וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CNN ופוקס מדרגות את הדיאטות ל-2015

מאמר אורח

13.1.2015 / 0:08

בכל תחילת שנה, כלי התקשורת האמריקאים מדרגים את הדיאטות בארצות הברית על פי שלל פרמטרים של יעילות ובאמצעות צוות מומחים מיוחד. אז מי ניצחה בדירוג של השנה החדשה?

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מגזין המחקר ההשוואתי המוביל בארה"ב US news & world report מזמין מדי שנה את טובי הרופאים וחוקרי התזונה ומבקש מהם להשוות בין כל הדיאטות הנפוצות בעולם. צוות המומחים דירג את דיאטת ד"ש במקום הראשון זאת השנה ה-5 ברציפות, החל ב - 2011, ובאחרונה גם ב - 2015. הקריטריונים אותם בחנו המומחים כללו הרזיה בטווח הקצר, הרזיה לאורך זמן, בריאות הלב, קלות השימוש והתוכנית המסחרית הטובה ביותר (ראו לינק לסיקור של פוקס).

דיאטת ד"ש אינה סתם עוד כדור הרזיה, אלא פתרון קליני מוכח שפותח במימון מלא של ממשלת ארה"ב. ייחודה של דיאטת "ד"ש" שפותחה במקור להילחם בלחץ הדם שהיא התגלתה כדיאטה שמאפשרת להוריד משקל עודף בצורה יעילה במיוחד ולשמור על משקל תקין לאורך עשרות שנים תוך אכילת כל סוגי המזונות.

באחד המחקרים שנעשו בעקבות פיתוחה, איבדה קבוצת הניסוי שהשתמשה בדיאטת דש פי 2.5 יותר משקל בהשוואה לקבוצת ביקורת שאכלה בדיוק את אותה כמות קלוריות אך השתמשה בדיאטת הרזיה רגילה. קבוצת הניסוי אף ירדה בהיקפים פי 3.2 מהקבוצה השנייה, והורידה 80% יותר שומן וזאת במיוחד באזורים הבעייתיים – ירכיים, ישבן, מותניים ובטן.

לפרטים נוספים: http://www.dash.org.il/

יתרונה הגדול של דיאטת דש נעוץ בכך שהיא מתאימה לכל האוכלוסייה: לאנשים בריאים הרוצים לאבד מספר קילוגרמים לקראת הקיץ, לאנשים בעלי עודף משקל גדול, לחולי סוכרת, לחולי לחץ דם ואפילו לילדים ונוער המבקשים לרזות. בישראל בחרו בי"ח הדסה ואיגוד רופאי המשפחה בדיאטת ד"ש כדיאטה המומלצת בהיבטי לחץ דם וסוכרת, והיא זוכה בעקביות למחמאות ברשתות עולמיות כ -CNN BBC, ABC ו-FOX ובתוכניות בריאות טלוויזיוניות מובילות, כמו דוקטורOZ , שהכתיר אותה כדיאטת ההרזיה הטובה בעולם.

ייחודה של דיאטת ד"ש שהיא אינה מגבילה אותנו למזונות מסוימים והיא פותחה עם דגש על מזון זמין ורגיל הניתן לרכישה בכל סופרמרקט במחירים סבירים ומתאימה אפילו לצמחוניים ולאלה הנמנעים מגלוטן. חברות מזון רבות בעולם כבר אימצו את המלצות דיאטת דש והטמיעו את ההמלצות התזונתיות במאכלים שהן מייצרות. משרד הבריאות הישראלי הציב לאחרונה את הורדת צריכת הנתרן בקרב אוכלוסיית ישראל לרמות המומלצות על יד דיאטת ד"ש כיעד לאומי, ומקווה להגיע ליעד זה עד שנת 2020.

קבוצת ניוטרמד – חדשנות בבריאות בע"מ הרימה את הכפפה, ופיתחה ערכה שהותאמה לישראל וכוללת את כל הרכיבים הנחוצים להשגת תוצאות מהירות ושמירתן לאורך שנים: בערכה המלאה כלול הספר "ד"ש מאמריקה" שנכתב בעברית והותאם בעבודה שנמשכה 18 חודשים לתזונת הישראלים, תמיכה וליווי אישיים, ותוספי תזונה מתקדמים וכשרים הנושאים את כל האישורים הבטיחותיים הנחוצים בישראל. בין התוספים תמצאו – מנקה רעלים בשם נוביסוג'ן, קפסולות דיילי-פורמולה לתמיכה בתהליך ההרזיה, ובמידת הצורך כמוסות 'גלוקולייט' ו-'בי.פי. פורמולה' הניתנות במצבי לחץ דם וסוכרת. הבשורה הגדולה בערכות דש הנמכרות בישראל היא מערך תמיכה מקיף הכולל תומכות, נטורופטיות מוסמכות, ודיאטניות קליניות בכירות שהוסמכו ע"י משרד הבריאות, הנותן תמיכה שבועית אישית בטלפון. נכון לזמן כתיבת שורות אלה הדיאטה עדיין נמכרת במחירי השקה.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully