וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יק צ'אק בטראש חורפי

מאמר אורח

30.12.2014 / 11:23

צילומי "טראש דה דרס" הם הצילומים הכי מיוחדים לחתונה. הבעיה שפוקדת את הזוגות שמתחתנים בחורף היא איפה לעשות את צילומי הטראש שלהם? הנה הסבר איך צילומים כאלה יכולים להיות יתרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילומי "טראש דה דרס" הם הצילומים הכי סוחפים ומיוחדים לחתונה והם מזכרת מרגשת וצבעונית במיוחד לזוג. הבעיה שפוקדת את הזוגות שמתחתנים בחורף היא איפה לעשות את צילומי הטראש שלהם? צ'יק צ'אק צילום אירועים מסבירים איך צילומים כאלה יכולים להיות יתרון גם בעונה זו.

צילומי טראש דה דרס בים המלח:

כשברוב הארץ קריר, בים המלח לרוב הטמפרטורות אידיאליות לצילומים. ים המלח, מלבד היותו מקום יפיפה ועוצר נשימה, הוא בין המקומות הכי מפורסמים בארצנו הקטנטנה ואין אדם, בארץ או בעולם, שאינו מכיר את הלוקיישן המיוחד הזה. כך שהשילוב בין מקום מדהים עם מזג אוויר טוב גם באמצע החורף לבין הצלמים הנועזים, המקצועיים והיצירתיים שלנו, הוא שילוב מנצח שמביא תוצאות מרתקות...והרי הן לפניכם.

צילומי טראש דה דרס בנוף המדברי:

כולנו יודעים שכאשר החזאי בטלוויזיה מתחיל לציין את הטמפרטורות בארץ בתחזית מזג האוויר, הטמפרטורות עולות ככל שהן מתקרבות דרומה. נכון, ישנם ימים עם גשמים ובהם לא כדאי להדרים, אך לרוב, גם בחורף שלנו, הדרום חמים בשעות היום ומסתמן גם כמקום יפה לתמונות הטראש. הנוף המדברי והמחוספס עם הזוג החגיגי והאוהב יוצרים יחד משהו קסום במיוחד ואף מרגש.

צילומי טראש דה דרס בנחלי עין גדי:

לא נמליץ לאף אחד לעשות טיול ביום סוער בין הנחלים הללו, אך תמיד לאחר המון טיפות של גשם יוצאת אלינו שמש חורפית ויפה, האוויר נקי והמראה תענוג לעיניים.

הנחלים מלאים במי גשמים נקיים, הצמחייה ירוקה ובריאה, הצלמים המוכשרים של צ'יק צ'אק, שמכירים כל אבן וכל שביל יודעים את העבודה והתמונות מדברות בעד עצמן.

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully