וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 12 אחוז תשואה בשנה להשקעה

מאמר אורח

3.11.2014 / 12:07

ערוצי ההשקעה האטרקטיביים ללקוחות פרטיים ועסקיים הולכים ומצטמצמים, ו-12 אחוז תשואה בשנה על השקעה, יחד עם ביטחונות בדמות נכסי נדל"ן, נראית כמו הצעה אטרקטיבית

פגישה של אנשי עסקים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

ערוצי ההשקעות המניבים תשואה סבירה ומספקת למשקיעים הולכים ומצטמצמים בימים אלה של חוסר ביטחון כלכלי. תכניות החיסכון בבנקים מניבות ריביות זעומות, אפסיות כמעט, וההשקעה בנכסי נדל"ן, המניבים תשואה יפה, שמורה בדרך כלל למי שבידו מצויים סכומים גדולים וזמן פנוי לצורך טיפול בנכס מסוג זה. מה שמשאיר בין הכיסאות את המשקיעים הבינוניים, אלה שנמצאים בידם סכומי כסף של החל ממאה אלף שקלים, והם תרים אחר ערוצי השקעה אשר יבצע עבורם שני פעולות: יניב תשואה גבוהה אך יחד עם זאת ינתן ביטחון הולם לסכום המושקע.

"קרן one" היא קרן השקעות והשלמות הון לעסקים, המציעה למשקיעים תשואה של עד 12 אחוזים שנתיים, במסגרת מגוון מסלולים אשר קיימים בקרן, לכספם ונראית כמו אחת ההצעות היותר אטרקטיביות בשוק ההשקעות כיום. תחום השלמות הון, הן כמקור מימון לחברות והן כאפיק אטרקטיבי למשקיעים סולידיים,מתפתח לענפים נוספים כמו חקלאות, תשתית, תעשיה ועוד.

הבסיס לקבלת ההחלטות נשען על מדדי ביצוע מוכרים של תשואה, ביטחון וסיכון מינימלי ככל האפשר עבור המשקיע בבניה של תיק השקעות יש להביא בחשבון את מטרות המשקיע ואופיו. קיימים משקיעים מסוגים שונים, המוכנים כל אחד לסכן בצורה רחבה, יותר או פחות, את הנכסים שלהם. על מנת שניתן יהיה לבחור את המסלול הנכון והמותאם ביותר לצרכיו ולשאיפותיו הפיננסיות של המשקיע מקיימים הצוותים פגישות אישיות, בהן נבנית צורת עבודה משותפת התואמת הן את צרכי הקרן והן את ציפיות ורצונות המשקיע. אשר בסופו של יום מביאות את המשקיע למצב בו הכסף עובד עבורו.

באדיבות STG חברת קידום אתרים בגוגל

  • עוד באותו נושא:
  • תשואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully