וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע החורף זאת התקופה הכי טובה לטפל בנזקי עור הפנים?

מאמר אורח

29.12.2014 / 0:49

סימני ההזדקנות הטבעית בעור מתחילים להופיע כבר בגיל 25, ועכשיו כולם רוצים להיראות צעירים יותר מכפי גילם. אז איך עושים זאת? הכירו את השיטה החדשה והטבעית, האידיאלית במיוחד בתקופה זו בשנה

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מי לא רוצה לקבל מחמאות ולהיראות הרבה יותר צעיר מכפי גילו? סכיני המנתחים הפלסטיים ומזרקי הבוטוקס פועלים שנים רבות כדי להשיג את המטרה. מי שחושש לעבור תהליך כירורגי או לקבל זריקות על בסיס קבוע, יכול להיעזר בשיטה הטבעית ותקופת החורף היא הזמן המומלץ ביותר להתחלת הטיפול.

מזותרפיה היא שיטה שמביאה את הפתרון החדשני מכולם. ככה כוכבי הוליווד והסלבריטאים בכל העולם שומרים על מראה צעיר

אבל קודם כל הסבר מדעי: סימני ההזדקנות הטבעית בעור מתחילים להופיע מגיל 25. זה קורה כאשר חלה האטת תהליכים שיקומיים בגוף. כתוצאה מכך, קצב חידוש התאים באפידרמיס (שכבת עור העליונה ביותר) מואט. העור נהיה דק יותר, מופיעים קמטוטים, תאים אטיפיים, פיזור המלנין הופך לבלתי שווה וריפוי פצעים נהפך לאיטי. בנוסף לכל אלה, סיבי קולגן ואלסטין נהרסים. אי לכך, העור מאבד גם ממוצקותו וגמישותו, כמות החומצה היאלורונית פוחתת, תאי העור מאבדים נוזלים, העור נהייה יבש יותר, מדולדל, חסר ברק ומתפתחת רגישות גבוהה לחומרים מחטאים וחומרי היגיינה. כמו כן, יורדת כמות כלי הדם והדבר גורם לאובדן הסומק הטבעי. אחד מסימני הזדקנות העור הנוספים הוא כוח הכבידה, הגורם לרפיון השרירים ויצירת קפלים. הדבר מביא להידלדלות עור הפנים ולמראה מזדקן ותשוש. מזותרפיה מיושמת בהצלחה ב-40 מדינות והיא בעצם שיטה להחדרת חומרים פעילים לשכבת הדרמיס (השכבה האמצעית), בעזרתה אנו יכולים לטפל במגוון רחב של בעיות, הנגרמות כתוצאה מהזדקנות העור באיזורים שונים בגוף.

השיטה לוקחת בחשבון טכנולוגיות רבות: גלי רדיו, לחץ אוויר גבוה ומיקרו-פלאזמה, המשמשות להחדרת חומר פעיל לשכבות העמוקות בעור הפנים, לשם מיצוק, מילוי קמטים, הבהרה ועוד. בשיטת מזותרפיה ניתן לעבור שינוי משמעותי בעור הפנים בזמן קצר ותוך 40 דקות טיפול ללא כאב, על ידי החדרת חומר פעיל כגון חומצה היאלורונית למילוי קמטים, ויטמינים לשיקום העור ומרקם העור, ביצוע פילינג קר באמצעות החדרת חומצה גליקולית בריכוז 10% וכד'. תכנית הטיפול במזותרפיה חייבת להיות מותאמת באופן ספציפי לכל לקוח, באמצעות אבחון קליני של עור הפנים, להשגת התוצאה הרצויה ובזמן הקצר ביותר.

מיכל לב, בעלת מיכל קוסמטיקס סטודיו, מסבירה על עוד דרכים להיראות במיטבנו: "פילינג הוא מושג כללי שמתייחס לטיפול שגורם לקילוף העור, כדי לאפשר זרימה טובה יותר של דם וחמצן וכן לשפר את חילוף החומרים בעור. כיום ישנן שיטות פילינג מגוונות בעלות דרגות שונות של קילוף עור. בכלל, החורף הוא שעתם היפה של טיפולי עור הפנים: השמש אינה קופחת ומזג האוויר היבש מטיב עם טיפול פנים שגורם להתחדשות ורענון העור.פילינג (מאנגלית: קילוף) כשמו כן הוא, זוהי טכניקה רפואית של קילוף עור ישן, המאפשרת מיצוק של העור, הסרת קמטוטים, הסרת כתמי פיגמנטציה וכתמים שנוצרו עם השנים. התוצאה הינה שיפור במראה העור ובהרגשה. טיפולי הפילינג הם שונים החל מפילינג ביתי, דרך פילינג המבוצע על ידי קוסמטיקאית ועד לפילינג שמבצע רופא".

מה באשר לפילינג עמוק?

לב: "פילינג מייצג מבחינה פסיכולוגית מחשבה על קילוף העור, קשקשת, אדמומיות וזמן החלמה ממושך וכל זאת כדי לקבל עור פנים חדש ומחודש. אם נלך אחורה בזמן, בעבר פילינג היה קרם עם גרגירי חול או סוכר שהטיפול בעזרתם היה שפשוף אינטנסיבי בעור וגרימת חילוף תאים מהיר יותר בעור שהתלוותה לה אדמומיות שלא עברה במשך שבוע. זה עבד פעם. כיום, כאשר מדובר על קוסמטיקאית מתקדמת ומודרנית הפילינג העמוק מסמל משהו אחר.

"פילינג עמוק הוא בעצם פילינג אשר השפעתו חודרת עד לשכבה העמוקה של האפידרמיס, שזו השכבה העליונה של העור וגורמת לחילוף תאים מהיר בשכבה זו. בשכבות העמוקות של האפידרמיס אנו מוצאים את שורשי בעיות העור הנפוצות, כתמים, קמטים ושיערות חודרניות ולכן כאשר מבצעים פילינג עמוק ניתן לטפל בקלות בבעיות העמוקות האלה(תרתי משמע)".

יש עוד חידושים בתחום?

"אחת משיטות הפילינג התופסת תאוצה בתקופה האחרונה היא פילינג סוף שבוע, לקילוף והשלת העור במספר ימים. זהו פילינג עמוק המתבצע באמצעות מכשור מתקדם וטכנולוגיה הגורמת לקילוף העור, כמעט כמו פילינג עמוק המבוצע על ידי רופא. לאחר תקופת שיקום ראויה לעור הפנים שיכולה להימשך בין שבועיים ועד ל-4 שבועות, האפקט שנוצר בעור כולל שיפור במרקם העור, הבהרה של כתמים, אחידות במראה ובמרקם של עור הפנים, החלקת קמטוטים שאינם עמוקים ובנוסף לכל אלה, אפקט אנטי אייג'ינג מדהים. חשוב שההתאמה לסוג ומרקם העור תהיה מדויקת, כדי להגיע לתוצאות הצפויות של המטופל ולכן, מומלץ לאבחן ולהמליץ באמצעות בדיקה תחת מנורה מגדילה".

לעמוד הפייסבוק של מיכל - https://www.facebook.com/mlaestheticstudio?fref=ts

  • עוד באותו נושא:
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully