וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבצעו את ניקוי החלונות המושלם

מאמר אורח

22.10.2014 / 0:12

החלון מלוכלך עד שאתם מתקשים לראות את הרחוב? אבק שמגיע מבחוץ סותם לכם את הנוף? בואו נדבר על ניקוי חלונות מושלם. איך מבצעים את הפעילות כדי שאור השמש ייכנס והדירה תיראה טוב יותר?

אישה מנקה חלון. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

סקר חדש ומעניין שנערך ערב החגים בקרב עשרות חברות הניקיון קובע: עובדים חדשים הנקלטים בענף מבקשים להימנע מניקיון חלונות. ברק שרעבי, מנהל חברת הניקין "ד"ר פוליש" מספר: "עובדים חדשים ממש מתחננים להימנע מניקוי חלונות בגלל הקושי הכרוך בכך. זה נובע מחוסר טכניקה נכונה.

בעזרת מספר כלים פשוטים וטכניקה נכונה, ניקוי החלונות הוא משימה פשוטה וקלה ליישום. קבלו כמה טיפים בעניין:

הטעות הבסיסית שמקשה עליכם לנקות ביעילות

רוב האנשים מנקים חלונות בעזרת עיתון או נייר סופג וספריי עם חומר בצבע כחול. השיטה היא להתיז קצת חומר על הזכוכית ולייבש באמצעות הנייר. הטעות היא שהלכלוך לא מתנקה הוא נמרח על החלונות ועובר מצד לצד. והבעיה היותר גדולה היא שאתם ממשיכים לנסות להבריק כך את החלון עד שאתם מתעייפים אז מתקשרים אלינו.אז בואו ללמוד איך לעשות זאת בקלות וללא מאמץ.

המצרכים:

• מגב חלונות
• מטלית פשוטה
• חצי דלי מים
• שלוש טיפות סבון

הטכניקה:

המטרה היא לנקות את החלון בשיא יעילות ומהירות אז בואו נתחיל הכלל הראשון הוא מעט סבון רבים חושבים שכמה שיותר זה יותר טוב אבל במקרה של הסבון ההפך הוא הנכון אם תשתמשו בהרבה סבון הדבר יצור משקעים על החלון וישארו סימנים של פסים ביום הניקיון לכן, על מנת למנוע זאת נשתמש בממש מעט סבון 2-3 טיפות יספיקו.

השלב הבא הוא הכי קל בעזרת מטלית פשוטה נמרח את המים עם הסבון שלנו על כל הזכוכית ואחרי זה מגיע הטריק הכי מקצועי שיש לנו בעזרת מגב חלונות ובתנועה מלמעלה למטה נוריד את המים וסבון למטה ממש כמו בתמונה.

והנה לכם חלון נקי ומבריק בתוך מספר דקות. לשמירה על החלון מבריק למשך תקופה רבה יותר מומלץ להשתמש בסיליקון לחלונות. הסיליקון דוחה את הלכלוך ובפעם הבא שתנקו את החלון יהיה לכם הרבה יותר קל.

טיפ נוסף: אל תנקו את החלונות כשהטמפרטורה גבוהה מדי. עלולים להיווצר סימני אל גבי החלות מיבוש מהיר של תערובת המים והסבון.

  • עוד באותו נושא:
  • נקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully