וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד מגשי האירוח – מה היתרונות הגדולים שלו?

מאמר אורח

4.12.2014 / 0:59

מגשי האירוח הם המילה האחרונה בכיבוד והגשה, החל מאירועים פרטיים כמו חנוכת בית, ברית, או בר מצווה, ועד לאירוח עסקי בישיבות צוות, ימי עיון והשקות. ראובן גד, הבעלים של קייטרינג "תמרים", נותן עדות ממקור ראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענף אירוח הקייטרינג ממציא את עצמו מחדש מפעם לפעם וטרנד האירוח הלוהט, שהולך וכובש לו מקום יוקרתי באירועים מכל הסוגים הוא מגשי האירוח. מדובר במגשים מוכנים, עם כל סוגי האוכל והקינוחים, המספקים פתרונות אירוח למגוון רחב של אירועים, החל משמחות אישיות כמו ברית מילה, בר מיצווה, חתונה, זבד הבת, חנוכת בית או כל קבלת פנים אחרת, ועד לאירועים עסקיים כמו ימי עיון, ישיבות צוות, אירוח עסקי או השקה. ראובן גד, מקייטרינג "תמרים", מספר על אופנת האירוח החדשה.

"לפני שנדבר על האיכות, הטעם והשירות, חשוב לציין שהקונספט של מגשי האירוח בא קודם כל כדי לשדרג את האירוע, ולהפוך את חוויית הקייטרינג למפנקת, מעניינת, יוצאת דופן ואפילו מפתיעה", מספר ראובן גד, הבעלים של "תמרים", שמאחוריו שנות נסיון רבות בעסקי הקייטרינג והגשת אוכל באירועים. "המקצועיות שבה הכל נעשה, המהירות וההקפדה על השירות והביצוע,, וכמובן המבחר והאיכות של הכיבוד על המגשים, כל אלה מעצימים את חוויית האירוע ובמקרים רבים אפילו מפתיעים את האורחים וגם את המארחים. אנחנו מבינים את זה מאוחר יותר, כשאחרי האירוע מתחילות להגיע התגובות. אנשים מתלהבים, מבקשים מספרי טלפון וכרטיסי ביקור ומשתפים אותנו באתר שלנו בחוויה יוצאת הדופן שעברה עליהם. התחושה היא שבסופו של דבר מדובר באירוח שהוא הרבה מעבר לסך המרכיבים שלו. השפע הקולינרי המגוון, הצבעוני, האסתטי והטעים של מגשים כמו טורטיות, פוקאצ'ות ומתוקים, מקפיץ בבת אחת את איכות האירוע, ומעניק לו גוון יוקרתי, מפנק ומעניין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חווית מגשי האירוח מעלה את ערך האירוע ומחליפה את האירוח המסורתי של אולמות האירועים, זה שהיו בו מנה ראשונה, שניה וקינוח. "שירותי קייטרינג מעוררים בדרך כלל אסוציאציה של מלצרים במגשים, המשרתים מאות אורחים, מגישים מנות, מביאים איתם את הסכו"מ, ומנהלים את האירוח כולו", מספר ראובן, "לפני כמה שנים החלטנו לפתוח שירות של קייטרינג גורמה, במחירים נוחים ועם חשיבה אחרת בכל הקשור לעולם הקייטרינג. מדובר במגשים אותם אנחנו מביאים למקום האירוח ומניחים כמזנון בפני האורחים. האוכל מוכן זמן קצר קודם לכן ומגיע בטמפרטורה מתאימה. את האוכל מכינים מבחר של שפים ברמה גבוהה, עם מיטב החומרים, עם אפשרות לתפריט חלבי צמחוני ואפילו טבעוני. הכל כשר ברמת הבד"צ, כאשר התפריט מאפשר לכל סוגי הלקוחות להרכיב את התפריט המתאים והטעים ביותר עבור האורחים שלהם. כמובן שהאופי החלבי של התפריט מאפשר מגוון של קינוחים טעימים ומפתיעים ברמה מאוד גבוהה. מגשי אירוח הם פיתרון מצויין לאירוח של עד כמה עשרות אנשים, ברמה הגבוהה ביותר. השירות האיכותי, העמידה בדרישות של הלקוחות והצוות המקצועי, כולם הופכים את חוויית האירוח עם המגשים שלנו, ליוצאת דופן ויעידו הלקוחות החוזרים שלנו, אנשי עסקים בכירים וגם לקוחות פרטיים".

- כמה זמן מראש אפשר להזמין?

"כמובן שהכי טוב יהיה להזמין אותנו בהתראה של יומיים שלושה, אבל אנחנו בנויים גם לקריאות באותו יום ויכולים תוך כמה שעות להעמיד שורה של מגשי אירוח ברמה הכי גבוהה, עם כל תפריט. מכיוון שמדובר במגשי אירוח, ולא אירוע עם שירות, המחירים הם נוחים מאוד לכל הלקוחות. מדובר בפיתרון מצויין למי שלא מעוניין בצוות מלצרים, אבל עדיין לא מוכן לוותר על אירוח עם תפריט גורמה. אנשים מתלהבים לא רק מהטעם אלא גם מהאסתטיקה של ההגשה, מאיכות השירות, האחריות והעמידה בלוח זמנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully