וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר אמריקאי בדק: איזו דיאטה הכי טובה בעולם?

מאמר אורח

16.12.2014 / 0:24

הממשל האמריקאי, בשיתוף חמש אוניברסיטאות ושמונים רופאים, פיתחו דיאטה שמוכחת קלינית להגברת קצב חילוף החומרים ולהרזיה בטוחה. הנה כל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי יום אנו שומעים על דיאטות חדשות. מדובר בתחום פרוץ למדי, אז איך עושים סדר? הממשל האמריקאי,בשיתוף חמש אוניברסיטאות ו-80 רופאים, ערכו מחקר כדי לגלות איזו דיאטה הכי יעילה.

המחקר שנעשה במימון מלא של ממשלת ארה"ב קבע שדיאטת ד"ש Dash)) הינה פתרון קליני מוכח. גם צוות המומחים של המגזין המוביל בארה"ב US news & world report דירג את דיאטת ד"ש Dash במקום הראשון כבר 4 שנים ברציפות, החל מ-2011, ובאחרונה גם ב-2014. בישראל בחרו בי"ח הדסה ואיגוד רופאי המשפחה בדיאטת ד"ש כדיאטה המומלצת בהיבטי לחץ דם וסוכרת באחד המחקרים שנעשו במהלך פיתוח הדיאטה, איבדה קבוצת הניסוי שהשתמשה בדיאטת דש פי 2.5 יותר משקל בהשוואה לקבוצת ביקורת שאכלה בדיוק את אותה כמות קלוריות אך השתמשה בדיאטת הרזיה רגילה. קבוצת הניסוי אף ירדה בהיקפים פי 3.2 מהקבוצה השנייה, והורידה 80% יותר שומן וזאת במיוחד באזורים הבעייתיים – ירכיים, ישבן, מותניים ובטן.

לפרטים נוספים: http://www.dash.org.il/

הדיאטה מתאימה לכל סוגי האוכלוסייה: לאנשים בריאים שרוצים לשמור על משקלם, לאנשים בעלי עודף משקל גדול, לחולי סוכרת, לחולי לחץ דם ואפילו לילדים ונוער המבקשים לרזות.

ייחודה של הדיאטה שהיא אינה מגבילה אותנו למזונות מסוימים והיא פותחה עם דגש על מזון זמין ורגיל הניתן לרכישה בכל סופרמרקט במחירים סבירים ומתאימה אפילו לצמחוניים ולאלה הנמנעים מגלוטן. חברות מזון רבות בעולם כבר אימצו את המלצות דיאטת דש והטמיעו את ההמלצות התזונתיות במאכלים שהן מייצרות. משרד הבריאות הישראלי הציב לאחרונה את הורדת צריכת הנתרן בקרב אוכלוסיית ישראל לרמות המומלצות על יד דיאטת ד"ש כיעד לאומי, ומקווה להגיע ליעד זה עד שנת 2020.

קבוצת ניוטרמד פיתחה ערכה שהותאמה לישראל וכוללת את כל הרכיבים הנחוצים להשגת תוצאות מהירות ושמירתן לאורך שנים: בערכה המלאה כלול הספר "ד"ש מאמריקה" שנכתב בעברית והותאם בעבודה שנמשכה 18 חודשים לתזונת הישראלים, תמיכה וליווי אישיים, ותוספי תזונה מתקדמים וכשרים הנושאים את כל האישורים הבטיחותיים הנחוצים בישראל. בין התוספים תמצאו – מנקה רעלים בשם נוביסוג'ן, קפסולות דיילי-פורמולה לתמיכה בתהליך ההרזיה, ובמידת הצורך כמוסות 'גלוקולייט' ו-'בי.פי. פורמולה' הניתנות במצבי לחץ דם וסוכרת.

לפרטים נוספים היכנסו

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully