וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לחסוך במס על ניירות ערך?

30.11.2015 / 14:24

אפשר להקטין את הסיכון בהשקעה בבורסה ולצמצם הפסדים על ידי קיזוזם מהרווחים ממכירת ניירות הערך. יועץ המס יוכל לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים

יח"צ - חד פעמי

כולנו היינו רוצים ביטחון מלא לכספים שאנחנו משקיעים בבורסה, אבל גם אם אתם חובבים וגם אם אתם מקצוענים אתם יודעים ש"ביטחון" זו לא מילה שקיימת בלקסיקון המונחים של הבורסה - וכמו שרובנו חווינו - בבורסה ישנם גם הפסדים.

אפשר לרכך מעט את ההפסד על ידי פעולה במיסוי אשר תאפשר לכם לחסוך או להחזיר לכיסכם החזר כספי ממס הכנסה. מס ההכנסה בגין הרווח שנוצר ממכירת ניירות ערך, מנוכה באופן אוטומטי בעת המימוש כמס במקור על ידי הבנק או חברת ההשקעות. את ההפסדים מניירות הערך ניתן לקזז מהרווחים מניירות הערך ובכך לצמצם משמעותית את החבות במס.

שימו לב, אם אתם מנהלים חשבונות של ניירות ערך בגופים שונים או אפילו באותו סניף הבנק - לא חברת ההשקעות ולא הבנק מבצעים עבורכם את הקיזוז ואתם מפסידים אלפי שקלים ולעיתים עשרות ומאות אלפים.

את ההפסדים מניירות הערך ניתן לקזז בתנאים מסוימים גם כנגד הכנסות ממקורות נוספים ואתם יכולים לחסוך מראש או לקבל ממס הכנסה את אותו המס המיותר ששילמתם. יועץ מס, חבר לשכת יועצי המס, עובר הכשרות והשתלמויות המיועדות לנושא הספציפי הזה והוא האיש שידע למזער את ההפסד שנגרם לכם ע"י מקסום חיסכון המס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully