו מקבל 50 אחוז מהפרס, 40 אחוז מתחלקים בין חברי הקבוצה ו-10 אחוז הולכים לחברה. רק להמחשה : אם הטופס שלי זכה ב 10 מיליון ש"ח , אני מקבל 5 מיליון וכל אחד מ 400 חברי הקבוצה מקבל עשרת אלפים שקל".

- נשמע הוגן. זה כבר עבד לכם פעם?

שמוליק: "ב-2011 קבוצה זכתה ב-24 מיליון שקל בדאבל לוטו. הזוכה לקח 12 מיליון וכל חבר בקבוצה קיבל כ-35 אלף שקל".

- וכמה עולה מנוי כזה?

שמוליק: "החל מ-69 שקלים בחודש. זה תלוי בסוג המנוי ובמספר ההגרלות".

- ואיך אני יודע מה היו הזכיות של הקבוצה בכל שבוע ומה המספרים של כולם?

שמוליק: "אפשר לעקוב אחרי כל הדיווחים של ההגרלות באתר שלנו ואת הזכיות מקבלים בצ'קים בדואר".

- ומה עם הזכיות הקטנות, של שלושה-ארבעה מספרים? זה מצטבר לכמה אלפי שקלים בכל חודש.

שמוליק: "הכל מתחלק באותה שיטה - 50 אחוז לבעל הטופס הזוכה, 40 אחוז שמתחלקים בין כל חברי הקבוצה ועשרה אחוז למועדון. מכיוון שמטבע הדברים יש הרבה זכיות קטנות, זה מבטיח שכמעט תמיד מקבלים צ'ק עם איזושהי זכיה בכל חודש".

- ואם אני רוצה להחליף את המספרים שלי?

שמוליק: "הרעיון הוא להתמיד באותם מספרים, אבל מי שרוצה לשנות יכול".

לפרטים נוספים לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully